eMaintenance — підключення пристрою
Це наш Центр підключення, де ви знайдете важливу інформацію та вичерпні інструкції, які допоможуть вам підключити ваші пристрої. Відкрийте для себе розумну віддалену діагностику й аналітику на основі даних, яка допоможе вам покращити бізнес-операції та підвищити ефективність.
Огляд
eMaintenance вирішує трудомісткі завдання, пов’язані з керуванням та адмініструванням пристроїв. Автоматизовані показання лічильників, віддалена діагностика, миттєві сповіщення про події, удосконалене управління витратними матеріалами та спрощене розгортання пристроїв — усе це допоможе підвищити ефективність вашого бізнесу.
Якщо ваш пристрій/сервер втратив зв’язок з eMaintenance, це означає, що ми не можемо отримати точні дані лічильників, запустити процес автоматичного поповнення витратних матеріалів або надати послуги профілактичної підтримки, що призведе до порушення роботи ваших служб.
Для вирішення проблем із підключенням натисніть зображення, що відповідає панелі керування вашого пристрою, щоб отримати подальші вказівки.
Вибір панелі керування
Натисніть зображення, яке відповідає панелі керування вашого пристрою. Якщо ваша панель керування не відображається, зверніться до нашого Центру підтримки клієнтів.
Варіант панелі керування 1
Відеоінструкція з перевірки зв’язку
Існує два способи зв’язку. Перегляньте це відео для отримання інструкцій щодо поточного способу зв’язку. Якщо перше відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте друге відео про традиційний спосіб зв’язку.
Якщо наведене вище відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте це відео про традиційний спосіб зв’язку.
-
Нижче наведено кроки для виконання перевірки зв’язку на вашому пристрої Canon imageRUNNER ADVANCE DX
1. Натисніть кнопку 123.
2. У меню виберіть пункт Monitoring Service (Служба моніторингу).
3. Натисніть кнопку Communication Test \ Comm. Test (Перевірка зв’язку).
(Вона може відрізнятися залежно від версії програмного забезпечення вашого пристрою. Ви побачите один із трьох екранів нижче.)
4. Якщо з’явиться кнопка Start Test (Почати перевірку), натисніть її, а потім натисніть Yes (Так), щоб виконати перевірку зв’язку.
На деяких пристроях цього не потрібно робити, у такому випадку перейдіть до кроку 5.
5. Буде виконано перевірку зв’язку, під час її проведення ви побачите один із наведених екранів.
6. Після завершення перевірки зв’язку ви отримаєте повідомлення Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Зв’язок установлено / Результат перевірки зв’язку > Успішно).
7. У разі виникнення помилок потрібно звернутися до ІТ-відділу, щоб переконатися, що ваш пристрій може встановлювати зв’язок із Canon.
Варіант панелі керування 2
Відеоінструкція з перевірки зв’язку
Існує два способи зв’язку. Перегляньте це відео для отримання інструкцій щодо поточного способу зв’язку. Якщо перше відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте друге відео про традиційний спосіб зв’язку.
Якщо наведене вище відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте це відео про традиційний спосіб зв’язку.
-
У цьому посібнику описано, як виконати перевірку зв’язку на вашому пристрої Canon imageRUNNER ADVANCE
1. Натисніть кнопку 123.
2. У меню виберіть пункт Monitoring Service (Служба моніторингу).
3. Натисніть кнопку Communication Test (Перевірка зв’язку).
4. Натисніть кнопку Start Test (Почати перевірку).
5. Якщо перевірку завершено успішно, ви побачите наступне повідомлення з підтвердженням.
6. У разі виникнення помилок потрібно звернутися до ІТ-відділу, щоб переконатися, що ваш пристрій може встановлювати зв’язок із Canon.
Варіант панелі керування 3
Відеоінструкція з перевірки зв’язку
Існує два способи зв’язку. Перегляньте це відео для отримання інструкцій щодо поточного способу зв’язку. Якщо перше відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте друге відео про традиційний спосіб зв’язку.
Якщо наведене вище відео не відповідає тому, що ви бачите, перегляньте це відео про традиційний спосіб зв’язку.
