Для створення красивого ефекту боке потрібен «швидкий» об’єктив, тобто модель із великою максимальною діафрагмою, в ідеалі — f/2,8 або навіть ширше (з меншим числом f). Це одна з основних причин, з яких до комплекту обладнання варто включити швидкий об’єктив із фіксованою фокусною відстанню, навіть якщо на ній уже працює телеоб’єктив із комплекту вашої камери. Об’єктив із фіксованим фокусом і широкою максимальною діафрагмою, такий як
Canon RF 50mm F1.8 STM, що використовується в нашому прикладі, дозволяє легко розмивати фон, перетворюючи деталі на чудові світлові плями. Хоча стандартний об’єктив із максимальною діафрагмою від f/4 до f/5,6 також дозволяє розмивати фон, із ним ви не досягнете такої само якості боке. Звісно, ширша максимальна діафрагма означає, що на сенсор потрапляє більше світла, що також стане в нагоді за поганого освітлення — у таких умовах боке може бути навіть креативнішим.
Також існує інший фактор, хоча він і не є критичним. Об’єктиви створюють розмиття в різні способи, і з деякими з них боке виглядає привабливіше. Загалом об’єктив із більшим числом пелюсток діафрагми створює красивіший круговий боке, оскільки кожна світлова пляма відтворює форму діафрагми. Це не так важливо, коли знімаєш із широко відкритим об’єктивом, тобто за максимального розміру діафрагми (мінімального значення f), який він підтримує (адже в такому випадку отвір все одно круглий), — але ситуації бувають різні. Дізнатися, скільки пелюсток має діафрагма вашого об’єктива, можна з посібника до нього або з опису характеристик цього об’єктива на
веб-сайті Canon. Сім пелюсток дозволяють створити красивий ефект боке, але дев’ять — це краще.