Європейська гарантійна система Canon

Дізнайтеся все, що вам потрібно знати про Європейську гарантійну систему Canon (EWS).

Європейська гарантійна система Canon

За умовами EWS надаються дві різні послуги. Ви можете скористатись однією з них — це залежить від вашого розташування та придбаного продукту. Послуга повернення виробнику доступна для більшості споживчих продуктів Canon. Якщо у виробі виявлено виробничий дефект упродовж гарантійного терміну, його слід повернути до авторизованого ремонтного центру компанії Canon, де його безкоштовно відремонтують уповноважені фахівці Canon. Після ремонту вам повернуть ваш виріб.


Для певних моделей лазерних і струминних принтерів (тільки в окремих країнах) надається послуга обслуговування на місці. Список цих пристроїв можна знайти в наведених нижче умовах обслуговування на місці.

Якщо впродовж гарантійного терміну у виробі такої моделі буде виявлено виробничий дефект, послугу обслуговування на місці буде надано одним із таких способів:

  • ремонт на місці (фахівцем);

  • обмін на місці (через кур’єра).

Якщо умови обслуговування на місці не зазначено нижче, ця послуга не надається у вашій країні. У такому разі доступна тільки послуга повернення виробнику.

Умови та положення

Повні положення та умови наведено у відповідній гарантійній пропозиції нижче.

Послуга повернення виробнику відповідно до EWS

Європейська гарантійна система (EWS) для продукції для обробки зображень (EWS)


Компанія Canon та учасники EWS гарантують, що апаратне забезпечення цього виробу перебуватиме в належному робочому стані протягом гарантійного періоду. Якщо протягом гарантійного періоду буде виявлено дефекти апаратного забезпечення, буде безкоштовно надано послугу ремонту обладнання в авторизованих сервісних центрах компанії Canon на території країн-учасниць EWS.

Гарантійна послуга повернення виробнику поширюється на продукцію Canon, призначену для використання та придбану в межах Європейської Економічної Зони (ЄЕЗ), а також Швейцарії та Великої Британії.

Безкоштовне обслуговування EWS можна отримати лише за умови пред’явлення цього гарантійного талона разом з оригінальним рахунком-фактурою чи касовим чеком, виданим клієнту продавцем, а також за умови, що в гарантійному талоні зазначено а) ім’я покупця, б) назву та адресу продавця, в) назву моделі та серійний номер (за наявності) придбаного виробу та г) дату придбання виробу. Компанія Canon залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо ця інформація є неповною або була видалена чи змінена після придбання виробу споживачем у продавця.

Компанія Canon може відремонтувати або замінити продукцію Canon новими або відновленими частинами або виробами, що еквівалентні новим за експлуатаційними характеристиками й надійністю. Також Canon може замінити продукцію на рівноцінні моделі, якщо оригінал було знято з виробництва. Відремонтовані частини або вироби використовуватимуться лише за умови, що таке використання дозволяється статутним правом країни, де виконується ремонт.

  • Ця гарантія дійсна протягом двох років з дати придбання споживачем (три роки для проекторів та дев'яносто днів для ламп проекторів), що має бути підтверджено вищезазначеними документами.

    Серія PIXMA G: один рік або 30000 відбитків, залежно від того, що настане раніше.

    PIXMA G550/650: один рік або 10000 відбитків, залежно від того, що настане раніше.

    XEED 4K501ST; XEED WUX500ST; XEED WUX6500; LV-X420; LV-HD420: 3 роки або 6000 годин використання, залежно від того, що настане раніше.

    XEED 4K600STZ: 5 років або 12000 годин використання, залежно від того, що настане раніше.

  • Гарантійне обслуговування надається лише в авторизованих сервісних центрах компанії Canon.

    Будь-які витрати на безпечне транспортування виробу до авторизованого сервісного центру компанії Canon і назад оплачується клієнтом. Якщо виріб ввозиться в країну, на яку не поширюється дія EWS і яка не приймає гарантійний талон, для використання гарантії виріб необхідно повернути в країну, де він був придбаний.

  • Для отримання повної інформації про гарантію, що пропонується в окремих країнах, зверніться до відповідного учасника EWS.

  • Гарантія компанії Canon та учасників EWS не покриває позиції з наведеного нижче списку.

