Партнери Canon повинні обов’язково бути здатними об’єднувати та підтримувати емоційний зв’язок з широким колом наших клієнтів, транслюючи мету нашого бренду «Зображення, що перетворюють світ».
Усі наші партнери повинні підтримувати наші цінності. Саме тому ми прагнемо співпрацювати з компаніями, що:
- відрізняються інноваційним, сміливим та/або далекоглядним підходом до роботи;
- можуть стати платформою для демонстрації наших технологій та послуг у галузі обробки зображень;
- підтримують нашу відданість до раціонального використання ресурсів;
- є прикладом корпоративної філософії Canon, що ґрунтується на принципі Kyosei — «жити й працювати разом заради спільного блага»;
- підтримують бачення нашої компанії «Поліпшення умов життя та бізнесу за допомогою зображень».
Наразі ми не плануємо нових партнерств, але, приймаючи рішення про співпрацю, ми використовуємо такі критерії:
- Ми не виступаємо спонсорами окремих осіб або груп людей. Зокрема, блогерів, влогерів і будь-яких туристичних проектів, учасники яких пропонують рекламування продукту в обмін на його безкоштовне надання. Щоб дізнатися більше про програму посланців Canon, відвідайте сайт Canon Pro.
- Подія/захід має бути загальноєвропейським проектом. Стосовно заходів місцевого масштабу звертайтеся до представництва Canon у відповідному регіоні.
- Подія/захід не може стосуватися релігії, політики або бути пов’язаним із будь-якими видами бойових операцій.
- Подія/захід має збігатися з нашими цілями щодо раціонального використання ресурсів і сталого розвитку.