Contact Us
Contact us for telephone or E-mail support
In the event that a Canon product develops a fault, our customers are covered by the Canon European Warranty System (EWS) which ensures that the fault is resolved free of charge for a limited period of time after purchase (terms and conditions apply).
The EWS is comprised of two different service offerings and the offering that is applicable to you is determined by your location and the product you have purchased. For most Canon consumer products, a Return To Base service is offered. If a product develops a manufacturing fault during the warranty period then it must be returned to a Canon approved repair facility where it will be repaired free of charge by Canon authorised technicians. Your product will be returned to you when the repair is complete.
For eligible Laser and Inkjet products (in selected countries only), an On-Site service is offered. Please refer to the On-Site terms and conditions below to view the list of eligible products.
If an eligible product develops a manufacturing fault during the warranty period then On-Site Warranty service will be provided in one of the following ways:
On-Site Repair (via technician)
On-Site Exchange (via courier)
If On-Site terms and conditions are not listed below then our On-Site service is not available in your country. In this instance, only Return To Base warranty service will be provided.
П. Яка гарантія поширюється на товари компанії Canon, що придбані у Європі?
В. Загалом, компанія Canon пропонує Європейську Систему Гарантії (European Warranty System, EWS) на товари, що придбані в таких країнах:
Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Нідерланди та Великобританія.
Перегляньте повну версію Положень та умов цієї гарантії.
П. Чи потрібно мені реєструвати свій товар Canon для застосування Європейської Системи Гарантії (EWS) або її активації?
В. Загалом, для клієнта не існує юридичних вимог щодо реєстрації товару компанії Canon у цілях гарантії EWS. Реєстрація товару Canon за допомогою Canon iD дозволить нам розсилати спеціальні рекламні матеріали та оновлення щодо ваших товарів. Для деяких нерегулярних рекламних гарантій може бути потрібна реєстрація в Canon, необхідність якої визначатиметься Положеннями та умовами рекламної кампанії.
П. Яку інформацію щодо гарантії я знайду в коробці, якщо придбаю товар Canon?
В. У країнах, де діє Європейська Система Гарантії (EWS), зазвичай у кожній коробці з товаром є Гарантійний талон EWS. Який виглядатиме, як у таких прикладах:
П. Чи потрібно мені заповнювати та повертати компанії Canon будь-яку документацію, щоб зареєструвати гарантію у Європейській Системі Гарантії (EWS)?
В. Вам не потрібно повертати компанії Canon будь-яку документацію, щоб зареєструватися у Європейській Системі Гарантії (EWS). Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською Системою Гарантії (EWS), тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Щодо спеціальних вимог дивіться інформацію для конкретної країни.
П. Яка документація потрібна для того, щоб подати заявку на гарантійний ремонт за Європейською Системою Гарантії (EWS)?
В. Якщо ви бажаєте подати запит безпосередньо на отримання гарантійного ремонту в рамках Європейської Системи Гарантії (EWS), тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Щодо спеціальних вимог дивіться інформацію для конкретної країни. У рекламних пропозиціях щодо гарантії можуть зазначатися подальші вимоги, тому ознайомтеся з конкретними Положеннями та умовами будь-яких рекламних пропозицій (якщо застосовуються).
П. Як зареєструвати у Європейській Системі Гарантії гарантію на товар компанії Canon, що отриманий у подарунок?
В. Загалом, для клієнта не існує юридичних вимог щодо реєстрації товару компанії Canon у цілях гарантії EWS. Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською Системою Гарантії, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Вимога щодо підтвердження здійснення покупки (дата здійснення покупки) так само поширюється на товари, що отримані в подарунок.
П. Яка зазвичай тривалість гарантії за Європейською Системою Гарантії компанії Canon?
В. Загалом, на товари Canon пропонується гарантія Європейської Системи Гарантії, що діє впродовж 24 місяців. Винятки застосовуються, коли менеджери з роздрібної торгівлі надають власні рекламні пропозиції щодо продовження гарантії. Якщо у вас виникли сумніви, зверніться до розділу про гарантію відповідного веб-сайту підтримки Canon в країні або до свого роздрібного продавця (у разі продовження гарантії продавцем).
П. Якщо я придбаю товар не в країнах, де компанія Canon пропонує Європейську Систему Гарантії (EWS), чи покриватимуться мої товари Європейською Системою Гарантії (EWS), якщо я проживаю на території країни—учасниці EWS?
В. Інформація щодо конкретної гарантії, яка надається на одиницю продукції, міститься зазвичай у коробці товару. Загалом, на товари поширюється гарантія, яка стосується конкретного регіону продажів, і покупцям доведеться повертати будь-які товари у відповідний регіон для того, щоб вимагати гарантію на ремонт. Компанія Canon зазвичай не пропонує універсальну гарантію, якщо це безпосередньо не передбачено для конкретних товарів/регіонів.
П. Якщо я придбав(-ла) товар Canon і пізніше вирішив(-ла) віддати/продати його комусь упродовж періоду дії гарантії Європейської Системи Гарантії, чи відбувається передача гарантії EWS разом із товаром?
В. Так, на товари Canon поширюється гарантія Європейської Системи Гарантії (EWS) незалежно від того, хто є реальним власником товару. Однак дата початку та припинення дії гарантії стосується фактичної дати здійснення покупки, а не дати наступного продажу. Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською Системою Гарантії (EWS), тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі дату здійснення покупки) товару, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Щодо спеціальних вимог дивіться інформацію для конкретної країни.
П. Якщо я придбав(-ла) товар Canon, на який поширюється гарантія Європейської Системи Гарантії (EWS), і я приїду в іншу країну, де не діє EWS, чи нададуть мені ремонт за гарантією?
В. Технічно гарантії Canon діють тільки в межах регіону, де товар було продано й для якого інформація щодо гарантії була вказана в коробці. Компанія Canon зазвичай не пропонує універсальну гарантію, якщо це безпосередньо не передбачено для конкретних товарів/регіонів. Ми завжди рекомендуємо клієнтам Canon звертатися до місцевих філіалів компанії Canon для консультацій щодо доступних послуг. У деяких випадках вам доведеться оплатити будь-який відповідний ремонт, після чого ви зможете спробувати відшкодувати цю суму через компанію Canon (застосовується тільки, якщо усунута технічна несправність покривається відповідно до положень EWS, наприклад не допускається відшкодування за неналежне використання споживачем), коли ви повернетесь у регіон, де діє Європейська Система Гарантії (EWS). Для обґрунтування своєї претензії ми завжди рекомендуємо вам зберігати будь-яку відповідну документацію щодо понесених витрат та здійсненого ремонту.
Contact us for telephone or E-mail support
Register your product and manage your Canon ID account
Locate a repair centre and find other useful information regarding our repair process