A person stands in front of a building with triangular windows larger than them, leaning diagonally. Photo by Daniel Rueda and Anna Devís.

ФОТОГРАФІЯ АРХІТЕКТУРНИХ СПОРУД

Познайомтеся з «прихильниками геометричної краси» – Даніелєм Руеда (Daniel Rueda) та Анною Девіс (Devís)

Приєднуйтеся до нашої бесіди з архітектурними фотографами Анною Девис і Даніелєм Руеда.

Дізнайтеся, що стоїть за їхнім творчім та абстрактним стилем розповідання і як їхня любов до будівель і подорожування перетворила їх на зірок Інстаграма (ви можете їх легко знайти @anniset і @drcuerda).

Як це все почалося для вас? Чому ви зацікавилися фотографією?

Даніель: Коли я ріс, у нашому домі завжди було багато фотокамер, тому я мав змогу експериментувати з фотографією з молодого віку. У мене було багато спроб і помилок, але мені було завжди дуже цікаво ділитися знімками, що я робив, на веб-сайтах на кшталт MySpace або Flickr. Це допомогло мені спостерігати за появою в мене власного стилю, коли я бачив там усі свої фотографії та на моїх сторінках стали з'являтися певні теми.

Анна: Оскільки я єдина дитина в сім'ї, я завжди шукала різні креативні способи зайняти себе. Коли мені дещо наскучило малювання, я почала створювати фотографічні зображення і швидко зрозуміла, що з камерою можна зробити набагато більше.

Схожі статті
Two young people skateboard down a city street at night.

ФОТОГРАФІЇ З ПОДОРОЖЕЙ

Як використовувати потенціал камери на повну

11 корисних порад, які допоможуть вам передати дух урбаністичних джунглів.

Photographer Hattie Newman holds a Canon EOS 4000D camera.

ФОТОТВОРЧІСТЬ

Відкрийте для себе Canon EOS 4000D разом із Гетті Ньюмен (Hattie Newman)

Художник з декорацій Гетті Ньюмен (Hattie Newman) розповість про те, як фотографування надихає її на творчість.

Особливе місце на ваших знімках займає архітектура. Наскільки сильно вона вплинула на ваші фотографічні стилі?

Д: Ну, ми обидва архітектори, тому нас цікавлять та інтригують всі аспекти архітектури. Це щось, що нам обом дуже подобається, але, зрозуміло, зовсім не обов'язково це оцінять інші люди, які не є архітекторами або дизайнерами. Саме тому ми намагаємося зробити свої фотографії дещо наївними або грайливими і, що найважливіше, розповісти історію за їхньою допомогою.

Нам подобається людський елемент у ваших фотографіях. Які історії ви намагаєтеся в них розповісти?

Д: Коли фотографуєш архітектурні об'єкти, дійсно важливо відтворити почуття масштабу, тому саме з цього все починається. Але потім ми почали експериментувати, використовуючи людський елемент більш абстрактно. Передаючи масштаб або однорідність будівлі абстрактним і наївним способом, через людину, ми прагнемо створити емпатію між глядачем і архітектурним об'єктом.

А: Ми намагаємося робити всі свої твори настільки мінімалістичними – але в той же час образними – наскільки це можливо. Я гадаю, можна сказати, що це наш стиль розповідання історій – образний мінімалізм. Ми просто хочемо поділитися нашою пристрастю з іншими людьми через щось просте і прекрасне, що всі зможуть зрозуміти й оцінити. Важливо, що все є доступним.

Композиція ваших історій завжди є вичерпною. Як ви готовитесь до кожного знімка?

Д: Я більше є перфекціоністом. Я завжди думаю про те, як треба зробити ту чи іншу фотографію. Яким має бути ISO, чи ідеальні в мене рівні і все таке. Анна більш креативна. Її менше цікавлять цифри, і вона підходить до усього з більшим розумінням з концептуальної точки зору. Мені здається, основна причина того, що в нас виходять такі добрі фото, – те, що ми дві дуже різні людини.

А: Ми плануємо десь 90 % наших знімків ще вдома перед подорожжю. В основі всього, що ми створюємо, – щось придумане нами заздалегідь. Ми завжди знаємо, з якими параметрами ми будемо робити кожен знімок. Деякі елементи є більш спонтанними, але ми завжди подорожуємо з планом.

"Найкраща порада – досліджувати місця, яких немає в туристичних проспектах. Саме там ви зробите свої найкращі знімки."

Чи є у вас улюблений знімок, який ви створили разом?

А: Ми гадаємо, наша найкраща фотографія ще в майбутньому. Але, схоже, нам завжди більше подобається наш останній знімок, тому що нам завжди здається, що ми вчимося й розвиваємося.

Д: У створення кожної фотографії вкладено стільки часу, планування й помилок. Коли ти нарешті робиш саме той знімок, який хотів, і ділишся ним, він миттєво стає твоїм найулюбленішим. І це природно – саме ця фотографія здається тобі найближчою у відповідний момент часу.

Portrait of photographers Daniel Rueda and Anna Devís, taken by Francesc Planes.

А як щодо улюбленого місця?

Д: У нас їх багато, і деякі дуже популярні в Інстаграмі, наприклад «Ла Мурайа Роха». [де було зроблено рожеву фотографію вище]. Це величезний лабіринт у чудових пастельних кольорах тут в Іспанії, в Кальпе. На жаль, це приватна житлова будівля, і доступ до неї сьогодні закритий.

А: У містах також є багато інших скарбів, які просто добре приховані, наприклад Л'Атріум де Жюс'є. [де було зроблено фотографію з різнокольоровими вікнами вище]. Це багатокольоровий простір в Університеті П'єра і Марії Кюрі, який ми відкрили для себе під час нашої нещодавньої подорожі до Парижу.

Яку пораду ви можете дати комусь, хто збирається створили власну міську історію зі своєю камерою цим літом?

А: Я вважаю, найкраща порада – досліджувати місця, яких немає в туристичних проспектах. На основних туристичних шляхах неможливо знайти нічого такого, що вже не було б помічене, тому завжди готуйтеся до поїздки заздалегідь, щоб зрозуміти, де можна знайти щось дійсно цікаве. Саме там ви зробите свої найкращі знімки.

Д: І дотримуйтесь принципу простоти!


Підготувала Донна Уільямс (Donna Williams)

Подібна продукція

Схожі статті



Натхнення — це ключ до створення видатних знімків, також будуть корисними поради для покупців, тематичні інтерв’ю — все це потрібно для втілення у життя найкреативніших ідей.

Повернутись до всіх оповідань