Роль працівника відділу кадрів за останні п’ять років сильно змінилася. Унаслідок кардинальних змін у соціальній, економічній та технологічній сферах майже всі робочі процеси зазнали змін. І керівники відділів кадрів відіграють ключову роль у цих змінах. Вони сприяли розвитку гібридної та дистанційної роботи, опанували управління персональними даними та ініціювали створення більш етичного, справедливого й інклюзивного робочого середовища.
Чому попри стрімкий розвиток, робочі процеси відділу кадрів ще не повністю відповідають сучасним стандартам? Коротко кажучи, чому багато працівників відділу кадрів досі витрачають час на копіювання документів та ручне заповнення таблиць, ніби зараз 2005 рік?
Навіть попри те, що відділ кадрів набуває стратегічного значення завдяки змінам у політиці найму й способах роботи, багато відділів кадрів усе ще використовують ручні процеси та неузгоджені системи, що знижує їхню ефективність.
Попри розвиток технологій у робочому середовищі, 48 % працівників відділів кадрів оцінює управління інформацією у своїй компанії як посереднє або незадовільне1. Багато працівників все ще використовують паперові документи, електронну пошту та таблиці для ведення обліку співробітників, дотримання стандартів та оцінки ефективності. Ці неефективні процеси марнують час, збільшують ризики й обмежують роль відділу кадрів як стратегічного партнера.
Щоб відділ кадрів приносив максимальну користь сучасному бізнесу, важливо перейти від реактивного виконання завдань до прогнозування потреб компанії. Для цього відділам кадрів потрібні інструменти для ефективнішого виконання адміністративних завдань із меншими затратами часу на контроль, що дозволить їм зосередитися на розвитку.