Корисні поради для зйомки унікальних вуличних знімків та відео

За словами Андреса МакНілла (Andres McNeill), за останні десятиліття вулична фотографія досягла нових висот — сьогодні вона стала більш експериментальною, а фотографи черпають натхнення з інших жанрів.
Вуличний фотограф Андрес МакНілл робить вуличну фотографію фігури, що крокує через довгий підвісний міст.

Вулична фотографія існує з тих пір, коли камери стали досить маленькими, щоб їх можна було легко переносити. Цей жанр охоплює широкий діапазон стилів, але його вільно визначають як непостановочні знімки, зняті в громадських місцях. Говорячи про квінтесенцію вуличної фотографії, більшість людей згадують нью-йоркський стиль 1960-1980-х років — динамічні кадри, іноді зроблені прямо перед обличчями людей. Однак, як і всі види фотографії, цей жанр еволюціонував.

У часи, коли кожен має під рукою смартфон, якість знімків, зроблених камерою, і творчі композиції допомагають професійним вуличним фотографам вирізнятися серед інших. Вони можуть дотримуватися описаного стилю, але вони знімають вуличні фотографії по-своєму.

Ось, наприклад, Андрес МакНілл (Andres McNeill). Цей фотограф із Глазго у Великій Британії зібрав значну кількість шанувальників у соціальних мережах завдяки своїм драматичним знімкам цього міста в Шотландії на архітектурну тематику. Для Андреса перше місце посідають будівлі, а потім люди.

Він ділиться порадами зі зйомки вулиць.

Спостерігайте за світом навколо

Вуличний фотограф Андрес МакНілл робить кадр, на якому двоє людей із парасольками йдуть повз величну монументальну будівлю.

Хоча Андрес черпає натхнення з архітектури, йому також подобається включати в свої міські фотографії людей. Це додає знімкам руху й індивідуальності та оживляє їх. Знято на камеру Canon EOS R6 з адаптером кріплення Canon EF-EOS R та об’єктивом Canon EF 70-200mm f/4L IS USM із фокусною відстанню 200 мм, витримкою 1/800 с, діафрагмою f/4 та ISO 400. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Вуличний фотограф Андрес МакНілл робить вуличну фотографію літнього чоловіка, що йде тротуаром із палицею та виглядає мізерно малим на тлі масивних червоних цегляних стін багатоповерхівки.

Дорожня розмітка та металеві конструкції на зовнішній стороні цієї будівлі допомагають привернути погляди глядачів до чоловіка, який йде з тростиною вздовж величних стін із червоної цегли. Знято на камеру Canon EOS R8 з об’єктивом Canon RF 28mm F2.8 STM з витримкою 1/800 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 100. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Коли Андрес вирушає на денну зйомку, він навмисно уникає зайвих роздумів про кінцеву точку своєї подорожі, натомість він реагує на те, що бачить. Тим не менш, у нього є певне уявлення того, що він шукає. «Мені здається, що я трохи відрізняюся від багатьох вуличних фотографів, тому що я беру до уваги міську архітектуру», — пояснює він. «Мені цікаво показати масштаб. Мені подобається зображати величезну будівлю, а на передньому плані людей для створення контрасту».

Андрес блукає вулицями, поки не знайде місце, яке, на його думку, створить яскраву композицію, а потім готує камеру й чекає. «Я знаходжу гарну будівлю, яка служитиме тлом, а людина перед нею відіграватиме майже другорядну роль», — каже він. Ідеальним об’єкт зйомки часто робить візуальне повторення чи збіг — «людина в зеленому одязі стоїть поруч із рекламним щитом із зображенням людини в зеленому одязі тощо».

Фотографуючи людей у місці дії, важливо мати на увазі точку фокусування — очі ключового об'єкта, обличчя людини по центру в натовпі, чи людини, яка поспішає вулицею.

Знайдіть стиль, який вас надихає

Вуличний знімок знизу, на якому дві ошатні будівлі в тіні обрамляють третю будівлю, залиту сонячним світлом.

