Спеціалісти з операційної діяльності вже усвідомлюють потребу в цифровій трансформації. Вони вже впроваджують цифрову трансформацію у своїх компаніях. Це щоденна реальність, а не абстрактна ідея. Однак навіть найбільш підготовлені операційні команди інколи стикаються з тим, що їхня цифрова трансформація проходить не зовсім так, як вони уявляли спочатку.
Керівники операційних відділів інвестували значні кошти в платформи планування ресурсів підприємства (ERP), автоматизацію робочих процесів та хмарні інструменти, але багато хто досі стикається з неефективністю, ризиками недотримання нормативних вимог і розрізненими процесами, що сповільнюють бізнес.
Сьогодні головним завданням операційних відділів є не просто цифровізація робочих процесів, а їхня інтеграція в загальну структуру компанії для підвищення ефективності, покращення відповідності нормативним вимогам і збільшення адаптивності.
Очевидно, що сама по собі технологія не гарантує ефективність. Багато робочих процесів все ще частково виконуються вручну, дані зберігаються в розрізнених системах, затвердження відбуваються із затримками, а контроль за дотриманням нормативних вимог потребує втручання людини. Не дивно, що за даними досліджень PWC, 69 % керівників операційних відділів та ланцюгів постачання вважають, що їхні інвестиції у технології не виправдали очікувань1.
Зосередившись на трьох часто недооцінених проблемах ручних процесів — розрізнених системах та відсутності прозорості у питаннях дотриманням нормативних вимог, — керівники операційних відділів можуть усунути вразливі місця та повністю реалізувати потенціал своїх інвестицій у цифрові технології.