Розширте межі своїх можливостей і подивіться, що ви можете відзняти протягом семи днів зйомки.

Ви будете здивовані тим, що можна зняти за тиждень. Знімайте щось нове кожен день протягом семи днів і розширюйте рамки своєї творчості.
Пейзажний знімок узбережжя Дорсета зі скельним утворенням Дердл-Дор.

Буває важко вийти за межі звичного, але якщо ви хочете повністю розкрити власні творчі можливості й спробувати щось нове — прийміть участь у семиденному фотовиклику. Почніть кожен день протягом семи днів робити нові знімки на різні теми, і, можливо, ви по-новому оціните всі ті причини, через які ви взагалі почали займатися фотографією.

Завдяки бажанню закарбовувати прекрасні моменти життя фотограф Елліс Рід (Ellis Reed) уперше взяв у руки камеру Canon EOS 550D (наразі він знімає на Canon EOS 850D) вісім років тому у віці 18 років. Тепер, працюючи з камерою Canon EOS R, він спеціалізується на зйомці подорожей, стилю життя і пейзажів та постійно кидає виклик власним творчім амбіціям.

Пристрасть Елліса до зйомки в конкретній місцевості та здатність дивитися на звичне свіжим поглядом зробили його ідеальним учасником нашого семиденного фотовиклику. Протягом семи днів він зробив сім різних знімків, зосередившись на темі усвідомленого спостереження, щоб зв’язати воєдино кожен прекрасний момент своєї подорожі — темі, яка, на його думку, йде обруч із розкриттям власного «Я».

У цій статті він розповідає про те, як йому це вдалося, і дає поради щодо цього семиденного фотовиклику іншим.

День перший: зняти схід сонця

Ранкове сонце відбивається у вікнах будинків, що стоять півколом.

«Змусити себе вийти на вулицю із фотоапаратом і в першу чергу зробити щось творче, поки нікого немає поруч — це дуже корисне заняття», — каже Елліс, який зробив цей атмосферний знімок сонця, що відбивається від вікна рано вранці. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 57 мм, витримкою 1/800 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 100. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Міст Палтні у медових відтінках відбивається в спокійній річці, через яку він простягається.

Елліс зробив вражаючий знімок мосту Палтні у своєму рідному місті Бат на сході сонця. А що ви могли б зняти поруч зі своїм домом? Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 26 мм, витримкою 1/400 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 160. © Елліс Рід (Ellis Reed)

За словами Елліса, зйомка на світанку — ідеальний спосіб зосередитися на творчому аспекті фотографування.

«Прогулянка на самоті, поки всі ще сплять — це дійсно хороший спосіб очистити голову й налаштувати себе не тільки на залишок дня, але й на виконання решти завдань. Це неймовірно корисно — намагатися не піддаватися щоденному тиску на роботі або з боку соціальних мереж», — говорить він.

Елліс виїхав із дому, щоб відзняти схід сонця, використовуючи тільки камеру Canon EOS R та об’єктив Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM, поєднання яких він вважає неймовірно універсальним. «Я б порадив залишити телефон вдома й просто знімати на камеру та насолоджуватися прогулянкою і сходом сонця.

Об’єктив RF 24-70mm F2.8L IS USM — це мій надійний робочий інструмент, на який я знімаю 90 % часу, а розмір камери EOS R набагато зручніший, ніж у стандартній дзеркальній камері».

День другий: використайте камеру по максимуму

Знімок білої квітки, що росте на гілці крупним планом.

Для цього завдання Елліс використовував об’єктив RF 24-70mm F2.8L IS USM, який зазвичай не використовується для макрозйомки, щоб спробувати зробити кілька знімків крупним планом квітів, які розпустилися на деревах неподалік. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 1/2000 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 1000. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Рожева квітка на дереві.

Швидкий, але компактний об’єктив Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM дозволяє Еллісу знімати із винятковою деталізацією, будь то чіткі портрети або його фірмові пейзажі в бурштинових тонах — на цьому знімку з метою розширити можливості камери він застосував свій характерний стиль, щоб зняти щось нове — квітучі квіти.
Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 1/2000 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 250. © Елліс Рід (Ellis Reed)

«Дозволити собі випробувати нові можливості всього лише з одним об’єктивом — це простий спосіб поглянути на навколишній світ з іншого боку», — говорить Елліс, який протягом кожного дня виклику використовував виключно свій універсальний об’єктив Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.

«Ідея полягає в тому, щоб змусити себе вийти на двір і знімати все на один об’єктив, замість того щоб брати із собою спеціальні об’єктиви для зйомки конкретних об’єктів, — каже він. — Незалежно від того, чи знімаю я загальні плани міських пейзажів або крупні плани, головне — спробувати зрозуміти, як змусити об’єктив знімати так, як вам потрібно».

День третій: зніміть щось, що для вас важливе

Об’єктив EF 85mm f/1.8 USM, телефон і камера Canon Zoemini S лежать на мармуровій поверхні столу.

