Відновлення роботи
uniFLOW
-
Якщо ваше обладнання для друку не було підключено до uniFLOW Online протягом тривалого часу, може знадобитися повторне з’єднання. Нижче наведено посилання, за яким можна дізнатися, чи потрібно відновлювати зв’язок, і як ви або ваш ІТ-адміністратор можете це зробити.
Для отримання додаткової інформації про uniFLOW Online відвідайте цю вебсторінку: Посібник із перших кроків використання uniFLOW Online
imageRUNNER / imageRUNNER ADVANCE
Нижче наведено перелік поширених проблем, які виникають у разі невикористання пристрою, і можливі шляхи їхнього вирішення.
-
Папір — це натуральний продукт, тому він чутливий до змін вологості повітря. Особливо під час вимкнення та увімкнення центрального опалення папір у пристрої може стати вологим через різку зміну температури навколишнього середовища. Це може призводити до застрягання паперу.
Виконайте наведені нижче вказівки:
- Витягніть увесь папір із принтера.
- Візьміть нову пачку паперу, яка вже адаптувалась до середовища.
- Вийміть папір з обгортки або коробки та розправте його.
- Вийміть перший і останній аркуші.
- Завантажте папір у принтер таким чином, щоб стрілка на обгортці або коробці вказувала на той бік паперу, на якій потрібно друкувати в першу чергу.
-
Для отримання інструкцій завантажте посібник з нашого сайту служби підтримки.
-
Коли пристрій вмикається вперше, якість може бути не такою високою, як очікувалося. Існує ймовірність того, що за час невикористання пристрою міг утворитися конденсат, що буде найбільш помітно на кольорових пристроях. Щоб вирішити цю проблему, може знадобитися залишити пристрій адаптуватись до середовища на кілька годин в умовах звичайного використання.
Якщо проблема не зникла, виконайте наведені нижче дії:
- Замініть папір на новий
- Активуйте режим обслуговування Cleaning inside the main unit (Очищення внутрішньої частини головного блока)
- Відрегулюйте настройки, якщо результати друку будуть незадовільними
-
Перезавантажте пристрій, оскільки причиною може бути втрата зв’язку. Зачекайте від 15 до 45 хвилин, щоб переконатися, що з’єднання повністю встановлено, і перевірте, чи зникла проблема.
-
- На панелі керування натисніть кнопку [123]
- Виберіть [Служба моніторингу].
- Виберіть [Communications Test] (Перевірка зв’язку)
- Виберіть [Почати перевірку].
Після цього має з’явитися повідомлення Communications successful (Зв’язок установлено), але якщо з’явився код помилки, зверніться до нашої служби підтримки.
Для отримання додаткових інструкцій відвідайте наш вебсайт технічної підтримки.
-
Перевірте та очистіть пристрій подачі документів
-
- Перевірте, чи ввімкнено живлення.
- Переконайтеся, що кабель живлення надійно вставлений у пристрій.
- Перевірте, чи увімкнено перемикач живлення
- Чи світиться індикатор (Energy Saver) (Економія енергії)? Якщо він світиться, натисніть (Energy Saver) (Економія енергії), щоб вийти з режиму очікування.
Якщо пристрій усе одно не вмикається, зв’яжіться з нами.
-
- Перевірте ім’я користувача та пароль.
- Перевірте, чи підключено пристрій до мережі
- Перевірте правильність часу та дати на годиннику пристрою
-
- Перевірте, чи підключено пристрій до мережі
- Перевірте, чи доступна система дистанційного керування
- Перевірте, чи не відбулися зміни в інфраструктурі, які можуть вимагати зміни налаштувань пристрою
-
У разі виникнення будь-яких інших кодів помилок або повідомлень відвідайте нашу сторінку кодів помилок для отримання допомоги.
imagePROGRAF
-
У разі виникнення будь-яких інших кодів помилок або повідомлень відвідайте нашу сторінку кодів помилок для отримання допомоги.
Сканери документів
-
- Для сканерів з імпринтером: можливо, картридж імпринтера висох. Щоб вирішити цю проблему, спробуйте протерти картридж або замовте новий
- У деяких випадках ролики подавання можуть деформуватися й утворити пласку поверхню через стиснення та невикористання, що призведе до неправильного подавання паперу. У такому разі замовте змінний комплект роликів.
Коди помилок, драйвери, прошивки, посібники та програмне забезпечення для інших моделей можна знайти на нашому сайті служби підтримки
Очищення
-
У межах стандартного процесу технічної підтримки наші інженери завжди забезпечують ретельне очищення пристрою відповідно до суворих стандартів. Після цього ми рекомендуємо дотримуватися вказівок щодо очищення, наведених у посібнику користувача пристрою. (Копії посібників можна завантажити з нашого сайту служби підтримки.)
У поточній ситуації багато клієнтів звертаються до нас за рекомендаціями з очищення ділянок пристроїв, з якими найчастіше контактують користувачі. Ми рекомендуємо дотримуватися наведених нижче інструкцій. Однак пам’ятайте, що ці вказівки щодо очищення не гарантують ефективності проти коронавірусу. Ефективність засобів для очищення на спиртовій основі слід уточнювати у виробника очисника.
- Перед очищенням виконайте всі необхідні процедури вимкнення та від’єднайте пристрій від мережі.
- Для дезінфекції використовуйте м’яку тканину, змочену в миючому засобі на спиртовій основі. Протирайте деталі, яких можуть торкатися користувачі, наприклад цифрові клавіші на панелях керування, сенсорні екрани, кришки та ручки.
- Ніколи не розпилюйте спирт або інші дезінфікуючі засоби безпосередньо на місця, куди може потрапити рідина, наприклад на краї сенсорних екранів або цифрових клавіш. Слідкуйте за тим, щоб рідина не потрапляла на ці ділянки.
- Залежно від типу спирту або використовуваного методу протирання принтер може втратити зовнішнє забарвлення або колір, однак на його роботу це не вплине.
- Зверніть увагу, що деякі комерційні товари, як-от вологі серветки, можуть не містити спирту, тому їх не рекомендується використовувати.
- Компанія Canon не рекомендує жодну марку чи виробника очищувача на спиртовій основі. Однак рекомендується використовувати очищувач, який містить щонайменше 60 % спирту. Зверніть увагу, що спирт — легкозаймиста рідина, тому його не можна використовувати поблизу вогню.
Якщо проблеми не зникають або ви зрозуміли, що потреби вашого бізнесу змінилися після відновлення роботи, зв’яжіться з нами для додаткової підтримки.
У зв’язку зі збільшенням кількості дзвінків час очікування може бути довшим, ніж зазвичай. Ми просимо вас із розумінням поставитися до порядку надання послуг за цих виняткових обставин.
Вам також може сподобатися...
-
Контактні дані
Підтримка телефоном або електронною поштою
-
Серійний номер
Знайдіть серійний номер свого продукту
-
Утилізація
Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon