Едді Кео (Eddie Keogh) — EOS-1D X Mark II

eddie_keogh.jpg

Зустріч із супергероями

Едді Кеог (Eddie Keogh)

Перегляд відео

«Вона відразу готова до роботи. Це чудова камера.»

Едді Кеог (Eddie Keogh) — відомий спортивний фотограф, який регулярно виконує замовлення фотоагенції «Рейтер». Він також бере участь у програмі посольства Canon як експерт із системи EOS, а також фотограф, який одним із перших почав знімати на камеру EOS-1D X Mark II. Він ділиться своїми міркуваннями щодо її очевидних переваг стосовно зйомки в умовах слабкого освітлення та швидкості роботи...

Справжнім викликом для Едді стала зйомка на камеру EOS-1D X Mark II у велопарку Лі Велі в Лондоні — культовому велодромі, збудованому спеціально для Олімпійських ігор, на якому влітку 2012 року тріумфували команди Великої Британії під супроводом сера Кріса Хоя та Вікторії Пендлтон. За збігом обставин саме у 2012 році Едді отримав свою першу камеру EOS-1D X, тому це місце зйомки було досить зручним для випробування нової камери. Але чи був він у захваті від неї? Передаємо слово Едді...

«Щойно я взяв цю камеру в руки, я знав, що вона — саме те, що треба», — зазначає він. «Легке керування вселяє впевненість. Камера дуже зручно лягає в руку. Щоразу, коли Canon випускає нову камеру, я запитую себе: "Чи можна створити щось краще?". Але ця камера — це дійсно новий рівень можливостей».

«Я планував знімати велоперегони всередині велодрому», — зізнається Едді. «Я вже був тут на зйомках Чемпіонатів світу та Параолімпійських ігор, тому добре знав це місце. І чи можна знайти краще місце, щоб випробувати цю камеру? Умови освітлення були досить складні, тому зйомка об’єктів, що рухаються, в умовах слабкого освітлення та короткої витримки стала справжнім випробовуванням для камери. Я максимально використовував можливості камери та знав про це. Але завдяки сенсору з чудовою чутливістю під час зйомки з ISO 3200 я отримував зображення такої самої якості, що й з ISO 1600 на EOS-1D X».

«Камера була надзвичайно зручна в користуванні», — пригадує Едді. «Найбільше мені сподобалася сумісність між цією камерою та моєю старою EOS-1D X. Дайте мені цю камеру хоч зараз, і я без жодних проблем зніму все, що треба, хоч завтра».

Особливо Едді цікавили переваги, пов’язані зі швидкістю АФ і стеженням. «Мені випала нагода перевірити фокусування зі стеженням, адже я спочатку знімав велосипедистів у повний зріст, а потім, коли вони проїжджали повз мене, у кадр потрапляла лише верхня частина тулуба», — згадує Едді. «Завдяки серійній зйомці зі швидкістю 14 кадр./с кожен знімок вирізнявся високою та, що найголовніше, однаковою чіткістю. Я переглядав кадри на камері та бачив, що кожен із них був у фокусі. Я не зробив жодного невдалого кадру. Навіщо потрібна максимальна швидкість у 14 кадр./с [з АФ/АЕ], якщо десять із цих кадрів не у фокусі...»

Едді продовжує: «Окрім того, камера швидше фіксується на об’єкті. Тут ми маємо справу з наносекундами, але, якщо чесно, за наносекунду м’яч встигає відлетіти від ноги гравця на п’ятнадцять сантиметрів. Ця мить складає лише 1/1000-ту секунди; такі миттєвості — суть нашої роботи. Ось чому EOS-1D X Mark II — значний крок уперед у фотозйомці. Вона обладнана чудовим буфером, а спарені процесори DIGIC 6+ забезпечують якісну обробку неймовірної кількості всіх даних».

