Young gypsy child stands in a shaft of light

Паоло Пеллегрін

Життя в сутінках

Paolo Pellegrin
Paolo Pellegrin

Речник


Відомий фотожурналіст Magnum і посол Canon Паоло Пеллегрін (Paolo Pellegrin) розповідає про перший досвід використання нової камери EOS 5D Mark IV й порівнює її з попередніми моделями серії EOS 5D.

Знімаючи документальні фотографії у своєму унікальному стилі, Паоло Пеллегрін упритул наближається до об’єктів, щоб закарбовувати найпотаємніші моменти. Цей підхід потребує не менше такту й дипломатії, ніж навичок роботи з камерою. Насправді вміння Паоло будувати відносини з моделями дуже важливе, адже без довіри вони не зможуть відкритися йому.

Для однієї з останніх зйомок Паоло взяв передсерійну модель EOS 5D Mark IV до Риму, Італія. Там він проводив час із циганською сім’єю, яка мешкає в цьому місці, документуючи їхнє щоденне життя й культуру. Цей проект чудово демонструє, чому Паоло мав такі тривалі й плідні стосунки із серією камер EOS 5D. Їхня повнокадрова якість зображення, висока чутливість і портативність дають йому закарбовувати все: від вуличних портретів до затьмарених пейзажів.

Коли ми говорили з Паоло про його досвід роботи з новою камерою, він уже почав документувати події в Іраку, працюючи в таких містах, як Рамаді й Фаллуджа. По телефону з дуже поганим зв’язком він розповів нам перші враження...


«Я використовував EOS 5D із самого початку й бачив, як еволюціонували камери з роками, — говорить Паоло. — Хоча я працював із EOS 5D Mark IV лише кілька днів у Римі, вона дуже мене вразила, особливо коли я фотографував за слабкого освітлення».

Багато знімків у Римі Паоло зробив у сутінках, засвідчивши тільки одну з переваг об’єктива преміум-класу перед зум-об’єктивом. «Я відразу відзначив чутливість автофокуса під час зйомки в темних умовах, і це дуже важливо для мене, — говорить він. — Крім того, якість зображення за таких умов була вища. Коли я вперше переглядав RAW-файли, мене вразило, що на них майже не було шумів, а затінені ділянки були чудова деталізовані».

Для зйомки в дорозі також більше значення має якість РК-екрана. Завдяки сенсорному екрану з діагоналлю 3,2 дюйма з високою роздільною здатністю камера EOS 5D Mark IV показує найдрібніші деталі на знімках Паоло, тож він може переглядати й редагувати їх у дорозі без ноутбука.

Паоло надзвичайно цінує велику кількість пікселів EOS 5D Mark IV. «Я багато друкую для виставок, тому для мене що більше пікселів, то краще», — пояснює він.

"Я користуюся ним майже завжди: як у приміщенні, так і на вулиці. Гадаю, це одна з найкращих функцій цієї системи фотокамер»."

Простота

Паоло використовує кілька об’єктивів преміум-класу, які він цінує за якість зображення та швидку діафрагму. До того ж, з однією фокусною відстанню потрібна багата уява. «Зазвичай я беру об’єктиви 28, 35 і 50 мм, — каже він. — Я маю швидкі версії об’єктивів EF35mm f/1.4L II USM і EF50mm f/1.4L II USM, і мені також подобається використовувати мініатюрний EF28mm f/2.8 II USM».

Крім того, у Паоло є об’єктив EF24-70mm f/2.8L II USM («Оскільки я не люблю змінювати фокусну відстань, я використовую звичайний високоякісний об’єктив!») і мініатюрний об’єктив EF40mm f/2.8 STM типу «млинець».

Якщо зазирнути в сумку для аксесуарів Паоло, стає очевидно, яку роль відіграє обладнання в його роботі. Для нього важлива компактність, щоб працювати, не привертаючи зайвої уваги. І функції нової камери EOS 5D Mark IV сприяють цьому. Наприклад, режим тихої зйомки — це вдосконалений варіант технології попередніх моделей камер 5D. «Коли Canon представила режим тихої зйомки, для мене все змінилося, — каже Паоло. — Я користуюся ним майже завжди: як у приміщенні, так і на вулиці. Гадаю, це одна з найкращих функцій цієї системи камер».

Крім того, Паоло вперше зміг швидко передати зображення з EOS 5D Mark IV на планшет у режимі Wi-Fi/NFC. Це справило на нього надзвичайне враження, адже тепер він певен: навіть коли знадобиться швидко передати зображення або знімати дистанційно за допомогою програми Canon Connect, він зможе зробити це без зайвих зусиль.

EOS 5D Mark IV має купу налаштувань, і хоча в Паоло отримав лише зразок камери на кілька днів, навіть за цей короткий час він устиг відчути переваги вдосконаленого керування. «Мене приємно здивував сенсорний екран. Насправді я про це не знав, доки камера не опинилися в мене в руках, — посміхається він. — Він дуже швидкий. І мені подобається цей спосіб перегляду деталей зі збільшенням.

Я не мав нагоди скористатися вбудованими модулями Wi-Fi і GPS, але я бачу їхній потенціал. GPS — цікава функція. Вона стане в пригоді, якщо потрібно позначити на карті, наприклад, місце в пустелі на Близькому Сході».

"«Коли Canon представила режим тихої зйомки, для мене все змінилося», — каже Паоло."

Paolo Pellegrin photographs gypsy children with EOS 5D Mark IV

Зі слів Паоло стає зрозуміло, що камери серії EOS 5D приваблюють фотожурналістів не якоюсь певною особливістю, а радше універсальністю. Фактично це цифрові дзеркальні фотокамери, які виконують цілу низку завдань, і EOS 5D Mark IV — достойний нащадок своїх революційних попередників.

Паоло додає: «Насправді для мене дуже важливий розмір файлу та його якість, особливо за слабкого освітлення, а також автофокус, який щоразу стає тільки кращим. Тут, в Іраку, у мене немає такої камери, але я б дуже її хотів. Я з нетерпінням чекаю, коли зможу знову користуватися нею...».

Історії речників

Canon Ambassador Lorenzio Agius uses EOS 5D Mark IV

Натхнення

Дізнайтеся, як фотокамера EOS 5D Mark IV розкриває себе в руках професійних фотографів

Докладніше