    • Періодичні перевірки, технічне обслуговування та ремонт або заміна деталей у зв’язку зі звичайним зносом.
    • Витратні матеріали.
    • Будь-яке програмне забезпечення.
    • Деталі, які швидко зношуються (наприклад, відеоголовки, елементи оптичної системи проєктора, одноразові чорнильні подушечки й напрямні ролики), а також витратні матеріали та аксесуари (наприклад, акумулятори та носії), зокрема, поміж іншого, касети, DVD, карти пам’яті та знімні жорсткі диски, що використовуються із цим виробом.
    • Пошкодження внаслідок модифікацій, не схвалених Canon.
    • Витрати, понесені сервісними центрами Canon у результаті будь-яких змін або модифікацій виробу, необхідних для дотримання технічних стандартів або стандартів безпеки, що діють у конкретній країні, а також будь-які інші витрати на налаштування виробу з метою відповідності будь-яким технічним характеристикам, які були змінені з моменту його доставки.
    • Пошкодження, які виникли внаслідок невідповідності виробу стандартам або технічним характеристикам, що діють у країні, відмінній від країни, у якій було придбано виріб.

    Гарантійний ремонт не проводиться в разі, якщо пошкодження або дефекти були спричинені такими факторами:

    • Неналежне чи надмірне використання та експлуатація виробу, як зазначено в посібниках користувача або оператора та/або відповідних документах, зокрема неправильне зберігання, падіння, механічний вплив, корозія, пошкодження через потрапляння бруду, води або піску.
    • Ремонт, модифікація або чищення, виконані в сервісному центрі, не авторизованому компанією Canon.
    • Пошкодження, пов’язані безпосередньо з використанням запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів (наприклад, чорнильниць, паперу, тонера або акумуляторів), які не сумісні з виробом. Сумісність із конкретним виробом Canon повинна бути підтверджена інформацією на упаковці, при цьому вона забезпечується в разі використання оригінальних запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів Canon, які були протестовані. Перед використанням рекомендується перевірити сумісність.
    • Підключення виробу до обладнання, не схваленого для підключення компанією Canon.
    • Неналежне пакування виробу під час повернення до авторизованого Сервісного центру компанії Canon.
    • Надзвичайні ситуації або катастрофи, а також будь-які інші ситуації, що виникли з причин, що не залежать від компанії Canon, зокрема пошкодження, спричинені блискавкою, водою, вогнем, громадськими заворушеннями й неправильною вентиляцією.

  • Послуги з ремонту можуть бути надані із затримкою, якщо вони надаються за межами країни, де було придбано виріб, у випадку, якщо виріб у цій країні ще не продається або продається у зміненому вигляді. Відповідно, деякі запасні частини для виробу можуть бути відсутніми на складі в країні, де виконується ремонт.

    Відповідальність за резервне копіювання та збереження будь-яких програмних файлів і програм перед ремонтом, а також за їхнє відновлення після ремонту покладається на клієнта.

    Компанія Canon не несе відповідальності за будь-які інші претензії, пов’язані зокрема з втратою носіїв для записування, втратою даних тощо, які не зазначені в цій гарантії. Повертаючи виріб для гарантійного обслуговування, дуже ретельно упакуйте його, застрахуйте, додайте чек на покупку й гарантійний талон, інструкцію з ремонту та (за наявності) зразок носія із зображеннями, зробленими виробом. Ця гарантія не впливає на законні права клієнта згідно із чинним національним законодавством відповідної країни, а також на права клієнта щодо продавця, які випливають із договору про покупку й продаж. За відсутності вимог будь-якого чинного національного законодавства ця гарантія є єдиним і винятковим засобом правового захисту клієнта, і ані компанія Canon, ані її дочірні компанії чи інші учасники EWS не несуть відповідальності за будь-які випадкові або непрямі збитки, пов’язані з порушенням будь-якої явної або неявної гарантії на цей виріб.

EWS для обслуговування на місці

План гарантійного обслуговування на місці (лазерні та струменеві пристрої)


Переглянути всі доступні моделі.


Якщо вам потрібно скористатися послугою гарантійного обслуговування на місці для цього виробу, застосовуються наведені нижче умови та положення. Ваша гарантія діє протягом 2 років з дати придбання нового офісного виробу Canon.