Перевагою використання високих будівель як рамки кадру є те, що знімати можна в будь-який час. «Нестрашно, якщо ви знімаєте опівдні, що зазвичай є страшним сном для фотографа, оскільки в цей час сонце зазвичай буває найяскравішим, тому що все одно можна знайти гарний контраст між світлом і тінню», — каже Андрес. Знято на камеру Canon EOS R8 з об’єктивом Canon RF 28mm F2.8 STM з витримкою 1/250 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 200. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Вуличний знімок людини, що стоїть на платформі й дивиться, як повз неї мчить потяг. Кадр повністю сфокусований на людині, а вагон потяга розмитий.

Андрес любить робити зображення, схожі на кадри з фільму тому, що це створює «ностальгічний вигляд, майже як Глазго мого дитинства», — каже він. Знято на камеру Canon EOS R6 з об’єктивом Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM із витримкою 1/6 с, діафрагмою f/4,5 та ISO 100. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Кіно є важливою точкою взаємодії для Андреса, бо він компонує знімок, «майже як заявковий план у фільмі».

Він наголошує, що сьогодні у вуличній фотографії немає універсальності. Найбільше Андреса приваблюють форми та орнаменти будівель, чи то величних будівель 19-го століття у вікторіанському стилі, чи випадкових споруд у бруталістичному стилі, які можна знайти на вулицях Глазго. Він каже: «Я дуже люблю використовувати напрямні лінії, коли лінії будівлі спрямовують до об’єкта. Іноді я роблю знімок із будівлями по обидва боки кадру, а посередині опиняється людина або, можливо, таксі, що їде в напрямку до мене.

«Існує дуже багато способів зробити чудовий знімок», — додає Андрес. — Для старого методу завжди використовували об’єктив із фокусною відстанню 35 мм, іноді зйомку зі стегна, зблизька, а зараз ми використовуємо багате різноманіття фокусних відстаней. Якщо ви бажаєте уникнути взаємодії з людьми, можна використати об’єктив із фокусною відстанню 85 мм або 200 мм і знімати з іншого боку вулиці та зафіксувати момент, який ви могли б пропустити з 35 мм».

Будьте шанобливі

На вуличній фотографії Андреса МакНілла велосипедист їде вимощеною бруківкою вулицею перед розкішною кам’яною будівлею.

На початку своєї кар’єри Андрес намагався наслідувати стиль вуличних фотографів минулого, які стояли максимально близько до своїх об’єктів. «Мені не дуже подобається порушувати особистий простір інших людей», — зробив він висновок. — Це не зовсім мій стиль». Знято на камеру Canon EOS R8 з об’єктивом Canon RF 28mm F2.8 STM з витримкою 1/500 с, діафрагмою f/4,5 та ISO 100. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Завжди радимо перевіряти законність вуличної фотозйомки в місці, в якому ви плануєте знімати, але, зазвичай, за відсутності інших правил, зйомка в громадських місцях у більшості країн дозволена. Це стосується й фотографування пішоходів на вулиці та людей у громадських місцях, наприклад у парках.

Тим не менш, фотографувати незнайомих людей може бути складно. «Просто чесно робіть свою справу і дозвольте своїй пристрасті відображуватися на знімках», — радить Андрес. Він зазвичай робить знімок, а потім, якщо це можливо, підходить до об’єкта зйомки, розказує й показує фотографію на екрані камери. Ще можна запропонувати відправити об’єкту зображення або дати йому інформацію про свої соціальні мережі, щоб він міг переглянути зображення в інтернеті.

Більшість людей ставиться до цього з розумінням, але Андрес із задоволенням видалить зображення, якщо його попросять.

Вулична кінозйомка

get-inspired-street-photography-tips-andres-mcneill-video.mp4

Не дивно, що любов Андреса до кінематографії призвела до того, що він знімає вражаючі відеоролики паралельно з вуличними фотографіями. Він часто використовує камеру Canon EOS R5 (якій на заміну прийшла модель EOS R5 Mark II) коли хоче переключитися між фото та відео, і використовує кінокамеру EOS C70, коли фокусується виключно на відео завдяки її революційним вбудованим нейтральним світлофільтрам для керування експозицією.

