Європейська гарантія на проєктори Canon

Дізнайтеся все, що вам потрібно знати про Європейську гарантію на проєктори Canon.

Європейська гарантія на проєктори Canon

Ця комерційна гарантія для кінцевого користувача надається компанією Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Netherlands (Нідерланди) (далі — Canon) кінцевим користувачам, які придбали проєктори Canon для власного користування, але не є споживачами відповідно до місцевого законодавства країни, у якій було придбано проєктори.


Якщо ви є споживачем, у вас немає права використовувати цю гарантію, але ви матимете юридичні права споживача відповідно до чинного законодавства вашої країни.


Ці Положення та умови, а також ця пропозиція регулюються законами Англії та Уельсу, і на них поширюється виняткова юрисдикція судів Англії та Уельсу.


Ця Європейська гарантія на проєктори Canon складається з різних сервісних пропозицій, і пропозиція, яка застосовується до вас, залежить від вашого місцезнаходження, проєктора, який ви придбали, і дати придбання виробу. Запропоновані послуги надаються таким чином:


  • Послуга гарантійного повернення виробнику
  • Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори

Європейська гарантія на проєктори Canon поширюється на всі проєктори Canon, призначені для продажу та придбані на території Європейської економічної зони (ЄЕЗ включає ЄС, Ісландію, Ліхтенштейн та Норвегію), а також Швейцарії та Великої Британії. Canon гарантує, що в разі виявлення дефекту в нових проєкторах протягом гарантійного періоду дефект буде усунено безкоштовно (застосовні положення та умови — див. нижче). Послуга «Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори Canon» має додаткові обмеження щодо територій і проєкторів. Докладнішу інформацію див. в розділі «Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори Canon» нижче.


Для будь-якої продукції, на яку не поширюються відповідні умови або період надання гарантії, а також у разі пошкодження чи ремонту, які не покриваються гарантією, доступна платна послуга ремонту, яку можна отримати, повернувши проєктор до будь-якого авторизованого сервісного центру компанії Canon.


Ця гарантія є вашим єдиним і винятковим засобом правового захисту, і ані компанія Canon, ані її дочірні підприємства або інші учасники Європейської гарантії на проєктори Canon не несуть відповідальності за випадкові або непрямі збитки, пов’язані з порушенням будь-якої явної чи неявної гарантії на цей товар.


Подовження 3-річної гарантії на лампу більше не надається.

Положення та умови

Повні Положення та умови наведено у відповідній гарантійній пропозиції нижче.

Послуга гарантійного повернення виробнику

Компанія Canon гарантує, що апаратне забезпечення цього проєктора перебуватиме в належному робочому стані протягом гарантійного періоду. Якщо протягом гарантійного періоду буде виявлено дефекти апаратного забезпечення, буде безкоштовно надано послугу ремонту обладнання в авторизованих сервісних центрах компанії Canon на території країн — учасниць.


Гарантійна послуга повернення виробнику поширюється на продукцію Canon, призначену для використання та придбану в межах Європейської Економічної Зони (ЄЕЗ), а також Швейцарії та Великої Британії.


Безкоштовне обслуговування можна отримати тільки після пред’явлення оригінального рахунку/чека, виданого кінцевому користувачу продавцем.


Canon також зберігає за собою право замінити дефектний проєктор на інший аналогічний проєктор такої ж чи вищої якості замість ремонту дефектного товару.

  • Залежно від моделі проєктора ця гарантія діє протягом 3 або 5 років із дати придбання (докладнішу інформацію див. нижче). Крім того, для деяких моделей може бути встановлено обмеження щодо використання. На всі лампи надається 90-денна гарантія. Додаткову інформацію див. в розділі про права.

  • Гарантійне обслуговування надається тільки в авторизованих сервісних центрах компанії Canon.

    Будь-які витрати на безпечне транспортування проєктора до авторизованого сервісного центру компанії Canon і назад оплачується кінцевим клієнтом. Якщо проєктор переміщується в країну, яка не є учасницею програми європейської гарантії на проєктори Canon, для використання цієї гарантії проєктор необхідно повернути для ремонту в країну, у якій його були придбано.

  • Учасники програми європейської гарантії на проєктори Canon — це країни, де можна скористатися послугою гарантійного повернення виробнику.

    Якщо вам потрібна додаткова інформація щодо цієї гарантії, зверніться до відповідного учасника програми європейської гарантії на проєктори.

