Історія розвитку Canon Inc.

Історія Canon Inc. (PDF)

Завантажити розповідь про Canon Inc. Ltd [PDF, 149 КБ]

Загальні відомості. Компанія Canon Inc., центральний офіс якої розташовано в Токіо (Японія), — провідний постачальник інноваційних корпоративних і споживчих рішень для роботи із зображеннями. У 1933 р. засновано перше торгове підприємство Canon — Kwanon, а трохи пізніше, у 1937 р., — Precision Optical Industry Co. Ltd, попередника Canon Inc. Зараз компанія розробляє, виготовляє й продає широкий спектр копіювальних пристроїв, принтерів, фотокамер, оптичних товарів та іншої продукції для найрізноманітніших потреб клієнтів. Бренд Canon всесвітньо відомий. Йому довіряють не лише окремі споживачі та їх сім’ї, а й великі компанії та промислові підприємства.

Корпоративна філософія Kyosei. Корпоративну філософію Canon відтворено в одному слові — Kyosei, що означає «жити й працювати разом заради спільного блага». Цей принцип покладено в основу всієї діяльності Canon: від розробки екологічних методів виробництва до розширення асортименту товарів для споживачів.

Стратегічні пріоритети. Мета компанії Canon — стабільний розвиток завдяки швидкій трансформації та почесне місце в лавах 100 найкращих міжнародних компаній. Головну роль у досягненні цієї мети відіграє опанування нових сфер, як-от зображення для медичних закладів, промисловий друк фотографій, мережеві камери, професійна кінематографія та системи змішаної реальності, а також розширення бізнесу злиттям і поглинанням. Глобальне розширення за участі трьох регіональних штаб-квартир також сприятиме втіленню стратегії Canon завдяки наближенню інноваційних розробок і продуктів до потреб ринку.

Фінансові показники. Сукупний чистий обсяг продажів Canon Inc. за другий квартал 2014 фінансового року становить 926,8 млрд японських ієн (9,2 млрд дол. США, або 6,7 млрд євро*).
* Суму в ієнах конвертовано в суми в доларах США та в євро лише для зручності сприйняття за курсом другого кварталу 2014 р. (101 ієна = 1 дол. США, 138 ієн = 1євро), що приблизно відповідає курсу Токійської валютної біржі станом на 30 червня 2014 р.

Структура компанії. У компанії Canon вважають, що запорука стабільного успіху — створення окремих підрозділів для розробки, виробництва й продажу продукції в кожному з регіонів світу.

У підрозділах компанії Canon в усьому світі працює приблизно 194 000 співробітників. Її виробничі й маркетингові дочірні компанії розташовано в Японії, Північній і Південній Америці, Європі, Азії та Океанії. Мережа компаній, що займаються науково-дослідницькою діяльністю, охоплює США, Європу, Азію та Австралію.

Основні напрямки діяльності Canon Group

Підрозділ офісних продуктів. Мережеві офісні цифрові БФП, кольорові мережеві цифрові БФП, мережеві цифрові БФП для індивідуальних споживачів, офісні копіювальні апарати, повноколірні копіювальні апарати, копіювальні апарати для індивідуальних споживачів, лазерні принтери.

Підрозділ промислового друку. Широкоформатні струминні принтери, цифрові високопродуктивні принтери.

Підрозділ продуктів для споживачів. Цифрові дзеркальні камери, компактні цифрові фотокамери, змінні об’єктиви, цифрові відеокамери, прості й багатофункціональні струминні принтери, сканери, обладнання для трансляції, калькулятори.

Підрозділ промислових та інших продуктів. Обладнання для літографії на напівпровідникових пластинах, обладнання для РК-літографії, медична продукція для записування зображень, офтальмологічна продукція, магнітні головки, мікродвигуни, комп’ютери, портативні термінали, сканери для документів.

Виробництво. Компанія Canon постійно покращує свої виробничі процеси, щоб вчасно забезпечувати споживачів високоякісною продукцією. Трансформація виробництва завдяки гнучким виробничим модулям й автоматизованим системам дала компанії Canon змогу вдосконалити всі етапи робочого процесу: від закупівлі до виготовлення й розповсюдження. Крім того, спеціалісти Canon прагнуть максимально зменшити негативний вплив на довкілля, закуповуючи екологічно чисті компоненти й матеріали та підвищуючи ефективність логістики.

Завод Toride, збудований у 1961 р., випускає офісні пристрої Canon для обробки зображень, використовуючи унікальну систему гнучких виробничих модулів, запроваджену приблизно 14 років тому.

У системі гнучких виробничих модулів не використовуються конвеєри. За створення продуктів від початку й до кінця відповідають невеликі групи працівників. Кількість операцій, які виконує кожен співробітник, залежить від рівня його кваліфікації. Цей метод сприяє значному підвищенню ефективності виробництва й допомагає гнучко регулювати обсяг продукції, що випускається.

Дослідження, розробка й технології. Компанія Canon приділяє особливу увагу дослідженням і розробці, без чого неможливо створити власні унікальні продукти. У 2013 фінансовому році компанія інвестувала в дослідження й розробку 306,3 млрд ієн (8 % від обсягу продажу). У 2013 р. компанія зареєструвала 3825 патентів* у США й посіла третє місце за цим показником у корпоративному секторі. Тож Canon уже 28 років поспіль входить до п’ятірки лідерів за кількістю патентів, отриманих у США.


У сучасній продукції компанії використовуються п’ять унікальних систем обробки зображень Canon, які створено завдяки інтеграції різних технологій, розроблених протягом усього періоду її діяльності.

Фіксація зображення. Висока роздільна здатність і висока якість: в об’єктивах, датчиках і технологіях обробки зображень.

Електрофотографія. Ця система лежить в основі роботи лазерних принтерів і копіювальних апаратів, які вважаються найкращими у світі.

Струминний друк. Мінімальний об’єм краплі чорнила, яку можна нанести, становить один піколітр (одну трильйонну частину літра), що дає змогу виготовляти навіть ДНК-чіпи.

Фотолітографія. У пристроях Canon для друку на напівпровідникових пластинах застосовуються найсучасніші досягнення у сфері оптики й надточного позиціювання.

Відображення. Технології створення пласких дисплеїв нового покоління дають змогу відтворювати високоякісні зображення за низького енергоспоживання.

Додаткові відомості про діяльність Canon Group в усьому світі див. на сайті www.canon.com.

* Джерело: Бюро з реєстрації патентів і торговельних марок США. Отримано на основі розрахунку зведених щотижневих даних.