Коли йдеться про вуличну кінозйомку, Андрес радить більш обдумано підходити до кадрування сцени. «Вулична фотографія більш гнучка. Вам усе одно потрібно обдумано кадрувати свої знімки, але пізніше ви можете змінити кадрування. Під час зйомки відео, якщо щось виглядає неправильно або загороджує кадр, це складніше вирішити — хоча з камерами Canon 8K ви можете обрізати сцену, щоб створити кадр у форматі 4K або Full HD».

Він також радить розвивати в собі навички фотографа дикої природи, щоб бути більш терплячим під час вуличної зйомки: «Коли вам здається, що нічого не відбувається, і ви збираєтеся перейти в інше місце, просто залишайтеся на місці і знімайте ще 10 секунд — саме тоді завжди щось відбувається!»

За словами Андреса, його підхід до зйомки відео «дуже схожий, але водночас дуже відрізняється» від зйомки фотографій. «Я знаю, що це повний парадокс! Мені подобається документальне відео, яке схоже на вуличну фотографію, коли ти просто спостерігаєш за подіями, що відбуваються. Але це також різні напрямки. У вуличній фотографії основна увага приділяється людям, які потрапляють у кадр, а у вуличній кінозйомці люди практично на другому плані. Тут більше уваги приділяється світлу, будівлям і, по суті, зображенню повної сцени».

Цей художній підхід поширюється й на етап обробки відзнятого: «Мені дуже подобається бачити, яким виходить кінцевий результат, експериментувати з кольорами й бачити, які неймовірні візуальні рішення можна отримати. Я великий шанувальник таких фільмів, як "Той, хто біжить по лезу", де іноді використовуються нереалістичні кольори».

Розповідаючи про монтаж відео для соціальних мереж, Андрес зауважує: «Я шукаю гарну композицію з архітектурою, мені подобається будувати кадр так, щоб люди заходили й виходили з нього, або знімати їх у русі разом із натовпом, акцентуючи увагу на будівлі. Мені також подобається виконувати панорамування на перехожих або велосипедистах, щоб створити відчуття руху».

Зйомка для соціальних мереж

Вуличний знімок Андреса МакНілла вузької мощеної вулиці на заході сонця; світло лампочок відбивається в калюжах на бруківці.

Часто, щоб зробити той самий знімок, потрібно чекати. Андрес може стояти на одному місці півгодини, не зробивши бажаного знімку, наприклад коли у кадрі з’являється людина. Але знайшовши цікаву локацію, завжди можна повернутися туди наступного дня. Знято на камеру Canon EOS R6 з адаптером кріплення Canon EF-EOS R та об’єктивом Canon EF 70-200mm f/4L USM з витримкою 1/250 с, діафрагмою f/4,5 та ISO 3200. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Камера Canon EOS R50 V з об’єктивом Canon RF-S 14-30mm F4-6.3 IS STM PZ, установлена вертикально на штативі-рукоятці Canon HG-100TBR.

Камера Canon EOS R50 V для відеозйомки має вертикальне гніздо для штатива, що полегшує зйомку для соціальних мереж у вертикальній орієнтації. У цьому прикладі її використовують разом із зручним штативом-рукояткою Canon HG-100TBR.

Викладайте свої вуличні фотографії та відео у своїх соціальних мережах — це чудовий спосіб залучити нову та велику аудиторію За словами Андреса, соціальні мережі мали вирішальне значення, коли він тільки починав свою діяльність: «Це був єдиний засіб, тому що я нічого не знав про вебсайти та SEO».

За його словами, відео стає дедалі популярнішим у соціальних мережах, і тепер він знімає спеціальні ролики для своїх каналів. «Пурист, напевно, сказав би, що потрібно знімати все в горизонтальній орієнтації, але цей варіант не підходить для соціальних мереж, хіба що для YouTube. Тому іноді я навмисно знімаю вуличні сцени вертикально. Але це себе виправдовує, оскільки моя активність у TikTok набагато вища, коли я знімаю вертикально». Камера Canon EOS R50 V, призначена насамперед для відеозйомки, оснащена вертикальним гніздом для штатива, щоб максимально використати ці можливості.

