Повторне підключення пристрою

Product security

Якщо ваш пристрій/сервер втратив зв’язок із нашою Службою керування пристроями, це означає, що ми не можемо отримати точні дані лічильників, запустити процес автоматичного поповнення витратних матеріалів або надати послуги профілактичної підтримки, що призведе до порушення роботи цих служб.


Наша мета — успішна робота Служби керування пристроями та покращення обслуговування. Дотримуйтеся наших рекомендацій для забезпечення стабільного підключення ваших пристроїв.


У отриманому електронному листі буде зазначено версію RDS на вашому сервері або серійний номер пристрою.


Якщо ваш пристрій втратив зв’язок із нашою службою, дотримуйтеся вказівок, наведених у розділі Втрата зв’язку з пристроєм нижче.


Якщо ваш сервер втратив зв’язок із нашою службою, дотримуйтесь вказівок, наведених у розділі Втрата зв’язку з сервером нижче.


У разі виникнення проблем зв’яжіться зі службою підтримки Canon.

Втрата зв’язку з пристроєм

Як провести перевірку зв’язку на пристрої

Втрата зв’язку із сервером

CDCA не може встановити зв’язок з UGW (для адміністраторів сервера)

IWMC-RDS не може встановити зв’язок із пристроями (для адміністраторів сервера та пристроїв)

IWMC-RDS не може встановити зв’язок з UGW (для адміністраторів сервера)

Вам також може сподобатися...

Опитування