Для Елліса об’єктив Canon став пам’ятним предметом третього дня зйомки. «Мій дідусь також був фотографом і великим шанувальником камер Canon, тому Canon залишився в моїй родині. Об’єктив Canon EF 85mm f/1.8 USM пов’язаний зі спогадами про мого дідуся, тому це майже як татуювання чи щось, що я ношу із собою», — каже Елліс. © Елліс Рід (Ellis Reed)

«Об’єктив Canon EF 85mm f/1.8 USM належав моєму дідусеві, і хоча він трохи побитий, це річ, яку він подарував мені перед смертю».

Зйомка того, що багато значить для вас, може стати відмінним способом зберегти спогади.

«Це старий об’єктив, але я люблю ним користуватися, — каже він. — Я ніколи не розлучуся з ним, тому що це те річ, яка для мене дуже важлива. Щоразу, коли я беру його в руки, він нагадує мені про дідуся і про те, як любов до фотографії в нашій сім’ї зберігалася протягом років».

Хоча Елліс не використовував цей об’єктив під час семиденного фотовиклику, він часто знімає на нього разом із камерою EOS R, використовуючи адаптер Canon EF-EOS R.

Крім використання цього важливого для Елліса об’єктива, він також працював із Canon Zoemini S для створення кількох персональних роздруківок, щоб потім показувати їх іншим та зберігати в альбомі.

День четвертий: змусьте когось посміхнутися

Чоловік обіймає жінку, що тримає в руці роздруковану фотографію, на якій вона та чоловік.

«Я думаю, приємно мати кілька фотографій того моменту, коли ви просто зупиняєтеся на хвилину та насолоджуєтеся один одним», — каже Елліс про цей знімок, який він зробив зі своїми друзями. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 46 мм, витримкою 1/100 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 800. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Чоловік стоїть позаду жінки й обіймає її у провулку з історичними будівлями.

«Я використав неймовірно швидкий, надійний і точний параметр автофокусування на очах камери Canon EOS R, щоб портрети вийшли максимально чіткими та діафрагму f/2.8, щоб ізолювати пару для отримання хорошої глибини різкості», — каже Елліс. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 1/100 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 800. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Використовуючи цю концепцію як завдання для четвертого дня, Елліс сфотографував двох своїх найкращих друзів під час парної зйомки та створив для них мініроздруківки за допомогою камери Canon Zoemini S. Будучи професійними фотографами, вони рідко мають можливість сфотографуватися разом, що надало цій зйомці особливого значення.

«Це працює в обидві сторони: коли ти змушуєш посміхатися когось іншого, ти стаєш щасливішим, — каже Елліс. — Я думаю, що робити щось для суспільства, когось, хто вам дорогий, або когось, кого ви навіть не знаєте, сприяє більш позитивному мисленню.

Можливість запропонувати парі роздрукувати знімки, які вони зможуть вставити в рамку або вклеїти в альбом, була прекрасним способом завершити зйомку».

День п’ятий: вийдіть на вулицю

Дикий поні посеред дороги в національному парку Брекон-Біконс.

Незалежно від того, куди ви вирушаєте, у нове або улюблене місце для прогулянок, вийшовши на вулицю з камерою, ви зможете закарбувати все — від місцевої флори та фауни до візерунків хмар і нічного неба. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 1/6400 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 320. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Два диких поні стоять близько один до одного в національному парку Брекон-Біконс.

Для зйомки на природі Елліс вирушив до Уельсу, але за правильної композиції знімок дрозда у вашому саду може бути не менш яскравим. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 1/6400 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 320. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Природа дає нам можливість спілкуватися з навколишнім світом за межами екрана, що сприяє покращенню психічного здоров’я. Елліс вирушив до національного парку Брекон-Біконс щоб пофотографувати диких поні, і це завдання принесло йому почуття задоволення.

«Знову таки, це стосується теми позитивного мислення, оскільки природа вчить нас терпінню. Коли ви нарешті, зробите знімок, ви відчуєте себе набагато краще, ніж очікували, — додає він. — Це дає почуття досягнення бажаного результату й винагороди».

День шостий: вийдіть із зони комфорту

Пейзажний знімок білих скель на узбережжі із зірками, що сяють у небі.

«Виклик, пов’язаний із виходом із зони комфорту, полягає в тому, щоб взяти від цього щось корисне та отримувати задоволення протягом усього процесу», — каже Елліс. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом Canon RF 24-70mm F2.8L USM із фокусною відстанню 24 мм, витримкою 20 с, діафрагмою f/4 та ISO 400. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Зірки сяють у нічному небі над скелями та пляжем.

«Зазвичай я використав ISO400, витримку 15 секунд і діафрагму близько f/5, щоб отримати достатню деталізацію та кількість світла на знімках при відсутності великої кількості зірок, — каже Елліс. — Видошукач і задній екран, що обертається, дуже зручні для попереднього перегляду знімків і перевірки правильної композиції». Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом Canon RF 24-70mm F2.8L USM із фокусною відстанню 70 мм, витримкою 15 с, діафрагмою f/5 та ISO 400. © Елліс Рід (Ellis Reed)

«Якщо ви робите щось, що вас лякає або в чому ви не впевнені, це означає, що ви виходите із зони комфорту. Я вважаю, що обмеження, пов’язані з локдауном, підсилюють залежність людей від їхньої зони комфорту, і я сам цим страждаю. Спробувати робити щось інше допомагає зберегти "свіжість" ідей і дозволяє вчитися».

