Як кулінарні експерти Miele перетворилися на авторів контенту за допомогою Canon

Від роботи перед камерами до керування ними — дізнайтеся, як компанія Miele, лідер на ринку побутової техніки, перетворює своїх шеф-поварів на авторів контенту й водночас знижує витрати завдяки індивідуальним рішенням Canon для власної студії.

Занурення в гастрономічний рай

Уявіть кухню своєї мрії. Існує висока ймовірність, що на цій кухні буде техніка Miele. Сімейна компанія Miele, відома відзначеною нагородами, висококласною побутовою технікою, є провідним виробником на міжнародному ринку з 1899 р. Для бренду, який існує вже 100 років і має бездоганну репутацію у сфері дизайну, імідж має величезне значення на всіх етапах взаємодії з клієнтами, включно з програмою онлайн-контенту бренду.

Щоб вивести цифровий контент на новий рівень, кулінарна команда у Швейцарії планувала запровадити серійні прямі трансляції, де клієнти могли б дізнаватися, як максимально ефективно використовувати їхні вироби за допомогою кулінарних демонстрацій і навчальних уроків, подібно до телевізійних шоу. Для професійної студії, розрахованої на невелику аудиторію, було необхідне рішення з кількома камерами, яким могли б керувати співробітники без технічної підготовки, адже вони планували проводити зйомки всередині компанії.

Раніше для створення контенту, як-от кулінарні демонстрації та презентації виробів, вони користувалися послугами агентств, що призводило до високих витрат, складних перевлаштувань у студії і тривалих термінів виконання.

«Завдяки Canon ми отримали ідеальний інструмент як для відео-, так і для фотозйомок, — зазначає Барбара Мерклі, керівник відділу кулінарних проєктів, Miele AG. — Ми заощаджуємо на послугах агентств у верхньому діапазоні п’ятизначних сум у євро й розраховуємо, що студія окупиться протягом наступних трьох років».

Клієнт: Miele AG
Розташування: Шпрайтенбах, Швейцарія

«Для Miele вирішальними були точність передачі кольорів і продуктивність камери. Це компанія, основна діяльність якої пов’язана із харчовою продукцією, має дуже високі вимоги щодо якості зображення».

Проблема

Коли в компанії Miele Switzerland вирішили організувати зйомку контенту всередині компанії, то звернулися до системного інтегратора Ganz Supravision для пошуку більш ефективного аудіовізуального рішення. Через специфіку кулінарного контенту ключовими критеріями були професійна якість зображення та точна передача кольорів. Оскільки в Miele планували щомісяця випускати кілька відео, компанія хотіла контролювати творчий процес і залучати власних шеф-кухарів та експертів із техніки, тож технологія мала бути простою у використанні. До співпраці з Canon компанія користувалася послугами сторонніх фахівців зі зйомки контенту, які витрачали щонайменше один день на підготовку та ще півдня на розбирання обладнання.

Рішення

За підтримки Ganz Supravision під керівництвом Крістіана Мосснера компанія Miele обрала комплексне рішення, що включає весь асортимент камер Canon: кінокамера (C70), гібридна камера (R5C) і PTZ-камери (CR-N300 та CR-N500), а також контролер RC-IP100. Завдяки підключенню через NDI та спрощеному підключенню кабелів керування камерами здійснюється централізовано й повністю підтримується Canon. Завдяки спільному прагненню до високої якості та інтуїтивно зрозумілих технологій компанія Canon стала ідеальним партнером для Miele.

«Ми заощаджуємо на послугах агентств у верхньому діапазоні п’ятизначних сум у євро».

Обладнання, що застосовувалося для цього

Від нарізки продукту до монтажу контенту

«Перш ніж я став перед камерою як шеф-кухар, я трохи хвилювався через використання професійної камери, — каже Бенуа Крозе. — Але зараз, після навчання з Крістіаном, я можу самостійно працювати з PTZ-камерою. Вона дуже проста у використанні».

Бенуа — один з експертів із побутової техніки й шеф-кухарів компанії Miele, який тепер разом із іншим шеф-кухарем Марко, займається режисурою та зйомкою кулінарних шоу.

З власного досвіду проведення кулінарних демонстрацій вони знають, що відчувають ведучі, і наскільки гнучким має бути процес зйомки, щоб підлаштуватися під їх дії, демонструючи при цьому роботу приладів під час приготування.

Під час приготування їжі в прямому ефірі все може піти не за планом. Обладнання повинно дозволяти команді швидко реагувати на будь-які непередбачувані моменти. У випадку непередбачуваних ситуацій із духовкою важливо мати можливість швидко перевести PTZ-камеру на інший об’єкт. Ніхто не захоче дивитися на підгорілу піцу крупним планом.

«Найбільше мене вражають передові технології, зручність керування й надійність обладнання Canon».

Спочатку ми оцінюємо страву очима

На думку Крістіана Мосснера, співгенерального директора Ganz Supravision AG, автентичність бренду найкраще передають співробітники, які досконало знають історію, технології та процеси компанії. Він зазначив: «Для Miele вирішальними були точність передачі кольорів і продуктивність камери. Це компанія, основна діяльність якої пов’язана із харчовою продукцією, має дуже високі вимоги щодо якості зображення».

Результат? Кулінарні шоу бренду, які є настільки якісними, що їх можна сміливо показувати на телебаченні, повністю зняті всередині компанії шеф-кухарями, які перетворилися на авторів контенту. Швейцарська команда Miele доводить: незалежно від того, по який ви бік об’єктива, знімати відео власними силами тепер реально. За словами Крістіана, «чимало інших компаній будуть робити так само, надихаючись прикладом Miele».

Для Барбари приємним доповненням є «передові технології, зручне керування та стабільна робота обладнання Canon».