  • Ця гарантія не поширюється на:

    • витратні матеріали
    • будь-яке пов’язане програмне забезпечення;
    • частини, що зношуються (такі як панель, оптичний фільтр, лампи, повітряні фільтри), а також витратні матеріали та аксесуари (наприклад, лінзи, акумулятори, пульти дистанційного керування, кронштейни тощо), що використовуються із цим виробом;
    • пошкодження внаслідок модифікацій, не схвалених Canon, або ремонту/модифікацій/очищення, виконаних не в авторизованому сервісному центрі компанії Canon;
    • витрати, понесені авторизованими сервісними центрами Canon у результаті будь-яких змін або модифікацій проєктора, необхідних для дотримання технічних стандартів або стандартів безпеки, що діють у конкретній країні, а також будь-які інші витрати на налаштування проєктора з метою відповідності будь-яким технічним характеристикам, які були змінені з моменту його доставки;
    • пошкодження, які виникли внаслідок невідповідності проєктора стандартам або технічним характеристикам, що діють у країні, відмінній від країни, у якій було придбано виріб.

    Гарантійний ремонт не проводиться в разі, якщо пошкодження або дефекти були спричинені такими факторами:

    • Неналежне чи надмірне використання та експлуатація проєктора, як зазначено в посібниках користувача або оператора та/або відповідних документах, зокрема неправильне зберігання, падіння, механічний вплив, корозія, пошкодження через потрапляння бруду, води або піску.
    • Пошкодження, пов’язані безпосередньо з використанням запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів (наприклад, ламп, лінз чи акумуляторів), які не сумісні з виробом. Сумісність із конкретним проєктором Canon повинна бути підтверджена інформацією на упаковці, при цьому вона забезпечується в разі використання оригінальних запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів Canon, які були протестовані. Перед використанням рекомендується перевірити сумісність:
    • Підключення проєктора до обладнання, не схваленого для підключення компанією Canon.
    • Неналежне пакування проєктора під час повернення до авторизованого Сервісного центру компанії Canon.
    • Надзвичайні ситуації або катастрофи, а також будь-які інші ситуації, що виникли з причин, що не залежать від компанії Canon, зокрема пошкодження, спричинені блискавкою, водою, вогнем, громадськими заворушеннями й неправильною вентиляцією.

    Ремонт за цією гарантією не включає періодичні перевірки та інші стандартні послуги з технічного обслуговування проєктора.

  • Ремонт може бути затриманий, якщо він здійснюється за межами країни, у якій було придбано товар, якщо пристрій у цій країні ще не продається або продається у зміненому вигляді. Відповідно, деякі запасні частини для проєктора можуть бути відсутніми на складі в країні, де виконується ремонт.

    Компанія Canon не несе відповідальності за будь-які інші претензії, пов’язані зокрема з втратою носіїв для записування, втратою даних тощо, які не зазначені в цій гарантії.

    У разі повернення проєктора для гарантійного обслуговування ретельно упакуйте його, застрахуйте, вкладіть квитанцію про покупку та опис несправності.

Останнє оновлення: 1 січня 2022 р.

Положення та умови розширеної гарантії з послугою позичання на проєктори

  • Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори пропонується протягом відповідного гарантійного періоду на додаток до послуги гарантійного повернення виробнику для відповідних проєкторів XEED і LX, які були придбані не пізніше 30 листопада 2021 року. На моделі, придбані після цієї дати, поширюється лише послуга гарантійного повернення виробнику. Послуга передбачає надання кінцевому клієнту проєктора в тимчасове користування на період гарантійного ремонту відповідно до цих особливих додаткових Положень та умов.

  • Компанія Canon надає проєктори в тимчасове користування (позичання) за запитом кінцевих клієнтів, які мають право на користування цією гарантією, або їхніх продавців відповідно до стандартних умов позичання компанії Canon, викладених у цьому документі. Вважається, що кінцевий клієнт приймає ці умови, коли він отримує проєктор у тимчасове користування.

  • Кінцеві клієнти або їхні продавці повинні гарантувати, що кожен позичений пристрій буде повернуто в тому ж стані, у якому він був наданий, і несуть відповідальність за будь-яку втрату, пошкодження або крадіжку будь-якого позиченого обладнання, а також можуть бути зобов’язані відшкодувати компанії Canon витрати на його ремонт або заміну. Кінцевим користувачам або їхнім продавцям рекомендовано розглянути можливість укладання відповідного договору страхування для покриття будь-якого обладнання, наданого їм у тимчасове користування.