За цією гарантією ви маєте право на підтримку з боку Canon, як описано нижче. Зверніть увагу, що до всіх послуг, які надаються за умовами гарантійного обслуговування на місці, застосовуються положення та умови, викладені в цьому документі. Зверніть увагу, що ця гарантія застосовується на додаток до будь-якої іншої гарантії Canon, яка може у вас бути на відповідний виріб, а також на додаток до будь-яких законних прав, які можуть у вас бути як у споживача згідно з чинним місцевим законодавством. Ця послуга гарантійного обслуговування на місці поширюється на певну офісну продукцію Canon, призначену для використання та придбану в межах Європейської Економічної Зони (ЄЕЗ), а також Швейцарії та Великої Британії.

Компанія Canon гарантує, що апаратне забезпечення цього виробу перебуватиме в належному робочому стані протягом гарантійного періоду. Якщо протягом гарантійного періоду було виявлено дефекти апаратного забезпечення, буде надано послугу гарантійного обслуговування на місці у вашій зареєстрованої локації в межах території відповідно до визначення нижче.

Послугу гарантійного обслуговування на місці можна отримати безкоштовно лише за умови надання оригіналу документа, що підтверджує покупку, із зазначенням дати придбання виробу. Компанія Canon може відремонтувати або замінити продукцію Canon новими або відновленими частинами або виробами, що еквівалентні новим за експлуатаційними характеристиками й надійністю. Також Canon може замінити продукцію на рівноцінні моделі, якщо оригінал було знято з виробництва. Відремонтовані частини або вироби використовуватимуться лише за умови, що таке використання дозволяється статутним правом країни, де виконується ремонт.

  • Послуга гарантійного обслуговування на місці діє протягом 2 років з дати придбання нового офісного виробу Canon, що має підтверджуватися документами про покупку.

  • Для отримання послуги гарантійного обслуговування на місці потрібно звернутися до служби підтримки Canon.

    Гарантійне обслуговування на місці буде виконано в один із таких способів:

    • Ремонт на місці (фахівцем)* з покриттям усіх пов’язаних трудовитрат (зокрема виклик спеціаліста, дорога та час ремонту), а також вартості всіх запасних деталей.

    • Обмін на місці (через кур’єра), який покриває вартість заміни виробу та всі пов’язані із цим витрати на доставку.

    Спосіб обслуговування залежить від моделі, і ви отримаєте інструкції щодо подальших дій, коли зв’яжетеся зі службою підтримки Canon.

    * Послуги в межах гарантійного обслуговування на місці можуть виконуватися третьою стороною від імені Canon за умови наявності належної кваліфікації та відповідного рівня обслуговування.

  • Гарантія компанії Canon не покриває позиції з наведеного нижче списку.

    • Періодичні перевірки, технічне обслуговування та ремонт або заміна деталей у зв’язку зі звичайним зносом.
    • Витратні матеріали та аксесуари, включно з адаптером змінного струму.
    • Будь-яке програмне забезпечення.
    • Деталі, які швидко зношуються, а також витратні матеріали та аксесуари.
    • Пошкодження внаслідок модифікацій, не схвалених Canon.
    • Витрати, понесені компанією Canon у результаті будь-яких змін або модифікацій виробу, необхідних для дотримання технічних стандартів або стандартів безпеки, що діють у конкретній країні, а також будь-які інші витрати на налаштування виробу з метою відповідності будь-яким технічним характеристикам, які були змінені з моменту його доставки.
    • Пошкодження, які виникли внаслідок невідповідності виробу стандартам або технічним характеристикам, що діють у країні, відмінній від країни, у якій було придбано виріб.

