A view from underwater of encircling trees, with the scene reflected in a mass of bubbles.

Зйомка восени

Захоплення чарівністю осені з особого ракурсу

Природа демонструє шоу протягом осені, якому не має рівних в жодному з сезонів. Часті зливи насичують тони і легкий вітер проводить ритмічний потік, тоді як туман створює яскраві полотна білого і сірого кольорів на контрасті з окрасами кольору, що змінюються з осіннім листям.

«Осінь - це сезон, який найбільше стимулює почуття. Це змушує задуматися про життя», - каже фотограф природи та ландшафту з Нідерландів Тео Босбум. «Але хоча це чарівний сезон, дуже важко створити щось, чого раніше не бачили». У своїй серії «Осіннє листя» Тео хотів знайти новий спосіб висвітлити найкраще в сезоні.

Тео є постійним співробітником журналу National Geographic та BBC Wildlife та двічі отримував нагороду «Фотограф року дикої природи». Після повернення в долину Гони в Бельгії з року в рік він відчував, що відзняв усе, що може запропонувати ліс.

«Цей образ представляє для мене кінець осені, оскільки лише кілька листків чіпляються на відносно голі гілки на туманному тлі. Він має дуже безшумну та нерухому енергію, і це змушує мене думати про японські картини - прості, графічні, сильні на відміну », - каже Тео.

«Восени це дуже мальовниче і просто чарівне місце, але через пару років я зрозумів, що вже сфотографував його з будь-якого кута», - каже він. «Мені стало цікаво: Це все?» Якраз тоді якесь листя впало в потік води, і я спостерігав, як воно переносяться, потрапляючи під маленькі водоспади і застрягаючи за гілками та скелями. Ось тоді мені прийшла ідея фотографувати листя з-під води, ніби саме так риба бачить осінь».

Хоча ідея для «Подорожі осіннього листя» могла здатися досить простою, втілити її в життя було далеко не просто. «На той момент фотографія для мене все ще була лише захопленням», - пояснює він, адже він придбав водонепроникний чохол Canon WP-DC28 для свого компактного Canon PowerShot G10. Переодягнувшись у гумові чоботи та гідрокостюм, він увійшов у холодний потік, потримав камеру у своєму водонепроникному корпусі під водою та вказав на небо.

«Я не міг реально побачити, що я роблю, але кожного разу, коли падав листочок, я натискав кнопку і сподівався на найкраще», - продовжує він. «Більшість знімків були доволі поганими, і я зробив незліченну кількість випадкових селфі, але один справді приємний знімок видався [див. Нижче]. Це змусило мене зрозуміти, що це може бути проектом, і саме тоді я вирішив інвестувати в підводний корпус для свого Canon EOS 5D Mark III [теперя маюCanon EOS 5D Mark IV]».

The overarching trees are pictured from under the water, with a lone leaf floating on the surface.
«Я думаю, що це показує свіжу перспективу на осінь - вид під водою краєвид вгорі з листям в кінцівці посеред", - каже Тео. «Для мене це особливе, адже саме з тієї першої сесії був образ, який спонукав мене продовжувати проект".

Протягом наступних сезонів Тео швидко перейшов від аматорського до професійного рівня, врешті відмовившись від щоденної роботи юристом у 2013 році. Він розробив свої підводні методи зйомки, вважаючи за краще використовувати природне світло там, де це можливо, що, на відміну від краєвидних фотографій, означало, що найкращий час для зйомки був посеред дня.

«Коли сонце було на піку, річка отримували максимальну кількість світла, тому мені рідко доводилося покладатися на спалах, якщо тільки вода не була дуже каламутною або я хотів освітлити цікавий куточок», - говорить він. «Мені потрібно було підвищити ISO для зйомки сильних зображень у річці, тому що мені було потрібно додаткове світло під водою. Завдяки підвищенню ISO на Canon EOS 5D Mark III не вплинуло на якість».

Схожі статті
Shooting the seasons

ЗЙОМКА ПЕЙЗАЖІВ

Зйомка сезонів

Передайте унікальну атмосферу кожного сезону за допомогою цих порад від Бенджаміна Хегі.

discover the beauty in the detail

МАКРОЗЙОМКА

Макрозйомка: розкриваємо красу в деталях

Фотограф дикої природи Іен Вейд ділиться корисними порадами

A river flowing through a landscape of mossy rocks, rising steeply on both sides.

ПОРАДИ Й ТЕХНІКИ

Навчиться вірно використовувати експозицію

Дізнайтеся, як регулювати кількість світла на своїх фотографіях, щоб надати їм нового вигляду.

«Я виявив бульбашки захоплюючі, щоб сфотографуватись з-під води, тому що вони мають ці чудові відображення краєвиду вище. Найкращі місця для пошуку бульбашок - біля водоспадів або швидкоплинної води ".

Неможливо побачити його композиції в режимі реального часу, Тео покладався на спроби та помилки, але знав, що може зробити деякі речі, щоб поліпшити свої шанси. «Мені завжди подобається знімати в режимі пріоритетності діафрагми, бо я знаю, що камера допоможе мені швидкості затвора. Це дозволяє мені експериментувати з глибиною різкості, що важливо в пейзажній фотографії і коли ви хочете зафіксувати багато деталей ", - говорить він.

