Занурення в гастрономічний рай
Уявіть кухню своєї мрії. Існує висока ймовірність, що на цій кухні буде техніка Miele. Сімейна компанія Miele, відома відзначеною нагородами, висококласною побутовою технікою, є провідним виробником на міжнародному ринку з 1899 р. Для бренду, який існує вже 100 років і має бездоганну репутацію у сфері дизайну, імідж має величезне значення на всіх етапах взаємодії з клієнтами, включно з програмою онлайн-контенту бренду.
Щоб вивести цифровий контент на новий рівень, кулінарна команда у Швейцарії планувала запровадити серійні прямі трансляції, де клієнти могли б дізнаватися, як максимально ефективно використовувати їхні вироби за допомогою кулінарних демонстрацій і навчальних уроків, подібно до телевізійних шоу. Для професійної студії, розрахованої на невелику аудиторію, було необхідне рішення з кількома камерами, яким могли б керувати співробітники без технічної підготовки, адже вони планували проводити зйомки всередині компанії.
Раніше для створення контенту, як-от кулінарні демонстрації та презентації виробів, вони користувалися послугами агентств, що призводило до високих витрат, складних перевлаштувань у студії і тривалих термінів виконання.
«Завдяки Canon ми отримали ідеальний інструмент як для відео-, так і для фотозйомок, — зазначає Барбара Мерклі, керівник відділу кулінарних проєктів, Miele AG. — Ми заощаджуємо на послугах агентств у верхньому діапазоні п’ятизначних сум у євро й розраховуємо, що студія окупиться протягом наступних трьох років».
Клієнт: Miele AG
Розташування: Шпрайтенбах, Швейцарія