    Гарантійне обслуговування не надаватиметься в разі, якщо пошкодження або дефекти були спричинені такими факторами:

    • Неналежне використання або експлуатація виробу, як зазначено в посібниках користувача або оператора та/або відповідних документах, зокрема неправильне зберігання, падіння, механічний вплив, корозія, пошкодження через потрапляння бруду, води або піску.
    • Ремонт, модифікація або чищення, виконані в сервісному центрі, не авторизованому компанією Canon.
    • Пошкодження, пов’язані безпосередньо з використанням запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів (наприклад, чорнильниць, паперу, тонера, акумуляторів, друкарських головок), які не сумісні з виробом. Сумісність із конкретним виробом Canon повинна бути підтверджена інформацією на упаковці, при цьому вона забезпечується в разі використання оригінальних запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів Canon, які були протестовані. Перед використанням рекомендується перевірити сумісність.
    • Підключення виробу до обладнання, не схваленого для підключення компанією Canon.
    • Надзвичайні ситуації або катастрофи, а також будь-які інші ситуації, що виникли з причин, які не залежать від компанії Canon, зокрема пошкодження, спричинені блискавкою, водою, вогнем, громадськими заворушеннями й неправильною вентиляцією.

    На додаток до вищезазначеного, гарантійне обслуговування на місці не включає:

    • послуги та відповідні сервісні деталі, потрібні у зв’язку з неправильною установкою або мережевим підключенням виробу, якщо установка й мережеве підключення виробу не були здійснені компанією Canon;
    • роботи, потрібні у зв’язку з відключенням та повторним підключенням виробу, зокрема будь-які підготовчі заходи для безпечного транспортування, за винятком тих, що виконуються нами або за нашим дорученням;
    • роботи, що виконуються поза межами стандартного робочого часу, якщо інше не передбачено планом гарантійного обслуговування на місці.

    Зверніть увагу, що для надання послуг гарантійного обслуговування на місці сервісними інженерами/кур’єрами ваш виріб має перебувати на відповідній території. Гарантійне обслуговування на місці може здійснюватися лише в тому разі, якщо ви надаєте сервісному інженеру/кур’єру доступ до виробу та підтримку в розумних межах на запит.

    Якщо ви плануєте перемістити виріб з однієї адреси на іншу протягом періоду дії послуги гарантійного обслуговування на місці, ви повинні повідомити компанію Canon про нову адресу. Це можна зробити за допомогою електронного листа на контактну адресу електронної пошти, зазначену для відповідної території (електронні адреси наведено в розділі Контактні дані для послуги гарантійного обслуговування на місці). Якщо ви перевозите виріб до іншої країни, переконайтеся, що така нова країна зазначена в розділі контактних даних програми гарантійного обслуговування Canon на місці.

  • Послуги з ремонту чи заміни можуть бути надані із затримкою, якщо вони надаються за межами країни, де було придбано виріб, у випадку, якщо виріб у цій країні ще не продається або продається у зміненому вигляді. Відповідно, деякі запасні частини для виробу можуть бути відсутніми на складі в країні, де виконується ремонт. Відповідальність за резервне копіювання та збереження будь-яких програмних файлів і програм перед ремонтом чи обміном, а також за їхнє відновлення після ремонту чи обміну покладається на клієнта. Компанія Canon не несе відповідальності за будь-які інші претензії, пов’язані зокрема з втратою носіїв для записування, втратою даних тощо, які не зазначені в цій гарантії. Ця гарантія не впливає на законні права клієнта згідно із чинним національним законодавством відповідної країни, а також на права клієнта щодо продавця, які випливають із договору про покупку й продаж. За відсутності вимог будь-якого чинного національного законодавства ця гарантія є єдиним і винятковим засобом правового захисту клієнта, і ані компанія Canon, ані її дочірні компанії не несуть відповідальності за будь-які випадкові або непрямі збитки, пов’язані з порушенням будь-якої явної або неявної гарантії на цей виріб. Для отримання повної інформації про гарантію, що пропонується в окремих країнах, зверніться до служби підтримки Canon.

    З урахуванням вищевикладеного, ви погоджуєтеся, що компанія Canon не несе відповідальності за будь-які додаткові роботи, які можуть знадобитися, а також за збитки, витрати або пошкодження, спричинені внаслідок:

    1. недотримання вами правил належного використання та збереження вибору або поводження з ним (зокрема, незабезпечення належних умов експлуатації), а також недотримання будь-яких інструкцій або рекомендацій щодо виробу, наданих компанією Canon або наведених у будь-якому посібнику з експлуатації, або будь-яких інших положень послуги гарантійного обслуговування на місці);
    2. невстановлення або незабезпечення вами працездатності будь-яких виправлень помилок, поточних оновлень чи нових випусків програмного забезпечення, які надаються або публікуються компанією Canon або іншими відповідними сторонніми постачальниками;
    3. наявності вірусу (або подібних проблем) у вашій системі або несправності чи недотримання вимог будь-якого виробу, який не пов’язаний з виробом Canon чи іншим чином негативно впливає на його роботу;
    4. пошкодження або модифікації виробу вами чи іншими особами, що діють від вашого імені, підключення до нього чи вбудовування в нього будь-яких інших елементів або використання вами пов’язаних з виробом систем, що негативно впливають на його роботу.

    Послуга гарантійного обслуговування на місці регулюється і тлумачиться згідно з відповідним законодавством країни, де використовується виріб і де надаються послуги, і будь-які суперечки у зв’язку з послугою гарантійного обслуговування на місці підпадають під виключну юрисдикцію компетентних судів цієї юрисдикції.

Останнє оновлення: 1 січня 2022 р.

Поширені запитання (FAQS) щодо Європейської системи гарантії (EWS)

  • Загалом, компанія Canon пропонує Європейську систему гарантії (EWS) на товари, що придбані в таких країнах:

    Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Нідерланди та Великобританія.

    Перегляньте повну версію Положень та умов цієї гарантії.

  • Загалом, для клієнта не існує юридичних вимог щодо реєстрації продукції компанії Canon у цілях отримання гарантійного обслуговування за EWS. Реєстрація товару Canon за допомогою Canon iD дозволить нам розсилати спеціальні рекламні матеріали та оновлення щодо ваших товарів. Для деяких нерегулярних рекламних гарантій може бути потрібна реєстрація в Canon, необхідність якої визначатиметься Положеннями та умовами рекламної кампанії.

  • У країнах, де діє Європейська система гарантії (EWS), зазвичай у кожній коробці з товаром є Гарантійний талон EWS. Який виглядатиме, як у таких прикладах: 

  • Вам не потрібно повертати компанії Canon будь-яку документацію, щоб зареєструватися у Європейській системі гарантії (EWS). Якщо ви бажаєте спеціально подати запит на гарантійний ремонт за Європейською системою гарантії, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі вкажіть дату здійснення покупки) продукції, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Щодо спеціальних вимог дивіться інформацію для конкретної країни.

  • Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською системою гарантії, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі вкажіть дату здійснення покупки) продукції, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Щодо спеціальних вимог дивіться інформацію для конкретної країни. У рекламних пропозиціях щодо гарантії можуть зазначатися подальші вимоги, тому ознайомтеся з конкретними Умовами будь-яких рекламних пропозицій (якщо застосовуються).

  • Загалом, для клієнта не існує юридичних вимог щодо реєстрації продукції компанії Canon у цілях отримання гарантійного обслуговування за EWS. Якщо ви бажаєте безпосередньо подати запит на гарантійний ремонт за Європейською системою гарантії, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі вкажіть дату здійснення покупки) продукції, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Вимога щодо підтвердження здійснення покупки (дата здійснення покупки) так само поширюється на товари, що отримані в подарунок.

  • Загалом, на продукцію Canon поширюється гарантія Європейської системи гарантії, що діє впродовж 24 місяців. Винятки застосовуються, коли менеджери з роздрібної торгівлі надають власні рекламні пропозиції щодо продовження гарантії. Якщо у вас виникли сумніви, зверніться до розділу про гарантію відповідного вебсайту підтримки Canon у країні або до свого роздрібного продавця (у разі продовження гарантії продавцем).

  • Інформація щодо конкретної гарантії, яка надається на одиницю продукції, міститься зазвичай у коробці товару. Загалом, на товари поширюється гарантія, яка стосується конкретного регіону продажів, і покупцям доведеться повертати будь-які товари у відповідний регіон для того, щоб вимагати гарантію на ремонт. Компанія Canon зазвичай не пропонує універсальну гарантію, якщо це безпосередньо не передбачено для конкретної продукції чи регіонів.

  • Так, на продукцію Canon поширюється гарантія Європейської системи гарантії (EWS) незалежно від того, хто є реальним власником товару. Однак дата початку та припинення дії гарантії стосується фактичної дати здійснення покупки, а не дати наступного продажу. Якщо ви бажаєте спеціально подати запит на гарантійний ремонт за Європейською системою гарантії, тоді обов’язково надайте компанії Canon оригінальне та дійсне підтвердження здійснення покупки (у тому числі вкажіть дату здійснення покупки) продукції, також може знадобитися заповнений гарантійний талон. Спеціальні вимоги надано в інформації для конкретної країни.

  • Технічно гарантії Canon діють тільки в межах регіону, де товар було продано й для якого інформація щодо гарантії була вказана в коробці. Компанія Canon зазвичай не пропонує універсальну гарантію, якщо це безпосередньо не передбачено для конкретної продукції чи регіонів. Ми завжди рекомендуємо клієнтам Canon звертатися до місцевих філіалів компанії Canon для консультацій щодо доступних послуг. У деяких випадках вам доведеться оплатити будь-який відповідний ремонт, після чого ви зможете спробувати відшкодувати цю суму через компанію Canon (застосовується тільки, якщо усунута технічна несправність покривається відповідно до положень Європейської системи гарантії [EWS], наприклад не допускається відшкодування за неналежне використання споживачем), коли ви повернетесь у регіон, де діє Європейська система гарантії. Для обґрунтування своєї претензії ми завжди рекомендуємо вам зберігати будь-яку відповідну документацію щодо понесених витрат / здійсненого ремонту.

Контактна інформація

У таблиці нижче наведено країни, де дії Європейська Система Гарантії. Щоб дізнатися більше, перегляньте повну версію Положень та умов EWS компанії Canon. Доступна контактна інформація для кожної країни та рівня послуг, що надається.


Зауважте, що за наявності послуги на місці надаються тільки для окремих товарів.


Країна Контактна інформація служби технічної підтримки
Австрія Canon Austria
Бельгія Canon Belgium (данська)
Canon Belgium (французька)
Болгарія Canon Bulgaria
Кіпр Canon Cyprus
Чехія Canon Czech
Данія Canon Denmark
Естонія Canon Estonia
Фінляндія Canon Finland
Франція Canon France
Німеччина Canon Germany
Греція Canon Greece
Угорщина Canon Hungary
Ісландія +354 533 34 11

Beco
Ірландія Canon Ireland
Італія Canon Italy
Латвія Canon Latvia
Литва Canon Lithuania
Люксембург Canon Luxembourg
Мальта Canon Malta
Норвегія Canon Norway
Польща Canon Poland
Португалія Canon Portugal
Румунія Canon Romania
Словаччина Canon Slovakia
Словенія Canon Slovenia
Іспанія Canon Spain
Швеція Canon Sweden
Швейцарія Canon Switzerland (French)
Canon Switzerland (German)
Нідерланди Canon Netherlands
Велика Британія Canon UK

Моделі, для яких надається послуга гарантійного обслуговування на місці компанії Canon

Зверніть увагу, що якщо ваш виріб не зазначено в переліку нижче, то для нього недоступна послуга гарантійного обслуговування на місці, а надається лише послуга гарантійного повернення виробнику.


Країни-учасниці Європейської гарантійної системи (EWS), що надають гарантію Canon на місці:


Австрія Бельгія Чехія Данія Фінляндія
Франція Німеччина Угорщина Ірландія Італія
Люксембург Нідерланди Норвегія Польща Португалія
Швейцарія Словаччина Іспанія Швеція Велика Британія

 

Виберіть лінійку виробів нижче, щоб перейти до відповідних моделей


MAXIFY
Кольоровий однофункційний принтер i-SENSYS
Багатофункційний принтер i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Обмін на місці

Принтер MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Ремонт на місці


PIXMA  
PIXMA PRO 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Кольоровий однофункційний принтер i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Багатофункційний принтер i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Ми рекомендуємо перевіряти точні умови гарантії для своєї моделі у місцевих представників, оскільки можуть застосовуватися місцеві обмеження.

Вам також може сподобатися...

Контактні дані

Підтримка телефоном або електронною поштою

Сервісне обслуговування і ремонт

Забронюйте обслуговування, надішліть виріб на ремонт або дізнайтеся більше про наше сервісне обслуговування й процес ремонту

Утилізація

Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon

Обліковий запис Canon

Реєстрація продукту й керування обліковим записом Canon

Опитування