  • Послуга поширюється лише на проєктори XEED і LX (включно з медичними моделями й за винятком пристроїв, виготовлених на замовлення). Додаткові відомості див. в розділі про права. Послуга не може бути перенесена на будь-який інший проєктор і не передбачає грошової компенсації.

  • Ця пропозиція дійсна лише для продукції, призначеної для імпорту та продажу компанією Canon у країнах Європейського Союзу, а також в Ісландії, Ліхтенштейні, Норвегії та Швейцарії. Щоб мати змогу скористатися розширеною гарантією з послугою позичання на проєктори, ви маєте придбати проєктор в одній із цих країн.

  • Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори надається лише в таких країнах:

    Австрія, Бельгія, Велика Британія, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Чеська Республіка, Угорщина, Фінляндія, Франція, Швейцарія, Швеція.

  • Щоб скористатися розширеною гарантією з послугою позичання на проєктори, необхідно надати підтвердження покупки. Компанія Canon залишає за собою право відмовити в безкоштовному гарантійному обслуговуванні (або в наданні розширеної гарантії з послугою позичання на проєктори), якщо відповідні документи не можуть бути надані або якщо інформація, що міститься в документі, є неповною чи неприйнятною.

  • Послугу позичання на проєктори відповідно до умов розширеної гарантії може замовити як кінцевий клієнт, так і продавець, який установив виріб.

  • Усі запити на отримання цієї послуги мають бути ініційовані телефонним дзвінком до місцевої служби підтримки Canon.

  • Представник служби підтримки Canon може запитати додаткову інформацію, щоб визначити причину несправності, перш ніж надсилати виріб у тимчасове користування.

  • «Наступного дня» означає, що за можливості проєктор буде надано наступного дня після запиту, якщо запит надійшов до 11:00, і через два дні після нього, якщо запит надійшов після 11:00, у вихідний або святковий день.

  • Кінцевий користувач або продавець має організувати повернення несправного пристрою одразу після отримання проєктора в тимчасове користування (позичання).

  • Кінцевий клієнт або продавець несе відповідальність за повернення компанії Canon проєктора, наданого в тимчасове користування (позичання), протягом 5 днів із моменту повернення відремонтованого пристрою.

  • За звичайних обставин усі витрати на доставку покриває компанія Canon.

  • Компанія Canon не несе відповідальності за демонтаж або повторне встановлення оригінального проєктора, а також за пристрій, наданий у тимчасове користування.

  • Ці Положення та умови, а також пропозиція, що міститься в них, регулюються та тлумачаться відповідно до законодавства Англії та Уельсу, і будь-які суперечки, пов’язані з розширеною гарантією з послугою позичання на проєктори, підпадають під невиключну юрисдикцію судів Англії та Уельсу.

Останнє оновлення: 1 січня 2022 р.

Відповіді на поширені запитання

Нижче ви знайдете відповіді на поширені запитання, які можуть вас зацікавити.

Поширенні запитання про послугу гарантійного повернення виробнику

  • Загалом, компанія Canon пропонує Європейську систему гарантії на проєктори, що придбані в таких країнах:

    Австрія, Бельгія, Болгарія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Нідерланди та Велика Британія.

    Перегляньте повну версію Положень та умов цієї гарантії.

  • У європейських країнах, де застосовується гарантія на проєктори, у коробці з проєктором зазвичай міститься європейський гарантійний талон. Він виглядатиме так, як у цих прикладах:

  • Вам не потрібно надсилати компанії Canon будь-яку документацію, щоб зареєструвати Європейську гарантію на проєктор. Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською гарантією на проєктор, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне й дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару.

  • Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською гарантією на проєктор, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне й дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару. У рекламних пропозиціях щодо гарантії можуть зазначатися подальші вимоги, тому ознайомтеся з конкретними Положеннями та умовами будь-яких рекламних пропозицій (якщо застосовуються).

  • Зазвичай на проєктори Canon надається гарантія на 3 або 5 років. Можуть застосовуватися і застосовуються виняткові умови. Для отримання додаткової інформації перегляньте вкладку з інформацією про права.

