Перелік обладнання для фешн-фотографії

Троє фотографів, які працюють у сфері фешн-фотографії, розповідають про обладнання, яке вони використовують, і дають поради початківцям.
Fashion photographer Ian Hippolyte holding a Canon EOS R5 camera up to his eye.

У попередніх статтях цієї серії ми поспілкувалися з фешн-фотографами Ніною Зімолонг, Яном Іпполітом та Еммануелем Ойелеке про «демократизацію» фешн-фотографії та дізналися, як вони будують власну кар’єру в цій індустрії. У цій статті ми детально розглядаємо камери та об’єктиви, які допомагають цим фотографам втілювати їхні ідеї в життя, а також дізнаємося їхні поради щодо роботи з моделями та успішної організації зйомки.

Рекомендації Ніни

Ніна розпочала свій шлях із камерою Canon EOS 5D Mark II та сучасним об’єктивом (EF 50mm). Сьогодні бездзеркальним аналогом може бути повнокадрова камера Canon EOS R6 Mark II з об’єктивом RF 50mm F1.8 STM. Із часом вона накопичила на об’єктив Canon 70-200mm, який став основним інструментом для більшості її робіт. Аналогом на сьогодні є RF 70-200mm F2.8L IS USM — один із «трійки» професійних об’єктивів зі змінною фокусною відстанню та діафрагмою f/2,8 від Canon.

«Я справді закохалася в об’єктив 70-200mm. Мені подобається глибина кадру. Він показує те, чого не помічає око, і саме це мені в ньому подобається».

Її теперішній вибір — бездзеркальна камера EOS R5 Mark II з об’єктивом RF 85mm F1.2L USM. Утім, за її словами, новачкам варто звернути увагу на камеру EOS R8 або EOS R7 — ці легкі та доступні бездзеркальні моделі вирізняються високою якістю та чудово підходять для фото- й відеозйомки. Якщо вам ближче створення контенту або гібридна зйомка, обирайте EOS R6 Mark II — ідеальний універсальний варіант: швидкість, зручність і бездоганна якість навіть у темряві».

Що стосується об’єктивів, Ніна радить Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM як основний робочий інструмент. Він забезпечує високу різкість, швидку роботу та універсальний діапазон — від портретів і модних фотосесій до документальних сюжетів та зйомки контенту з-за лаштунків. Якщо у вас обмежений бюджет, чудовим вибором стане RF 28-70 F2.8 IS STM. RF 35mm F1.8 MACRO IS STM — це стильний компактний об’єктив із фіксованою фокусною відстанню, що забезпечує неймовірний ефект боке та високу деталізацію, і чудово підходить як для фото-, так і для відеозйомки з рук.

Фешн-фотограф Ніна Зімолонг стоїть на темному фоні, переглядаючи кадри на задньому екрані камери Canon EOS R5 з об’єктивом RF 85mm F1.2L USM.

Ніна знімає на Canon EOS R5 Mark II з об’єктивом RF 85mm F1.2L USM, але для початківців радить більш легкі та доступні камери EOS R8 або EOS R7 з об’єктивом RF 85mm F2 MACRO IS STM. © Ніна Зімолонг (Nina Zimolong)

Фешн-фотограф Ян Іпполіт стоїть у студії з камерою Canon EOS R5, по обидва боки від нього розташоване студійне освітлювальне обладнання.

Ян завжди знімає з рук, оскільки це дає йому змогу пересуватися студією, тому він вважає камеру Canon EOS R5 ідеальною за розміром та вагою. EOS R6 Mark II — ще одна просто у використанні повнокадрова камера. © Ян Іпполіт (Ian Hippolyte)

Рекомендації Яна

Першою камерою Яна була Canon EOS 600D, яку він описує як «дуже зручну камеру для початківців». Особливо корисним виявився повністю рухомий РК-екран. На сьогодні бездзеркальним аналогом може бути Canon EOS R10. Проте з часом Ян перейшов на EOS R5 і, за його словами, це «кардинально змінило підхід до роботи» завдяки можливостям автофокусування камери.