Вертикальна композиція часто доповнює вуличну фотографію з архітектурною тематикою, але Андресу подобається знімати горизонтально. «В Instagram можна зробити колаж із трьох фото, коли в кадрі 4 x 5 один над одним розташовуються три різні горизонтальні сцени. Такий підхід дозволяє іноді візуально розповісти історію».

Коли справа доходить до вибору фотографій для публікації у соціальних мережах, Андрес рекомендує не намагатися догодити нікому, окрім себе: «Я навчився більше не знімати для інших людей, а просто намагаюся знімати те, що цікаво мені».

Хоча світ соціальних мереж постійно змінюється, у Андреса є перевірена часом порада, як зібрати аудиторію прихильників вашої вуличної фотографії та утримати їх: будьте інтерактивними. «Я не належу до тих авторів, які просто роблять публікації та ігнорують повідомлення. У мене є постійна аудиторія, яка взаємодіє зі мною щодня, і хоча в мене немає величезної кількості підписників, я все одно знаходжу час, щоб відповісти на всі коментарі та поспілкуватися з усіма, хто хоче поспілкуватися зі мною. Звичайно, якщо у вас мільйон підписників, ви не зможете цього зробити, але я вважаю, що соціальні мережі мають працювати в обидві сторони».

Удоскональте своє обладнання для вуличної фотографії

Пара рук тримають камеру Canon EOS R8 з об’єктивом Canon RF 28mm F2.8 STM, що часто використовується у вуличній фотографії.

Зйомка непередбачуваних моментів та випадкових обставин є однією з найбільших радощів вуличної фотографії, тож наявність режиму серійної зйомки у камері ідеально впорається з цим завданням. Камера EOS R8 може знімати зі швидкістю до 40 кадрів/с завдяки електронному затвору, а також має режим серійної зйомки зі швидкістю 30 кадрів/с із функцією попередньої зйомки, який дасть вам змогу починати знімати у форматі RAW, натиснувши кнопку затвора наполовину.

Користувач використовує камеру Canon PowerShot V1, тримаючи її низько до землі за штатив-рукоятку, з відкинутим угору екраном — ідеальне рішення для вуличної зйомки.

Багато камер Canon EOS мають екран зі змінним кутом нахилу, що значно полегшує побудову композиції під час зйомки з незвичних ракурсів. Canon PowerShot V1 також має цю функцію, а ще — великий набір можливостей, орієнтованих на відеозйомку.

Компактний розмір і ефективна робота в умовах слабкого освітлення бездзеркальних камер системи EOS R від Canon, від повнокадрових EOS R8 і EOS R6 Mark II до APS-C EOS R10 і EOS R50, роблять їх чудовим вибором для вуличної зйомки. Якщо ви шукаєте щось більш компактне, зверніть увагу на камеру Canon PowerShot V1, яка поєднує високу якість зображення з розширеними можливостями фото- та відеозйомки для авторів контенту.

Зазвичай Андрес знімає з високою витримкою в режимі безперервної серійної зйомки. «Я хочу передати динаміку подій і не хочу пропустити цікавий кадр», — пояснює він.

Традиційно у вуличній фотографії використовували об’єктиви з фокусною відстанню 35 мм або 50 мм, оскільки вони найкраще передають те, як людське око бачить світ, і тому створюють природну перспективу. Об’єктиви Canon RF 50mm F1.8 STM і RF 35mm F1.8 MACRO IS STM забезпечують чудовий плавний ефект боке, а їхні широкі діафрагми також допомагають створити кінематографічний ефект, ізолюючи об’єкт зйомки та розмиваючи тло.