  • Інформація щодо конкретної гарантії, яка надається на проєктор, міститься зазвичай у коробці з проєктором. Загалом, на продукцію поширюється гарантія, яка стосується конкретного регіону продажів, і кінцевим користувачам доведеться повертати будь-які товари у відповідний регіон для того, щоб вимагати гарантію на ремонт. Компанія Canon зазвичай не пропонує універсальну гарантію, якщо це безпосередньо не передбачено для конкретної продукції чи регіонів.

Поширені запитання про розширену гарантію з послугою позичання на проєктори

  • Послуга пропонується протягом відповідного гарантійного періоду для відповідних проєкторів XEED і LX, які були придбані не пізніше 30 листопада 2021 року.

    Додаткові відомості див. в розділі про права.

  • Ця послуга доступна в таких країнах:

    Австрія, Бельгія, Велика Британія, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Словаччина, Чеська Республіка, Угорщина, Фінляндія, Франція, Швейцарія, Швеція.

  • Ініціювати цей процес може або кінцевий клієнт, або його продавець, коли буде виявлено несправність у виробі. Проєктор у тимчасове користування буде надіслано після діагностики несправного проєктора (відповідно до повної версії Положень та умов) та прийняття пропозиції про позичання проєктора.

  • Кінцеві клієнти або їхні продавці мають звертатися до відповідної місцевої служби підтримки Canon. Компанія Canon збере всю необхідну інформацію (наприклад, докладні відомості про несправність) і проведе аналіз можливої причини першого рівня. Якщо несправність не зникає, служба підтримки Canon другого рівня зв’яжеться з кінцевим користувачем або продавцем. Якщо буде підтверджено діагноз несправності та рекомендовано ремонт, буде запропоновано тимчасовий пристрій у формі аналогічного проєктора (або проєктора з кращими технічними характеристиками).

  • За можливості проєктор буде надано наступного дня після запиту, якщо запит надійшов до 11:00, і через два дні після нього, якщо запит надійшов після 11:00, у вихідний або святковий день.

  • Проєктори, що надаються в тимчасове користування, можуть бути доставлені або продавцю, або безпосередньо кінцевому користувачу (якщо кінцевий користувач має належні технічні навички для монтажу обладнання).

  • Після отримання проєктора, що надається в тимчасове користування, продавець або кінцевий клієнт несе відповідальність за повернення несправного проєктора до Canon. Для повернення несправного проєктора будуть надані транспортні етикетки, і його слід покласти в надану транспортну коробку. Необхідно зв’язатися з компанією-перевізником, щоб якомога швидше організувати доставку несправного проєктора. За звичайних умов вартість доставки покривається компанією Canon.

  • Продавець або кінцевий клієнт несе відповідальність за повернення компанії Canon проєктора, наданого в тимчасове користування (позичання), протягом 5 днів із моменту повернення відремонтованого пристрою. Для повернення проєктора, що перебував у тимчасовому користуванні, будуть надані транспортні етикетки, які слід покласти в надану транспортну коробку. Щоб домовитися про отримання виробу, який надається в тимчасове користування, необхідно зв’язатися з компанією-перевізником. За звичайних умов вартість доставки покривається компанією Canon.

  • Компанія Canon не несе відповідальності за демонтаж або повторне встановлення оригінального проєктора. За це відповідає кінцевий користувач або його продавець.

  • Компанія Canon не несе відповідальності за встановлення або демонтаж проєктора, наданого в тимчасове користування. За це відповідає кінцевий клієнт або його продавець.

  • Компанія Canon пропонує послугу тимчасового користування (позичання) проєкторів для клієнтів або їхніх продавців відповідно до стандартних умов позичання Canon, які отримувач приймає, коли приймає пропозицію про надання проєктора в тимчасове користування відповідно до умов розширеної гарантії з послугою позичання на проєктори. Кінцеві клієнти або їхні продавці повинні гарантувати, що кожен позичений пристрій буде повернуто в тому ж стані, у якому він був наданий, і несуть відповідальність за втрату, пошкодження або крадіжку будь-якого позиченого обладнання, а також можуть бути зобов’язані відшкодувати компанії Canon витрати на його ремонт або заміну. Кінцевим користувачам або їхнім продавцям рекомендовано розглянути можливість укладання відповідного договору страхування для покриття будь-якого обладнання, наданого їм у тимчасове користування.

