Незалежно від того, чи це глянсова брошура для підприємств роздрібної торгівлі, флаєри на честь відкриття ресторану чи інформаційний плакат від постачальника медичних послуг, друкована продукція відіграє величезну роль у комунікаційних стратегіях багатьох галузей. Згідно з останніми дослідженнями, сектор роздрібної торгівлі, промисловий сектор, сектор охорони здоров’я та державний сектор витрачають 50 % свого бюджету на комунікації на друк1, і це стосується і інших галузей.
Однак створення високоякісних друкованих маркетингових матеріалів може бути дорогим, тим більше, що 95 % компаній передають роботу з друку маркетингових матеріалів стороннім спеціалізованим постачальникам послуг. Як правило, це пов’язано з тим, що їм потрібна професійна якість, а внутрішніх ресурсів для цього не вистачає.
Потрібно думати не лише про остаточний результат: не маючи в штаті кваліфікованої команди дизайнерів, компанії часто вирішують звертатися до сторонніх постачальників послуг для виконання всіх етапів процесу — від розробки дизайну до виробництва. Хоча залучення сторонніх постачальників послуг може забезпечити економію за рахунок масштабу виробництва, організації, які просто хочуть швидко виготовити спеціальні матеріали, можуть зіткнутися з труднощами в плані часу й вартості виробництва.
Оскільки бюджет на маркетинг обмежений як ніколи, організації змушені скорочувати витрати, але завдяки новим рішенням на ринку, як-от PosterArtist, компаніям не доведеться іти на компроміси щодо якості друку. Організації, що використовують техніку Canon, тепер отримають більш досконалі інструменти для дизайну й виробництва маркетингових матеріалів власними силами у тих випадках, коли залучення сторонніх постачальників є нерентабельним.