Filming with the EOS 5D Mark IV on a beach

Крістіан Андерль

Виразність і точність відеозйомки

Christian Anderl
Christian Anderl

Дослідник


Комерційний фотограф, кінорежисер і дослідник Canon Крістіан Андерль згадує про незабутній досвід відеозйомки камерою EOS 5D Mark IV та її спроможність швидко й непомітно створювати фотографії.

«Усе, що мені потрібно, — у цій камері. У ній бездоганно поєднано технології для зйомки за слабкого освітлення та обробки зображення, тож я отримую задоволення від роботи». Ентузіазм Крістіана з приводу EOS 5D Mark IV проявляється в кожному його слові. Досвідчений користувач камер серії 5D, він почав записувати фільми за допомогою 5D Mark II і з тих пір пильно стежив за новими технологічними розробками Canon.

«Canon знає, що потрібно таким, як я, — каже він. — Щойно я знайду свою ідеальну камеру, вони зроблять її ще кращою! І мушу зазначити: це найбільший крок уперед. Це справді неперевершено».

Саме невеликі й незначні вдосконалення камери EOS 5D Mark IV найбільше змінили підхід Крістіана до роботи. Кнопку перемикання автофокуса перенесено на задню частину камери, якраз туди, праворуч РК-екрана, куди лягає великий палець. «Це найважливіша зміна в цій камері, — вигукує він. — Я фотографував за лаштунками зйомок музичного ролика, використовуючи лише автофокус, чого ніколи не робив раніше. Я був уражений із самого початку. Це просто працювало! З новим важелем автофокусування біля РК-екрана я міг змінювати положення фокуса під час визначення облич. Це мене дуже вразило».

Він продовжує: «Ця камера не підвела мене, навіть коли я записував відео за дуже поганого освітлення, а в таких умовах фокусування в принципі неможливе. І як фотограф я мушу відзначити режим Dual Pixel RAW. Я зробив досить гарний знімок, але йому бракувало різкості, тож я настроїв її в програмі Canon Digital Photo Professional — і все! Кадр став бездоганним!»

«Гадаю, це тільки початок нових неймовірних перетворень Canon, — зазначає він. — Новий 30-мегапіксельний сенсор має винятковий динамічний діапазон, а на надзвичайно різкому РК-екрані камери я відразу ж бачу відмінності в зображеннях».

"Гадаю, це тільки початок нових неймовірних перетворень Canon."

Світло, камера, мотор!

Крістіан зрозумів, що записувати закулісні фотографії та відео за допомогою EOS 5D Mark IV — непосильний тягар. Виконувати обидва завдання на одній камері виявилося складно. «Зазвичай я використовую два корпуси: один для відеозйомки та другий — для фото. Щоб записати матеріали тільки для одного фільму, потрібно надто багато приладдя, яке обмежує рухи та вповільнює мене. Я був приголомшений можливістю камери записувати одночасно фотографії та відео тоді, коли важлива швидкість реакції та відстеження фокуса».

Він пригадує: «Спочатку я сподівався, що вистачить створити портрети музикантів, але вони попросили мене також записати фільм. Тож мені довелося одночасно створювати фотографії й відеозаписи, а це чимале випробування для камери».

«Працювати за лаштунками непросто. Потрібно шалено швидко реагувати. Тут не обійтися без автофокуса. Я займався тільки кадруванням, не переймаючись роботою АФ. Звісно ж, завдяки цьому фантастичному важелю перемикача на задній частині камери я міг сам установити фокус на будь-якому об’єкті.

EOS 5D Mark IV on a handheld rig

Крістіан використовував камеру з дуже простим комплектом для зйомки з рук. Оскільки він записував і відео, і зображення, він не міг сидіти на одному місці, як це зазвичай робив під час кінозйомок.

«Цей невеликий штатив був дуже зручний, — пригадує він. — Мені дуже подобалося знімати з рук своєю старенькою Mark III, але робити це з EOS 5D Mark IV — неймовірно зручно. Вона легша за свого попередника, і це критично важливо. І найголовніше — Wi-Fi!»

Він продовжує: «Wi-Fi на цифровій дзеркальній камері — це вже не дивина, а вкрай корисна функція. Ми прив’язали камеру до планшета, тому могли керувати автофокусом дистанційно, і це було неймовірно. Тож певні моменти кінозйомки я займався виключно кадруванням, а мій асистент стежив за фокусом. Ми могли виконувати обидва завдання одночасно, не заважаючи один одному. Не потрібно чекати, усе відбувається в реальному часі. Результат неперевершений! Я придбав EOS 5D Mark III минулого року тільки тому, що закохався в 5D Mark II, яка задовольняла всі мої потреби. Що я можу сказати про Mark IV? Хочу її просто зараз! Я навіть зробив замовлення!»

"Новий 30-мегапіксельний сенсор має винятковий динамічний діапазон, а на надзвичайно різкому РК-екрані камери я відразу ж бачу відмінності в зображеннях."

Filming handheld with the EOS 5D Mark IV

Спогади та висновки

Переглядаючи відзнятий матеріал, Крістіан одразу бачить переваги EOS 5D Mark IV. «Як інструмент кіновиробництва вона поєднує в собі найкращі характеристики камер двох попередніх поколінь. Крім того, вона дає змогу створювати відео у форматі 4K й використовувати неймовірні засоби виправлення просто під час зйомки, як-от Digital Lens Optimizer, а також корекцію аберацій об’єктива та стиль зображення "Деталі". А коли ви почнете постпродукцію, ви неодмінно оціните режим Dual Pixel RAW».

«Мені також сподобався автофокус у режимі відеозйомки за його високу чутливість ISO та малу зернистість. Вражають природні кольори та майже повна відсутність шуму за показника 6400 одиниць ISO. Це створює дивовижний ефект зернистої фотоплівки. Цього дуже не вистачало на етапі постпродукції».

«Я не надто технічно підкований фотограф, тому цю камеру ніби створено для мене, адже вона працює так, як мені потрібно. Я ніколи не мав такої камери, яку можна просто взяти й почати роботу. Мені було справді шкода розлучатися з нею».

Історії речників

Canon Ambassador Lorenzio Agius uses EOS 5D Mark IV

Натхнення

Дізнайтеся, як фотокамера EOS 5D Mark IV розкриває себе в руках професійних фотографів

Докладніше