Однак якщо зобразити тло так само важливо, як і об’єкт, краще обирати ширококутний об’єктив. Надкомпактний об’єктив Canon RF 28mm F2.8 STM має універсальну фокусну відстань і велику діафрагму для експериментів із розмиттям тла, що робить його ідеальним рішенням для вуличної фотографії. Універсальний об’єктив Canon RF 28-70mm F2.8 IS STM має функцію оптичної стабілізації зображення, яка дозволяє мінімізувати тремтіння камери, а також володіє універсальністю для створення як ширококутних міських сцен, так і більш природних вуличних портретів. «Іноді мені подобається мати можливість наближати об’єкт і створювати різні композиції», — каже Андрес.

Зйомка за допомогою телеоб’єктива дозволяє зберігати певну дистанцію між фотографом і об’єктом зйомки, тому вам не потрібно порушувати особистий простір людини. Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM — це надзвичайно універсальний об’єктив із 10-кратним збільшенням, який ідеально підійде тим, кому потрібен один об’єктив із фокусною відстанню на кожен випадок.

П’ять найкращих порад для творчої вуличної фотографії

1. Використовуйте творчі композиції

Знімок вуличного фотографа Андреса МакНілла, зроблений із-під мосту, на якому у великій калюжі на дорозі відображаються будівля та дерева.

Андрес зробив абсолютно звичайну сцену цікавою, використавши землю та нижню частину мосту як природні рамки та переконавшись, що будівля й дерева відображаються у великій калюжі на дорозі. Знято на камеру Canon EOS R8 з об’єктивом Canon RF 28mm F2.8 STM з витримкою 1/1000 с, діафрагмою f/3,5 та ISO 100. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Знімок зверху брукованої звивистої вулиці Глазго. Гірлянда з різнобарвних прапорців між будівлями з обох боків. Знімок зробив вуличний фотограф Андрес МакНілл (Andres McNeill).

Урізноманітніть свою міську фотографію, знімаючи вулицю зверху або об’єкти вгорі з землі. Знято на камеру Canon EOS R6 з адаптером кріплення Canon EF-EOS R та об’єктивом Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM з фокусною відстанню 16 мм, витримкою 1/160 с, діафрагмою f/5 та ISO 100. © Андрес МакНілл (Andres McNeill)

Для створення унікальних і неповторних зображень спробуйте знімати під незвичним кутом або з нестандартної точки. Одна з улюблених речей Андреса в Глазго — це різні композиції та шари, які він може використовувати в кадрі, оскільки в місті багато пагорбів. Висота також чудово підходить для зйомки заходів сонця.

Ще один корисний прийом — пошук відображень у вікнах та на інших блискучих поверхнях. Окрім вікон, також можна поекспериментувати з калюжами й річками, створюючи цікаві композиції.

Якщо ви знімаєте вуличні фотографії, подумайте про унікальні особливості вашого власного міста та використовуйте їх, щоб зробити свої зображення цікавими та унікальними.

2. Знімайте з ефектом розмитості

Вуличний знімок із яскравим вертикальним розмиттям; крізь смуги рожевого, зеленого та жовтого світла проглядаються постаті перехожих.

Під час зйомки з розмиттям шукайте цікаві об’єкти, які створять чіткий акцент, як, наприклад, різнокольорові парасольки, підвішені над вулицею. Рух камери вгору-вниз у поєднанні з витримкою 1/15 секунди додасть звичайній вуличній сцені чудовий ефект розмиття. Знято на камеру Canon EOS RP (якій на зміну прийшла модель EOS R8) з об’єктивом Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM із фокусною відстанню 35 мм, витримкою 1/15 с, діафрагмою f/22 та ISO 100.

Фотографи зазвичай намагаються уникати тремтіння камери, але за допомогою навмисного руху під час експозиції можна створити вражаючі вуличні абстрактні знімки, і це прекрасний спосіб передати атмосферу місця.

Головне — установити достатньо довгу витримку, щоб створити розмитість, але й достатньо коротку, щоб залишити обриси людей та фігур. Спробуйте встановити на камері режим пріоритету витримки (Tv) з витримкою 1/15 секунди. Установіть світлочутливість камери на ISO100 як відправну точку, регулюючи її залежно від рівня навколишнього освітлення, поки не отримаєте експозицію, яка вас влаштує. Потім, натиснувши кнопку спуску затвора, зробіть короткий різкий рух камерою. Для сцен із людьми чудово підходить прийом руху вгору-вниз, оскільки це зберігає форму фігур, але ви також можете спробувати виконати рух у сторону, різкий поворот, швидке масштабування.

