Якщо ваш пристрій/сервер втратив зв’язок із нашою Службою керування пристроями, це означає, що ми не можемо отримати точні дані лічильників, запустити процес автоматичного поповнення витратних матеріалів або надати послуги профілактичної підтримки, що призведе до порушення роботи цих служб.
Наша мета — успішна робота Служби керування пристроями та покращення обслуговування. Дотримуйтеся наших рекомендацій для забезпечення стабільного підключення ваших пристроїв.
У отриманому електронному листі буде зазначено версію RDS на вашому сервері або серійний номер пристрою.
Якщо ваш пристрій втратив зв’язок із нашою службою, дотримуйтеся вказівок, наведених у розділі Втрата зв’язку з пристроєм нижче.
Якщо ваш сервер втратив зв’язок із нашою службою, дотримуйтесь вказівок, наведених у розділі Втрата зв’язку з сервером нижче.
У разі виникнення проблем зв’яжіться зі службою підтримки Canon.
Якщо з’явиться повідомлення «Зв’язок установлено», це означає, що пристрій встановив зв’язок із сервером eMaintenance, і додаткові дії не потрібні.
Якщо зв’язок установити не вдасться, з’явиться код помилки, перейдіть до розділу «Під час перевірки зв’язку виникла помилка».
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо з’явиться повідомлення «Зв’язок установлено», це означає, що пристрій встановив зв’язок із сервером eMaintenance, і додаткові дії не потрібні.
Якщо зв’язок встановити не вдасться, з’явиться код помилки, перейдіть до розділу «Під час перевірки зв’язку виникла помилка».
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо ваш пристрій не зможе встановити зв’язок із сервером Canon, на екрані з’явиться код помилки перевірки зв’язку.
Якщо в пристрій чи мережу було внесено будь-які зміни, перезавантажте пристрій і виконайте ще одну перевірку зв’язку.
Зачекайте 5 хвилин і повторіть перевірку. Якщо помилка повторюється, перезавантажте пристрій і повторіть перевірку.
Якщо дата й час неправильні, у принтера будуть проблеми зі встановленням зв’язку з нашою службою керування пристроями.
СеріяAdvance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
СеріяLBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Якщо пристрій доступний.
Якщо налаштування брандмауера було змінено, установіть для брандмауера дозвіл доступу до URL-адреси: b01.ugwdevice.net.
Якщо пристрій недоступний.
Переконайтеся, що нормальний стан підключення пристрою відновлено, виконавши перевірку зв’язку.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
https://IPadresses Server or FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Перегляньте наведені нижче сценарії, які допоможуть вам повторно підключити пристрої.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Виконайте перевірку зв’язку.
Якщо у вас немає проксі-сервера:
Якщо у вас є проксі-сервер.
Також перевірте налаштування проксі-сервера (якщо він використовується), щоб упевнитися в правильності конфігурації проксі-сервера, номера порту та параметрів автентифікації.
Повторіть перевірку зв’язку й перевірте результат.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Повторіть перевірку зв’язку й перевірте результат.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо після цього проблема не зникла, виконайте відповідний крок, описаний нижче.
(переконайтеся, що пристрій доступний, перевіривши список пристроїв)
(переконайтеся, що пристрій(-ої) доступний(-і), перевіривши список пристроїв)
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо пристрій(-ої) не зареєстровано або перевірку зв’язку не завершено, перевірте стан мережі пристроїв.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Налаштування проксі-сервера (якщо він використовується): перевірте правильність конфігурації проксі-сервера, номера порту та параметрів автентифікації.
Повторіть перевірку зв’язку й перевірте результат.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
У цьому ж меню також можна надіслати тестовий електронний лист.
Якщо після цього проблема не зникла, зв’яжіться з нами.
Підтримка телефоном або електронною поштою
Знайдіть серійний номер свого продукту
Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon