Для створення красивого ефекту боке потрібен «швидкий» об’єктив, тобто модель із великою максимальною діафрагмою, в ідеалі — f/2,8 або навіть ширше (з меншим числом f). Це одна з основних причин, з яких до комплекту обладнання варто включити швидкий об’єктив із фіксованою фокусною відстанню, навіть якщо на ній уже працює телеоб’єктив із комплекту вашої камери.
Швидкі об’єктиви з фокусною відстанню 50 мм або більше зазвичай найкраще підходять для зйомки з ефектом боке, оскільки в разі використання ширококутних об’єктивів досягти розмиття фону може бути складніше. Це пов’язано з тим, що коротші фокусні відстані забезпечують велику глибину різкості за будь-яких значень фокусної відстані та діафрагми, тому більша частина сцени, від переднього плану до заднього, буде чіткою, і фон буде значно менше розмитим.
Найкращі й доступні за ціною об’єктиви для створення ефекту боке — Canon RF 50mm F1.8 STM та RF 85mm F2 MACRO IS STM. Але не варто виключати й ширококутні об’єктиви. RF 35mm F1.8 MACRO IS STM і RF 24mm F1.8 MACRO IS STM чудово підходять для створення ефекту боке під час зйомки крупним планом, оскільки глибина різкості зменшується зі зменшенням фокусної відстані.
Під час зйомки дуже великих планів коротка фокусна відстань забезпечує невелику глибину різкості, максимально збільшуючи розмиття, тому можливості 0,5-кратного макрозбільшення об’єктивів RF 85mm F2 MACRO IS STM, RF 35mm F1.8 MACRO IS STM і RF 24mm F1.8 MACRO IS STM виходять на перший план. Об’єктив Canon RF 16mm F2.8 STM також дозволяє наблизитися до головного об’єкта зйомки й виділити його на розмитому, але об’ємному фоні завдяки дуже широкому полю огляду. Це також може додати знімку креативності.
Загалом об’єктив із більшим числом пелюсток діафрагми створює красивіший круговий ефект боке, оскільки кожна пляма розфокусованого світла відтворює форму діафрагми. Це не так важливо, коли знімаєш із широко відкритим об’єктивом, тобто за максимальної діафрагми (мінімального значення f), адже в такому разі отвір усе одно круглий — але ситуації бувають різні. Дізнатися, скільки пелюсток має діафрагма вашого об’єктива, можна з опису технічних характеристик об’єктива на вебсайті Canon. Сім пелюсток дозволяють створити красивий ефект боке, але дев’ять — це краще. Обидва макрооб’єктиви, згадані вище, мають дев’ять пелюсток діафрагми, а решта — сім.
Зручний засіб для вибору об’єктива Canon формує рекомендації з урахуванням вашої камери та жанру зйомки.