Едді Кео (Eddie Keogh) — EOS-1D X Mark II

eddie_keogh.jpg

Зустріч із супергероями

Фріц ван Елдік (Frits van Eldik)

Перегляд відео

«Ця камера ідеально підходить до мого стилю роботи…»

Фотограф Фріц ван Елдік (Frits van Eldik) працює у світі автоспорту. Він відомий на весь світ умінням знімати об’єкти, що швидко рухаються. Фріц роками вдосконалював свій неповторний стиль, і йому потрібна камера, яка здатна працювати не менш швидко, ніж він. Тож як камера EOS-1D X Mark II поводиться в його руках? Він ділиться своїми думками про швидкість фокусування камери та її здатність фіксувати кожну мить…

«Ця камера просто неймовірна!» — вигукує Фріц. Справити враження на цього фахівця зі зйомки автоперегонів надзвичайно важко, але сьогодні він просто сяє. Фріц щойно повернувся зі зйомок на Race Resort Ascari, приватній трасі для перегонів поблизу Малаги в Іспанії, де він випробував камеру EOS-1D X Mark II, фотографуючи дуже швидкі машини.

«Швидкість — ключова характеристика цієї камери. Це стосується як кадрової частоти, так і автофокусування. Це приголомшливо, — говорить він. — І якість зображення також фантастична. Навіть якщо фотографувати об’єкт на фоні сонця, камера відтворює величезну кількість деталей, які перебувають у затінку. Якість файлу неймовірна, а чудовий сенсор зображення 20,2 МП з високим динамічним діапазоном справді неперевершений».

У бізнесі Фріца все вирішує швидкість, тож його найбільше вразила здатність камери EOS-1D X Mark II миттєво робити різкі знімки Ferrari, що стрімко мчить трасою. 14 абсолютно чітких кадрів з ідеальною експозицією щосекунди в умовах серійної зйомки — зрозуміло, чому голландець у захваті від неймовірних досягнень компанії Canon.

«Випробовуючи камеру, я побачив, що всі фотографії, які я отримав за допомогою серійної зйомки, були бездоганно різкими, — зауважує він. — Це дивовижно. Швидкість, з якою камера робить серію знімків, просто неймовірна. Щойно ви починаєте знімати, відразу стає очевидним, що всі фотографії мають чудову різкість, автофокус працює належним чином і фіксується на об’єкті, що рухається, тож можна зосередитися на композиції. Таким чином, ви можете покладатися на камеру в значно більшій мірі, ніж раніше. Тепер ви знаєте, що вона здатна робити саме те, для чого її створено».

Швидкий процес зйомки й різке зображення на екрані

З такою неймовірною швидкістю серійної зйомки Фріц почувається цілком упевнено, використовуючи камеру для компонування та зйомки в Live View. Доповнивши її адаптером Wi-Fi моделі WFT-E8, він зробив ще один крок уперед. «Я також встановлював камеру на автомобілі за допомогою спеціального штатива й використовував для її віддаленого запуску планшет, — пояснює він. — Зображення на планшеті від самого початку має правильний розмір, що значно полегшує перевірку фокусу й композиції».

Фріц відразу помітив, що камера EOS-1D X Mark II має вдосконалений екран. Завдяки роздільній здатності 1,62 млн пікселів він значно кращий, ніж у моделі EOS-1D X. Фріц каже: «Тепер можна легко перевірити й точно визначити різкість на задній панелі камери, тому працювати стало значно зручніше: не потрібно перевіряти різкість пізніше на ноутбуку. Я можу зробити це під час зйомки, на трасі, тож це невелике вдосконалення зробило моє життя вдвічі комфортнішим».

Чудові результати в умовах недостатнього освітлення

Оскільки Фріц зазвичай фотографує в найрізноманітніших умовах освітлення, було важливо відтворити типовий робочий день на трасі Ascari, тобто почати рано-вранці…

«Я чекав на схід сонця на світанку й, коли автомобілі засяяли в перших променях світла, почав знімати, вибравши чутливість 16 000 одиниць ISO. Я часто надаю перевагу саме такому освітленню, яке нагадує про мої улюблені автоперегони в Ле-Мані. Вони починаються на світанку й тривають 24 години. Коли я побачив зображення, то не міг стримати посмішку, хоча ще навіть не встиг поснідати! — сказав він, сміючись. —

У мене був подібний досвід, коли я вперше випробовував камеру EOS-1D X кілька років тому, але я ще ніколи не робив знімків із таким високим показником ISO. Тепер завдяки новому сенсору я можу це робити, не ризикуючи якістю зображення. Збільшена широта й покращені характеристики чутливості ISO дійсно відкривають нові можливості для творчості, особливо коли я фотографую протягом цілої доби».

«Камерою було надзвичайно легко користуватись, — стверджує Фріц. — Система меню та сама, що й у моделі EOS-1D X, і мені було цілком зручно працювати з усіма об’єктивами. Я використовував всі свої об’єктиви: від EF 14 мм зі спеціальним штативом до EF 400 мм, і навіть варіооб’єктив EF 200–400 мм із вбудованим телеконвертером із кратністю 1,4. З усіма об’єктивами результати були просто надзвичайними».

«Цей факт підводить мою розповідь до іншого чудового моменту, — продовжує Фріц. — 61 точка АФ за діафрагми f/8 й постійне підсвічування червоним кольором точок фокусування. Обидва ці вдосконалення дійсно дуже корисні для таких фотографів, як я. Я багато працюю з довгофокусними об’єктивами, а також телеконвертерами, тому можливість використовувати з ними автофокус для мене дуже корисна. Крім того, в умовах слабкого освітлення червоні точки фокусування дають змогу легко побачити зону АФ».

Ефективне фокусування

«Стосовно автофокуса маю сказати, що функція відстеження фокуса також стала значно досконалішою, — стверджує він. — Якщо автомобіль рухається дуже швидко, зазвичай доволі складно утримувати його у фокусі, коли він прямує на вас, а потім швидко віддаляється. Проте з цією камерою проблема зникає завдяки збільшеній кількості точок автофокусування. Якщо навести фокус на певний об’єкт, він залишатиметься у фокусі».

«Я можу налаштувати цю камеру відповідно до власних уподобань. Я трохи відкоригував чутливість відстеження фокуса, вибравши відповідні параметри в меню. Я налаштував їх так, як мені потрібно, і не маю на них жодних нарікань. У цій камері можна настроїти абсолютно все. Вона значно полегшує життя, а для моєї роботи це вкрай важливо!

Щойно я почав фотографувати цією камерою, я зрозумів, що хочу залишити її собі. Камера EOS-1D X Mark II камера ідеально підходить до мого стилю роботи. Від початку кар’єри я використовую камери серії EOS-1: починаючи з плівкової камери EOS-1V аж до сучасних моделей. Я випробував їх усі, але ця камера, безумовно, найкраща.

Інженери Canon дійсно прислухаються до професіоналів, — констатує Фріц. — Колись вони запитали мене, які функції мені потрібні в камері, і я надзвичайно зрадів, тому що моя думка була для них важливою. Якщо ви висловите фахівцям Canon свої побажання, вони створять потрібне рішення й навіть зроблять ще крок уперед! Мені подобається їхнє прагнення завжди досягати успіху й перевершувати самих себе, бо я сам прагну до того ж».

Додаткові відомості про фотографа

Переглянути профіль