-
У цьому посібнику описано, як виконати перевірку зв’язку на вашому пристрої Canon imageFORCE
1. Натисніть кнопку 123.
2. У меню виберіть пункт Monitoring Service (Служба моніторингу).
3. Натисніть кнопку Communication Test \ Comm. Test (Перевірка зв’язку).
(Вона може відрізнятися залежно від версії програмного забезпечення вашого пристрою. Ви побачите один із двох екранів нижче.)
4. Якщо з’явиться кнопка Start Test (Почати перевірку), натисніть її, а потім натисніть Yes (Так), щоб виконати перевірку зв’язку.
На деяких пристроях цього не потрібно робити, у такому випадку перейдіть до кроку 5.
5. Буде виконано перевірку зв’язку, під час її проведення ви побачите один із наведених екранів.
6. Після завершення перевірки зв’язку ви отримаєте повідомлення Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Зв’язок установлено / Результат перевірки зв’язку > Успішно).
7. У разі виникнення помилок потрібно звернутися до ІТ-відділу, щоб переконатися, що ваш пристрій може встановлювати зв’язок із Canon.
Запитання й відповіді щодо eMaintenance
-
Виконайте наведені нижче вказівки. Запишіть код помилки для подальших дій
Перевірте, чи підключено пристрій до мережі за допомогою кабелю або Wi-Fi
Якщо ви можете друкувати на пристрої, а ваш комп’ютер не підключений до нього напряму за допомогою кабелю, значить, він підключений до мережі
Зверніться до ІТ-служби вашої організації та підтвердьте, що пристрій має доступ до зовнішньої мережі для зв’язку з нами. Їм знадобиться інформація, зазначена у наступному запитанні «Мені потрібна інформація про URL-адреси, які використовуються пристроєм для зв’язку з eMaintenance».
-
Cloud Connection Agent (CCA) — наш найновіший спосіб зв’язку, який працює з більшістю пристроїв із нашого поточного портфоліо
CCA
hbp-ec1l.srv.ygles.com — порт 443
kinesis.eu-central-1.amazonaws.com — порт 443
cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com — порт 443
a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com — порт 443 або порт 8883
rgt.srv.ygles.com — порт 443
camapi.srv.ygles.com — порт 443
camapi-ec1.srv.ygles.com — порт 443
hbpm-ec1l.srv.ygles.com — порт 443Служба віддаленого керування пристроєм (RDMS) — це наш спосіб зв’язку для забезпечення оновлення прошивки пристрою
RDMS
device.c-cdsknn.net — порт 443
device02.c-cdsknn.net — порт 443
a02.c-cdsknn.net — порт 443Вбудована служба віддаленої діагностики (eRDS) — наш традиційний спосіб зв’язку
eRDS
b01.ugwdevice.net — порт 443 -
Зверніться до Центру підтримки клієнтів, де наші представники зберуть ваші дані й з’єднають вас із відповідною командою, щоб полегшити процес налаштування.
-
Зверніться до Центру підтримки клієнтів, де наші представники зберуть ваші дані й з’єднають вас із відповідною командою, щоб полегшити процес налаштування.
-
Якщо під час перевірки зв’язку з’являється повідомлення No Tenant Is Registered (Орендар не зареєстрований), це означає, що пристрій не був зареєстрований у місцевій торговій компанії. Зверніться до місцевої торгової компанії, щоб отримати необхідний ключ. Після цього його можна буде ввести в пристрій, і одночасно буде виконано перевірку зв’язку. Перегляньте відео для отримання більш детальної інформації.
Портал самообслуговування
Наш Портал самообслуговування розроблений, щоб спростити вам роботу завдяки зручному способу керування вашим обліковим записом і продукцією. За допомогою порталу ви можете створювати та відстежувати запити в службу підтримки, передавати показники лічильників, надсилати запити на переміщення або видалення продукту, а також оновлювати інформацію про свій обліковий запис і продукт. Крім того, ви можете ставити запитання, пов’язані з обліковим записом, отримуючи ефективну й зручну підтримку без зайвих зусиль.
Вам також може сподобатися...
Контактні дані
Підтримка телефоном або електронною поштою
Серійний номер
Знайдіть серійний номер свого продукту
Утилізація
Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon