ABC- Hero1

Рішення Canon Business & Innovation Scan сприяло виходу компанії Ritz на ринок друкованих і електронних ЗМІ

DWF-logo.jpg

Компанія Ritz, швейцарський постачальник засобів друку, ужила заходів, щоб адаптуватися до дедалі зростаючого ринку засобів зв’язку, де чільне місце займають онлайн-канали та цифрові платформи.

Результати

М’який ребрендинг з урахуванням нових послуг

М’який ребрендинг з урахуванням нових послуг

Успішне просування пропозицій для клієнтів через кампанії з використанням кількох комунікаційних каналів

Успішне просування пропозицій для клієнтів через кампанії з використанням кількох комунікаційних каналів

Проведено першу кампанію з використанням кількох комунікаційних каналів для клієнтів Ritz

Проведено першу кампанію з використанням кількох комунікаційних каналів для клієнтів Ritz

Ritz-objective

Цільовий об’єкт

Пристосуватися до сучасної комунікаційної інфраструктури, розширивши онлайнові служби.

Проблеми

• Падіння обсягів друку

• Велика конкуренція на ринку, через яку складно привернути до себе увагу

• Неможливість задовольнити потреби клієнтів в онлайнових службах

Ritz-spare

Підхід

• Canon запропонувала компанії Ritz засіб Business and Innovation Scan на конференції для клієнтів у 2013 р.

• Ritz упровадила цей засіб у 2014 р, надавши таким чином клієнтам чітке уявлення про поточну бізнес-модель, зокрема аналіз маркетингової стратегії

• Завдяки Canon компанія Ritz змінила свою бізнес-модель, додавши в асортимент послуги для друкованих і електронних ЗМІ, і зміцнила становище на ринку у 2015 р.

• Canon підтримала першу кампанію з використанням різних комунікаційних каналів, щоб популяризувати нові послуги серед клієнтів Ritz