У режимі пріоритету витримки (Tv) ви також можете просто встановити автоматичний режим ISO, який є на більшості камер, що дозволить вам зосередитися виключно на витримці.

3. Налаштуйте експозицію на світлі ділянки

Вуличний знімок, зроблений у підземному переході, де світло пробивається крізь стіну, розмальовану графіті.

Під час створення абстрактних знімків можна спробувати знімати ділянки з яскравим або контрастним освітленням і кольором — такий контраст полегшує сприйняття світу як серії форм. Знято на камеру Canon EOS 90D з об’єктивом Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM із фокусною відстанню 39 мм, витримкою 1/160 с, діафрагмою f/8 та ISO 100.

РК-екран, на якому людина зменшує експозицію на своїй камері, щоб отримати більш темне зображення.

Увімкніть експокорецію та зменште експозицію на ступінь або дві, щоб налаштувати експозицію на світлі ділянки для зйомки яскравого сонячного дня. Майте на увазі, що для цього необхідно використовувати автоматичні налаштування експозиції, як-от пріоритет діафрагми або пріоритет витримки.

Фотографи часто уникають зйомки під прямим сонячний світлом удень, оскільки через це виникає різкий контраст із глибокими тінями. Але коли мова йде про вуличну фотографію, цей контраст може дозволити вам спростити метушливий рух, перетворивши його на вражаючі абстрактні форми. Коли ви налаштовуєте експозицію на світлі ділянки, тіні на знімках стають майже повністю чорними, утворюючи фігури без деталізації.

Найпростіше досягти такого ефекту за допомогою експокорекції. Просто зменште експозицію на ступінь або дві, щоб затемнити зображення таким чином, щоб тіні стали глибокими, а елементи, що освітлені яскравим сонячним світлом, залишилися яскравими.

4. Знімайте з подвійною експозицією

Подвійна експозиція вуличної фотографії одного міського пейзажу, накладеного на інший і показаного догори ногами.

У режимі багаторазового експозиції на камері відображається попередній вигляд поєднаного зображення, отриманого в момент зйомки, що дозволяє легко скласти другу експозицію так, щоб вона гармонійно поєднувалася з першою. Знято на камеру Canon EOS 90D з об’єктивом Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM із фокусною відстанню 55 мм, витримкою 1/160 с, діафрагмою f/7,1 та ISO 100.

Перевернутий РК-екран фотокамери Canon, на якому показана подвійна експозиція будівель, які немов висять у небі.

Перевернувши камеру догори ногами для зйомки другого кадру подвійної експозиції, можна створити сюрреалістичні міські пейзажі.

Популярна з 1800-х рр. подвійна експозиція дозволяє накладати одне зображення на інше для отримання вражаючих результатів. Canon EOS R8, EOS R7 та інші нові камери мають спеціальний режим багаторазової експозиції, що дозволяє створювати цей ефект у процесі зйомки. Просто активуйте режим, установіть бажану кількість експозицій та розпочніть зйомку. Зручно, що можна попередньо переглянути ефекту під час зйомки другого кадру (або третього чи четвертого — режим дозволяє зробити до дев’яти кадрів), тому ви зможете налаштувати кадр для найбільш цікавого поєднання.

Вибираючи об’єкти та сюжети для подвійної експозиції, пам’ятайте, що світлі ділянки залишаться такими ж або стануть яскравіше, але не темніше. Це означає, що темні будівлі й фігури на світлому тлі, наприклад на тлі неба, можуть вийти яскравими.

5. Підкреслюйте деталі

Вуличний знімок бічної сторони хмарочос, зроблений знизу, з кольоровим склом з однієї сторони.

