Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Виконання замовлень

Оптимізуйте весь процес доставки товарів, починаючи від кур’єрської доставки, пакування та відвантаження до перевірки отримання товарів.

На сучасному динамічному ринку клієнти очікують, що їхні товари доставлятимуть швидко, точно та своєчасно.

Таким чином, сповільнення через неефективну та ненадійну систему обробки замовлень може серйозно вплинути на ваш бізнес.

Переваги наших рішень для виконання замовлень

Benefits Benefits

Зменшення обробки замовлень вручну

Автоматизовані робочі процеси заощаджують час і зменшують кількість помилок доставки

Benefits Benefits

Швидке створення рахунків-фактур

Прискорене підтвердження доставки скануванням мобільного електронного підпису

Benefits Benefits

Краще обслуговування клієнтів

Ефективніші технології зменшують витрати, кількість помилок і затримки

Benefits Benefits

Посилення безпеки та відповідності

Цифрові системи надійно зберігають підписи та записи

Секрет швидкої й ефективної доставки товарів

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Тепер у нас є дешевша стандартизована система з гнучкішими можливостями, яку значно легше обслуговувати.

Friedrich Staller

Генеральний директор GEV

Завдання

Австрійський постачальник кухонного обладнання GEV прагнув швидше обробляти рахунки-фактури та товарні накладні, щоб досягти своєї мети — забезпечити доставку 97 % замовлень у день їх оформлення. Компанія шукала цифрове рішення, яке прискорило б паперові робочі процеси та забезпечило б більшу контрольованість і прозорість.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Рішення

Ми розробили індивідуальне рішення для виконання замовлень, яке узгодило платформу керування документообігом Canon із системою ESV компанії GEV. Це дало змогу оцифровувати всю документацію замовлень і автоматично архівувати й маркувати її для зручності пошуку.

Переваги

Наше рішення допомогло працівникам швидше знаходити товарні накладні й скорочувати час на виставлення рахунків завдяки електронному підпису. Крім удосконаленого захисту документації та прозорості, ця система також поліпшила обслуговування клієнтів завдяки зрозумілішим шаблонам замовлень із можливістю редагування.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Оптимізуйте свій бізнес, обробляючи замовлення швидше й ефективніше.


ЗВЕРНІТЬСЯ ДО НАС

Принцип роботи

Залучайте більше клієнтів, обробляючи замовлення швидше й ефективніше.

Пов’язані рішення