Фокусуйся на твоєму бізнесі
Canon imagePROGRAF eService

Зосередьтеся на веденні свого бізнесу, і нехай наші сертифіковані партнери подбають про ваш плотер. За допомогою Canon eService ви платите лише за спожиті фарби. Запасні частини та обслуговування вже додані у цю вартість.
ОТРИМАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ

5 ключових переваг eService для Canon imagePROGRAF

  1. Платіть лише за використані чорнила! Ціна буде фіксованою і буде залежати лише від кількості використаних чорнил.
  2. Все включено! Вам не доведеться турбуватися про гарантію, друкувальні головки, касети для обслуговування, запасні частини або обслуговування на місці. Вам заздалегідь повідомлять, коли щось потрібно замінити, і команда технічного обслуговування подбає про це.
  3. Безпечний віддалений моніторинг в Інтернеті. За допомогою вашого плотера, підключеного до захищеної хмарної служби, ми можемо відстежувати його стан, реагувати на будь-які проблеми та вчасно надавати послуги та обслуговування.
  4. Отримайте чорнила вчасно. Завдяки системі моніторингу та сповіщення плотера в режимі реального часу ми вчасно знаємо про низький рівень чорнила та надсилаємо вам новий картридж із чорнилом. Як і обіцяли - чорнила у вас більше ніколи не закінчаться!
  5. Підтримка найвищого рівня для безтурботної роботи. З Canon eService ви спокійні: зосередьтеся на своєму бізнесі і не хвилюйтеся, чи готовий ваш плотер до наступного завдання.

306c5801abc143be87b44a3cbd284d90

Ким знято:

Виберіть свій пакет eService Canon

Залежно від ваших потреб, ми пропонуємо вам гнучкі пакети електронних послуг із цінами, пристосованими до обсягу вашого друку. Чим більше ви друкуєте, тим менше ви платите за 1 мл чорнила.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

  • Advanced Service​

    +38(044)333-49-68​

    https://advanced-service.com.ua/

    вулиця Гарматна 39В, 03058 Київ​

  • Best Print

    +38(044) 501 31 98

    www.bestprint.ua

    вулиця Алма-Атинська, 2/1, 02090 Київ

  • CloudGroup

    +38(044) 338-78-85​

    http://cloudgroup.com.ua/

    Киев, проспект Победы, 67​

    корпус G, офис 106​

  • Perfect IT

    +38(066) 865 52 68

    www.ecoplot.com.ua

    вулиця Кулібіна, 4/2, 03062 Київ

Питання які часто задають

Які переваги мені надає eService?

eService приносить багато ексклюзивних переваг. Згадаємо лише декілька: а) доступ до більш ефективних послуг від постачальника; б) автоматичне інформування про низький рівень чорнил; в) ви платите тільки за те, що надрукували - можливість передбачити витрати чорнил за допомогою моделі виписки рахунків у мл г) згладжений рух грошових коштів; д) постійне обслуговування та підтримка; f) максимальна тривалість роботи.

Що покриває, а що не покриває eService?

eService впроваджується акредитованими партнерами Canon, тому правила та умови можуть відрізнятися. Загалом, контракт поширюється на всі спожиті фарби, запасні частини, періодичне обслуговування, зупинки в роботі та їх виправлення. На додаток, залежно від вашого контракту, він може включати плату за оренду плоттера, надання підмінного обладнання, певний рівень обслуговування (наприклад, мінімальний час реакції). Перевірте деталі у акредитованих партнерів Canon.

Які дані відстежує eService?

eService дозволяє партнерам Canon віддалено відстежувати принтери на наявність кодів помилок, попереджень, рівня чорнила та використання носія. Сервер eService належить компанії Canon і знаходиться в території Європи.

Що можна надрукувати за допомогою одного мл чорнила?

Витрата чорнила на квадратний метр залежить від типу носія, зображення що друкується та пристрою, тому неможливо дати точну відповідь. Однак в середньому ви можете очікувати витрати 0,3-1,0 мл на 1 м2 для кольорового або чорно-білого малюнка, 2-6 мл на 1 м2 для плаката, 6-12 мл на 1 м2 для фотографії. Точну кількість чорнила на відбитку можна перевірити за допомогою безкоштовного програмного забезпечення Accounting Manager або безпосередньо з плотера через журнал друку.

Як вимірюється споживання чорнила?

Кожна крапля чорнила, що викидається з друкуючої головки, підраховується принтером і записується. Принтер реєструє все використання чорнила, включаючи те, що використовується як для друку, так і для технічного обслуговування принтера, наприклад періодичного очищення головки.

Як працює моніторинг?

Дані збираються через програмне забезпечення агента, встановлене на ПК або сервері, постійно пов’язане з принтером. Неопрацьовані дані генеруються принтером, і агент збирає та надсилає їх на LFP Monitor - онлайн-платформу, яка дозволяє отримати доступ до інформаційних панелей eService.

Чи можна eService агент встановити віддалено?

Так, можливо встановити програмне забезпечення агента eService віддалено сервісним техніком акредитованих партнерів Canon, без необхідності особистого візиту та особистого контакту.

Що робити, якщо я не використовую всі чорнила, що входять до щоквартальної плати?

Щоквартальна плата покриває всі витрати, включаючи певну кількість чорнила, незалежно від того, використовуєте ви чорнила чи ні. Невикористані чорнила не можна перенести на наступний квартал, однак ви можете індивідуально узгодити з партнером Canon будь-яке проміжне рішення.

Що робити, якщо я використовую більше чорнил, ніж включено у щоквартальну плату?

За кожен додатковий мілілітр фарби ви платите фіксовану ціну - немає про що турбуватися, оскільки ви платите лише стільки, скільки насправді надрукували.

Супутні товари та рішення