«Нічна зйомка та астрофотозйомка — це жанри, з якими я не звик працювати, але давно хотів спробувати», — каже Елліс. Щоб вдихнути нове життя у свої знімки, він відвідав локацію Дердл-дор у Дорсеті.

Камера Canon EOS R прекрасно впоралася зі слабким освітленням під час нічної зйомки Елліса завдяки великому повнокадровому сенсору 30,3 Мп, що дозволило йому створити приголомшливі знімки із тривалою експозицією. У той час як яскравий РК-екран спростив процедуру створення композиції знімків у темряві.

День сьомий: зробіть зйомку з другом

Двоє чоловіків стоять на скелі, а перед ними долина, через яку протікає річка.

Залучити друга до участі у вашому семиденному виклику може бути цікавим способом спілкування та випробовування чогось нового. Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 24 мм, витримкою 1/1600 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 250. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Рука, що тримає Canon Zoemini S, і дві роздруківки на фоні ланцюга пагорбів.

«Якщо ви знаєте спосіб, за допомогою якого ви зазвичай складаєте композицію зображення ще до того, як піднесете камеру до ока, я думаю, це допоможе вам пов’язати знімки, — каже Елліс. — Один із способів, за допомогою якого я хочу спробувати пов’язати всі мої знімки — це те, як я їх редагую, оскільки я дотримуюсь певного стиль редагування. Я використовую більш спокійні теплі тони». Знято на камеру Canon EOS R з об’єктивом RF 24-70mm F2.8L IS USM із фокусною відстанню 24 мм, витримкою 1/1600 с, діафрагмою f/2,8 та ISO 160. © Елліс Рід (Ellis Reed)

Однак фотографування не обов’язково має бути заняттям для одного. За словами Елліса, спілкування з другом може чудово позначитися на вашому настрої та соціальному житті.

«Що мене так сильно надихнуло, так це спільнота; можливість зустрічатися з друзями-однодумцями та будувати дружні відносини через Instagram і спільноти фотографів. Після кількох місяців без зустрічей мати можливість написати іншому фотографу й сказати: "Ей, не хочеш зустрітися і зробити кілька знімків?" і насолоджуватися створенням історій і спогадів — дійсно чудово».

Чоловік робить селфі на камеру Canon Zoemini S.

Елліс використовував камеру миттєвого друку Canon Zoemini S і портативний принтер для зйомки та друку деяких портретів і улюблених знімків, зроблених за тиждень та перенесених із камери EOS R.

Композиція в стилі Flat Lay із семи відбитків навколо Canon Zoemini S.

Ви можете використовувати свій унікальний погляд на світ, щоб пов’язати знімки, зроблені в межах семиденного виклику, як це зробив Елліс, будь то спосіб композиції фотографій або стиль редагування. Чому б не роздрукувати знімки за допомогою Canon Zoemini S у пам’ять про тиждень участі у виклику й не передати їх колезі-фотографу, який потребує творчого натхнення?

Робота Елліса є доказом того, що участь у семиденному фотовиклику може допомогти ще більш розкрити потенціал митця-фотографа. І хоча його тема усвідомленого спостереження пов’язана з метою змінити власне фотографічне мислення, ви можете обрати будь-яку іншу тему за своїм бажанням.

«Подібний виклик змушує думати по-іншому, — каже він, — тому що зазвичай багато людей дотримуються певного стилю і повторюють одні й ті самі знімки. Кинувши виклик самому собі, ви дійсно зможете зрозуміти, яким чином обираєте місця зйомки та створюєте сюжети».



Автор: Лорна Докерілл (Lorna Dockerill)

Пов’язана продукція

  • EOS R

    Повнокадрова бездзеркальна камера, що відкриває нові можливості для фотографів і кінематографістів.
  • RF 24-70mm F2.8L IS USM

    Зум-об’єктив з фокусною відстанню 24–70 мм зі швидкою діафрагмою й 5-ступеневою стабілізацією дозволить вам робити професійні фотографії за допомогою повнокадрової бездзеркальної камери.
  • Canon Zoemini S2

    Виведіть свої селфі на новий рівень із кишеньковою камерою миттєвого друку, що обладнана дзеркальцем, кільцевим спалахом, дистанційним спуском і має режим інтерактивного перегляду.

Схожі статті

Документування проєкту з відтворення дикої природи

Фотограф та експерт із відтворення дикої природи розповідає, як вона допомогла повернути життя до місцевого ландшафту.

Як фотографувати воду

Ці п’ять порад від експертів допоможуть вам робити вдалі знімки води, що тече, падає, розбризкується або перебуває в стані спокою.

Портрети для друку

Фотограф і TikToker Кім Мозлі ділиться своїми порадами щодо зйомки та поширення вражаючих знімків незнайомців.

Експериментуйте із сімома різними стилями

Розвивайте свої фотонавички в нових напрямках і створюйте видатні знімки, пробуючи по одному новому стилю кожного дня.