«На мою думку, для початківців ідеальним вибором стане камера EOS R10. Вона компактна, легка та дозволяє отримувати знімки високої якості, а також відео 4K, тому ідеально підходить для гібридної зйомки та створення контенту».

Що стосується об’єктивів, Ян радить почати зі стандартного об’єктива Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM, але «також як додатковий варіант взяти об’єктив із фіксованою фокусною відстанню RF 35mm F1.8 MACRO IS STM, який чудово підходить для зйомки в умовах слабкого освітлення та експериментів із глибиною різкості».

Рекомендації Еммануеля

За словами Еммануеля, однією з перших камер у його професійній роботі була камера Canon EOS 60D. «Вона була легкою, доступною та надійною». Зараз він використовує EOS R5 Mark II, яку називає «бездзеркальним потужним інструментом для професійної фото- й відеозйомки», у поєднанні з об’єктивами RF 50mm F1.2L USM та RF 85mm F1.2L USM.

Для тих, хто лише починає працювати в цій сфері й хоче професійно знімати фото й відео, він рекомендує камеру EOS R6 Mark II як «ідеальний універсальний інструмент — фото з роздільною здатністю 24 МП, високоякісне відео 4K та неймовірна якість в умовах слабкого освітлення. Вона чудово підходить для зйомки подій, портретів, відео з-за лаштунків та створення контенту. Я знімаю на неї весь свій відеоконтент».

Для гібридної роботи Еммануель радить швидкий і легкий об’єктив зі змінною фокусною відстанню, як-от RF 28-70 F2.8 IS STM, який має стабілізацію зображення та постійну максимальну діафрагму f/2,8 для стабільних результатів.

Фешн-фотограф Еммануель Ойелеке стоїть на фоні іржавого кольору в студії, тримаючи камеру Canon EOS R5.

За словами Еммануеля, EOS R5 Mark II змінила його підхід до роботи. «Завдяки автофокусу, роздільній здатності 45 МП, вбудованій стабілізації зображення та приголомшливій якості відео, ця камера ідеально відповідає потребам сучасних творців гібридного контенту». Проте, щоб почати займатися фешн-фотографією, не обов’язково мати обладнання преміум-класу: «Canon завжди пропонує потужні камери в різних цінових категоріях», — зазначає він.

Жінка в білому корсеті, високих чоботях і ефектному блискучому головному уборі спирається на білу тканину, розташовану на тлі пурпурово-блакитного неба з пухнастими хмарами. Фешн-знімок, зроблений Еммануелем Ойелеке на камеру Canon EOS R5 з об’єктивом Canon RF 50mm F1.2L USM.

Еммануель згадує, що на початку кар’єри в нього не було фінансових ресурсів для оренди студії або покупки дорогого обладнання, і далі він зазначає: «Камери Canon початкового та середнього рівня дозволили мені створювати професійний фешн-контент, що відповідав стандартам індустрії. Їхня надійність, інтуїтивно зрозумілий дизайн і якість передачі кольорів дозволяли мені зосередитися на розповіді та світлі, що особливо важливо у фешн-фотографії, не відволікаючись на технічні нюанси. Це надало мені неймовірної впевненості». Знято на камеру Canon EOS R5 з об’єктивом Canon RF 50mm F1.2L USM із витримкою 1/200 с, діафрагмою f/5 та ISO 200. © Еммануель Ойелеке

Комфортні умови й чудові кадри

Хоча обладнання важливе, Ніна переконана, що не обов’язково мати найдорожчу техніку — саме майстерність вирізняє ваші роботи «Усе залежить від того, як ви знімаєте та як обираєте кадр».

За її словами, «контакт із моделлю — найголовніше». Я свідомо стараюся створити на знімальному майданчику комфортну атмосферу, де люди відчувають, що їх помічають, слухають і розуміють. Я не кваплюся з початком зйомки. Я спілкуюся з моделлю, ловлю ритм і роблю паузи між кадрами. Я помітила, що найкращі кадри виходять тоді, коли на зйомці панує довіра — коли людина розслабляється, почувається впевнено й дозволяє собі бути собою.