Коли ви на вулиці з камерою, шукайте цікаві точки контрасту, гармонійні візерунки, геометричні форми, яскраві кольори або абстрактні архітектурні деталі. Зйомка крупним планом елементів будівель, як на цьому знімку, що зроблено під кутом, є чудовим способом надати архітектурним спорудам абстрактного вигляду.

Однією з найбільших радощів вуличної фотографії є велике розмаїття цікавих деталей, які зустрічаються всюди: від абстрактних архітектурних ліній до яскравих написів, текстур, типографіки та відображень. Зазвичай найкращі абстрактні фотографії мають просту композицію. Виділивши одну-дві деталі й виключивши все інше, можна створити неймовірні фотографії, що надають ефекту глибшої навколишньої атмосфери. Подібні знімки можуть чудово виглядати на стіні, тож чому б не роздрукувати ваші улюблені?

Вулична фотозйомка — найдоступніший вид фотографії. Фотографам-початківцям не потрібно купувати складне й дороге обладнання. Не потрібно подорожувати за кордон, підніматися в гори або сидіти тижнями в засідці, чекаючи на появу рідкісної тварини. Усе, що вам потрібно, це взяти свою сумку з обладнанням, вийти на вулицю біля вашого дому й почати знімати. І це навичка, яка покращується завдяки практиці. «Натренувавши очі, ви зрозумієте, що неймовірні моменти трапляються весь час», — каже Андрес. «Просто потрібно бути терплячим».

Захоплюючі предмети просто біля вашого порогу. Тож виходьте на вулицю, приготуйтеся й натисніть кнопку затвора.



Автори: Рейчел Сігал Гамільтон (Rachel Segal Hamilton), Джеймс Патерсон (James Paterson) і Маркус Хокінс (Marcus Hawkins)

Пов’язана продукція

  • PowerShot V1

    Компактні цифрові камери

    PowerShot V1

    Перша компактна камера з функцією запису відео у форматі 4K, точним автофокусом та кришталево чистим звуком — ідеальне рішення для авторів контенту, які знімають на ходу.
  • Бездзеркальні камери

    EOS R10

    Переходьте на новий рівень фото- та відеозйомки з бездзеркальною камерою лінійки EOS R, створеної на основі сенсора APS-C.
  • Бездзеркальні камери

    EOS R8

    Перейдіть на новий рівень повнокадрової фото- та відеозйомки та втільте в життя свої творчі ідеї.
  • EOS R50 V

    Бездзеркальні камери

    EOS R50 V

    Розкрийте свій творчий потенціал за допомогою камери зі змінними об’єктивами, орієнтованої на відеозйомку й оснащеної вдосконаленими функціями для зйомки відео, які допоможуть вам покращити якість вашого контенту.
  • Об’єктиви RF

    RF 28-70mm F2.8 IS STM

    Маленький, швидкий і легкий варіооб’єктив f/2,8 28–70 мм для повнокадрових камер із стабілізацією зображення та захистом від погодних умов. Чудовий вибір для мандрівок, подорожей і повсякденної творчості.
  • Стандартний об’єктив

    RF 50mm F1.8 STM

    Компактний, тихий і легкий 50-міліметровий RF-об’єктив із фіксованою фокусною відстанню з широкою діафрагмою f/1,8 ідеально підходить для втілення вашого творчого бачення.

Схожі статті

Експеримент з об’єктивом для вуличної фотографії

Чому об’єктив RF 28mm F2.8 STM від Canon є таким важливим елементом обладнання для вуличних фотографів.

Поради зі зйомки архітектурних споруд

Зануртеся в архітектурне фотографування за допомогою прийомів і порад від професіонала.

Поради щодо зйомки вуличних портретів

Найкращі поради щодо зйомки вражаючих вуличних портретів від професійного фотографа Джуліана Лав.

Найкращі об’єктиви для заміни моделі з комплекту

Хочете замінити об’єктив, що йде в комплекті з камерою? Ми розповімо вам про те, на що слід звернути увагу, а також про п’ять чудових об’єктивів зі змінною фокусною відстанню для розширення творчих можливостей.