«Якщо будь-який новий пристрій кращий, швидший і зручніший у використанні, це спрощує мою роботу», — посміхається Едді. «Я згадую старі часи карток CompactFlash обсягом 64 МБ і надзвичайно повільною швидкістю записування. З одною з таких камер мені довелося б чекати цілий день, щоб відзняти цю серію знімків зі швидкістю 14 кадр./с! Тому підтримка карток CFast — ще одна чудова перевага. Буфер камери EOS-1D X Mark II вміщує 170 файлів у форматі RAW, це просто неймовірно. Усі фотографи бояться пропустити потрібний кадр не з власної провини, а через проблему на зразок переповненого буфера чи повільного процесора. Усім потрібна потужна камера, і EOS-1D X Mark II — це саме така камера завдяки надшвидкісним процесорам і великому буферу».

Очевидна й чітка перевага

Едді ще раз переконався в перевагах камери, коли прийшов час переглянути зображення. «Екран із роздільною здатністю 1,6 мільйона пікселів — це щось неймовірне», — заявляє Едді. «Це дійсно крок уперед порівняно з EOS-1D X. Оскільки я останнім часом дуже часто переглядаю знімки на камері, можливість побачити чіткіше зображення — це очевидна перевага. Часто, коли я перебуваю на грі, потрібно швидко перевірити різкість знімка. А новий екран дає змогу це зробити».

«Окрім того, камеру EOS-1D X Mark II оснащено новою дійсно корисною функцією», — згадує він. «Це функція кадрування та надсилання. Вона незамінна для спортивних фотографів. Ви можете вибрати знімок, кадрувати його на камері та зберегти як інше зображення у форматі JPEG. У спорті 95 відсотків знімків доводиться кадрувати. Дуже рідко клієнтам надсилається некадрований спортивний знімок, тому ця незамінна функція економить чимало часу».

Він продовжує: «Іноді фотографам дуже важливо, як клієнти використовують отримані знімки, а кадрування може зробити зображення надзвичайним або повністю зруйнувати його. Тому можливість кадрувати зображення на камері перед надсиланням надзвичайно важлива для фотографа».

Також камера підтримує вбудований датчик GPS, який уперше представлено на цифровій дзеркальній фотокамері серії EOS-1D. Едді пояснює: «Це справді дуже важливо. Наприклад, якщо багато фотографів надсилають серію знімків гола, на камері EOS-1D X Mark II можна підтвердити, що час самої події точно збігається з часом, коли зроблено знімок. У такому разі не виникає жодних питань щодо справжності чи точності знімка. Також не потрібно вручну настроювати годинник на камері. Завдяки камері EOS-1D X Mark II я точно знаю, що знімок точно відображає подію на полі».

Зйомка об’єктів, що рухаються

Для зйомки на велодромі Едді використовував п’ять своїх улюблених об’єктивів: EF11-24mm f/4L USM, EF14mm f/2.8L II USM, EF24-70mm f/2.8L II USM, EF70-200mm f/2.8L IS II USM і EF400 f/2.8L IS II USM. «Камера EOS-1D X Mark II блискуче працювала з кожним із них», — стверджує він. «Фокусування відзначалося більшою швидкістю та точністю порівняно з EOS-1D X, але завдяки підтримці відео з роздільною здатністю 4K я міг за потреби знімати відео в режимі Live View з плавним фокусом завдяки сенсорному екрану і технології автофокусування Dual Pixel CMOS AF. Сьогодні фотографів дедалі частіше просять знімати відео. Зокрема, Рейтер намагається задовольнити всі вимоги клієнтів, тому ця функція дуже корисна.

Загальний висновок — за допомогою камери EOS-1D X Mark II я можу зробити більше якісніших знімків і швидше надіслати їх завдяки новому передавачу Wi-Fi», — підсумовує Едді. «На мою думку, ця камера — значний крок уперед порівняно з EOS-1D X, особливо завдяки чудовій функції кадрування та надсилання, яку неначе зроблено спеціально для таких фотографів, як я. Де мені замовити цю камеру?»

Додаткові відомості про фотографа

Переглянути профіль