«Я також переконана, що керувати процесом необхідно за допомогою настрою, а не суворих інструкцій. Я акуратно даю підказки щодо рухів чи емоцій, водночас залишаючи простір для прояву особистості об’єкта зйомки. Будь то модель, художник або людина, яка ніколи раніше не знімалася, магія відбувається в ті моменти, коли людина почувається повністю собою».

Для Яна також комунікація відіграє головну роль. «Щоб людна повністю розкрилася перед камерою, я завжди намагаюся спілкуватися з нею й ділитися своїм баченням. Важливо пам’ятати, що вони теж є частиною творчого процесу, тому я завжди ділюся з ними дошками настрою та візуальними референсами, щоб вони розуміли моє бачення. Приємна музика на майданчику теж неабияк допомагає!».

Підхід Еммануеля надзвичайно схожий. «Я кілька хвилин приділяю спілкуванню та знайомству з моделлю, — говорить він. — Незалежно від того, досвідчені це моделі чи новачки, коли людина почувається комфортно, відчуває, що її розуміють і поважають, допомагає їй проявляти справжні емоції.

«Я даю моделям чіткі вказівки, але атмосфера залишається легкою та дружньою, — додає він. — Музика, сміх і слова підтримки допомагають людям розслабитися та відкритись».

Ніна, Ян і Еммануель доводять, що історія в кадрі оживає завдяки творчому баченню фотографа, правильному обладнанню та спільній роботі. Це нагадування про те, що фотографія — це не просто знімок, це створення історії, яка залишається в серці глядача ще надовго після зйомки.

Mabinty Taylor-Kamara & Sarah Kay Bland

Пов’язана продукція

  • EOS R6 Mark II

    Фотографії або відео, екшн або портрети – поєднання продуктивності та якості зображення в моделі EOS R6 Mark II дозволяє розкрити свій творчий потенціал на повну
  • EOS R8

    Перейдіть на новий рівень повнокадрової фото- та відеозйомки та втільте в життя свої творчі ідеї.
  • EOS R7

    Досліджуйте дику природу з камерою, яка поєднує неймовірну швидкість і якість зображення в портативному корпусі формату APS-C, призначеному для майбутнього.
  • EOS R10

    Переходьте на новий рівень фото- та відеозйомки з бездзеркальною камерою лінійки EOS R, створеної на основі сенсора APS-C.
  • RF 24-70mm F2.8L IS USM

    Зум-об’єктив з фокусною відстанню 24–70 мм зі швидкою діафрагмою й 5-ступеневою стабілізацією дозволить вам робити професійні фотографії за допомогою повнокадрової бездзеркальної камери.
  • RF 85mm F2 MACRO IS STM

    У компактному й легкому телеоб’єктиві RF 85mm F2 MACRO IS STM виняткова універсальність знімання крупним планом поєднується з можливостями майстерного стиснення та 5-ступеневою стабілізацією зображення.
  • RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

    Макрооб’єктив із фокусом 35 мм і швидкою діафрагмою f/1,8 для створення ширококутних знімків, фотографування на коротких відстанях і гібридної стабілізації зображення.
  • RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM

    Стандартний об’єктив APS-C для камер серії EOS R ідеально підходить для зйомки повсякденних ситуацій, як-от сімейна зйомка, зйомка сцен із життя, портретів і святкувань.

Схожі статті

Найкраще обладнання для портретних фотографів-початківців

Камери та об’єктиви для портретних фотографій будь-якого виду.

Вибір ідеального об’єктива для портретної зйомки

Для портретної зйомки існує ціла низка об’єктивів Canon, але який із них підходить саме вам? Вибір оптимального портретного об’єктива може здатися складним завданням, тому слід врахувати описані тут фактори.

Як знімати друзів як професійних моделей?

Лондонська фешн-фотографка Джейд Кешія Гордон (Jade Keshia Gordon) ділиться шістьма порадами зі створення більш стильних знімків для соціальних мереж.

Створення власної домашньої студії

Дізнайтеся, як розкрити творчий потенціал спалахів і навчитися знімати неперевершені портрети без додаткових витрат.