Контактна інформація

У таблиці нижче наведено країни, де діє Європейська гарантія на проєктори Canon. Щоб дізнатися більше, перегляньте повну версію Положень та умов Європейської гарантії на проєктори Canon.


Країна Контактна інформація служби технічної підтримки
Австрія Canon Austria
Бельгія Canon Belgium (данська)
Canon Belgium (французька)
Болгарія Canon Bulgaria
Кіпр Canon Cyprus
Чехія Canon Czech
Данія Canon Denmark
Естонія Canon Estonia
Фінляндія Canon Finland
Франція Canon France
Німеччина Canon Germany
Греція Canon Greece
Угорщина Canon Hungary
Ісландія +354 533 34 11

Beco
Ірландія Canon Ireland
Італія Canon Italy
Латвія Canon Latvia
Литва Canon Lithuania
Люксембург Canon Luxembourg
Мальта Canon Malta
Норвегія Canon Norway
Польща Canon Poland
Португалія Canon Portugal
Румунія Canon Romania
Словаччина Canon Slovakia
Словенія Canon Slovenia
Іспанія Canon Spain
Швеція Canon Sweden
Швейцарія Canon Switzerland (French)
Canon Switzerland (German)
Нідерланди Canon Netherlands
Велика Британія Canon UK

Право на отримання переваг

Інформацію про права див. у відповідній категорії.

Послуга гарантійного повернення виробнику

Усі проєктори Canon, призначені для використання та придбані в межах Європейської економічної зони (ЄЕЗ, а саме: ЄС, Ісландія, Ліхтенштейн, Норвегія), а також у Швейцарії, мають право на безкоштовну послугу повернення виробнику протягом 3 років із дати придбання (застосовуються Положення та умови).


Однак для наведених нижче моделей установлено інший гарантійний період:


Модель Гарантійний період
XEED 4K600Z 5 років або 12 000 годин*
XEED 4K600STZ 5 років або 12 000 годин*
XEED 4K6020Z 5 років або 12 000 годин*
XEED 4K501ST 3 роки або 6000 годин*
XEED 4K5020Z 5 років або 12 000 годин*
XEED 4K6021Z 5 років або 12 000 годин*
XEED WUX7500 3 роки або 6000 годин*
XEED WUX7000Z  5 років або 12 000 годин*
XEED WUX6700 3 роки або 6000 годин*
XEED WUX6600Z 5 років або 12 000 годин*
XEED WUX6500 3 роки або 6000 годин*
XEED WUX5800 3 роки або 6000 годин*
XEED WUX5800Z 5 років або 12 000 годин*
XEED WUX500ST 3 роки або 6000 годин*
LX-MU500Z 5 років або 12 000 годин*
LX-MH502Z 5 років або 12 000 годин*
LV-HD420 3 роки або 6000 годин*
LV-X420 3 роки або 6000 годин*

* Залежно від того, що настане раніше.

Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори

Розширена гарантія з послугою позичання на проєктори пропонується протягом відповідного гарантійного періоду для відповідних проєкторів XEED і LX (лише у відповідних країнах), які були придбані не пізніше 30 листопада 2021 року.


Країни, де надається розширена гарантія з послугою позичання на проєктори


Наведені нижче країни — учасниці програми європейської гарантії на проєктори пропонують розширену гарантію з послугою позичання на проєктори:


 
Австрія Бельгія Чехія Данія  Естонія
Фінляндія Франція Німеччина Угорщина Ірландія
Італія Латвія Литва Люксембург Нідерланди
Норвегія Польща Португалія Швейцарія Словаччина
Іспанія Швеція Велика Британія    

Моделі, для яких надається розширена гарантія з послугою позичання на проєктори


Для наведених нижче моделей надається розширена гарантія з послугою позичання на проєктори.

Зверніть увагу: для моделей, виготовлених за індивідуальним замовленням, послуга позики не надається.


XEED


XEED
XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Усі медичні варіанти наведених моделей


LX


LX
LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

Вам також може сподобатися...

Контактні дані

Підтримка телефоном або електронною поштою

Сервісне обслуговування і ремонт

Забронюйте обслуговування, надішліть виріб на ремонт або дізнайтеся більше про наше сервісне обслуговування й процес ремонту

Утилізація

Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon

Обліковий запис Canon

Реєстрація продукту й керування обліковим записом Canon