«Під водою мені не потрібна велика глибина різкості, тому я міг тримати діафрагму широко відкритою, щоб забезпечити більше світла. Автофокусування камери було дійсно надійним і абсолютно необхідним, і я навчився максимально наближатися до теми, особливо коли вода не була чистою. Я також дізнався, що ширококутний об'єктив дасть найсильніші результати ".

«Це мій улюблений із колекції. Я тримав камеру в нижній частині потоку, що означало, що я можу тримати її довше і використовувати довгу швидкість затвора на третину секунди, щоб листя все ще були гострими, але вода вище показала рух. Я думаю, що це добре перегукується з ідеєю осені: потоком речей, циклом життя », - пояснює Тео.

Для тих, хто не впевнений у тому, щоб зануритися, також існує велика кількість потенціалу над водою, щоб зірвати ваш осінній апетит. «Люди часто шукають епічні пейзажі, і вони проводять весь свій час в очікуванні" правильного "світла, але я вважаю за краще сконцентруватися на деталях, які займають так само багато, якщо не більше інтересу", - каже він. Опале листя, жолуді, яскраво забарвлені ягоди та гриби - все це ідеальні осінні предмети, які менш залежні від великого світла чи погоди. «Просто придивіться до землі, і незабаром ви відкриєте для себе багато цікавого - з деталями ваші варіанти є безмежними".

Слово "подробиці" може викликати ідеї макрофотографії - і багато компактних фотоапаратів мають дуже хороші макро-можливості - але Тео означає просто зосередитись на якомусь аспекті сцени перед вами, а не на всій перспективі. «Мені подобається використовувати свій об'єктив Canon EF 70-200mm f / 2.8L USM, щоб зосередитись на чомусь, наприклад, на дереві, і я просто збільшую і зменшую , щоб виділити те, що працює для мене", - говорить він. «Ви можете зробити точно так само з компактною камерою - просто працюйте з тим, що у вас є».

«Це один із моїх ранніх образів, який розповідає історію цього гірського потоку", - каже Тео. «Це дуже класичний, позачасовий надводний ландшафт, але він позначає точку, куди я б зайшов, наскільки міг би знімати цей стиль пострілу цієї конкретної річки в лісі. Це був момент, коли я задумався: «Що далі?». Я люблю сіре і туманне ранкове світло. Композиція використовує опале листя, тоді як рух у воді, плюс папороті, бук та берези, дає їй рівновагу ».

Робота з тим, що у вас є, схоже, відноситься і до погоди, оскільки Тео далеко не шутер, що займається гарною погодою. Він стверджує, що у фотографії природи немає такої речі, як погана погода, лише поганий одяг (або відсутність захисту камери - не всі камери однаково стійкі до погодних умов, тому може бути розумним інвестувати у відповідний дощовий покрив чи кришку об'єктива). Він каже: "Це гарна ідея перевірити прогноз і спланувати заздалегідь, але всякий вид погоди має свої можливості - вам просто потрібно подумати поза межами". Після того, як піде дощ, кольори інтенсивніше. Вітряна погода може зірвати довгі опромінення, коли ви хочете отримати гострі знімки листя або інших речей, які рухаються, але ви можете перевернути його та зробити в русі більш імпресіоністичні зображення. Туманні умови створюють чудову атмосферу. І тоді є ті прекрасні ранки, коли у вас туман і роса та сонячні промені. Я занадто нетерплячий, щоб чекати "правильного" світла, тому якщо світло не працює на одне, тоді я йду і знаходжу щось інше, щоб сфотографувати ".

«Цей знімок зроблений над водою маленького бука в повному осінньому кольорі, але я застосував ту саму техніку, що і деякі підводні зображення, використовуючи ширококутний об'єктив, спрямований у небо після того, як я повзав під дерево, щоб отримати цю перспективу , - каже Тео. «Мені подобається, як вона жорстоко контрастує проти туманного, безплідного лісу, оскільки навколишні дерева не мають листя".

Наскільки Тео є шанувальником осені, він говорить, що має бути стільки творчості і в перехідні періоди. «Фотографуйте такі речі, як літні квіти наприкінці свого життєвого циклу, що виступають через опале листя, або слідкуйте за звітом про погоду за першою осінню снігу, тому що, коли він осідає серед існуючих осінніх кольорів, він створює потужну суміш сезонів,» він каже.

«Цей знімок дуже характерний для моєї фотографії, де я шукаю цікаві зразки, деталі та ритми", - каже Тео. «Мені дуже подобається розподіл листя, трохи піни. Її взяли на мілководній частині сторони річки, яка рухалася не дуже швидко. Це просто приємна колекція різних видів листя в різних кольорах та стадіях ".

Проект Theo's Autumn Leave широко опублікований, і він навіть отримав нагороду, що займає переможців, у категорії «Творчі бачення» на конкурсі «Фотограф року року дикої природи» за одне із зображень. Але оскільки стільки фотографів, що борються за увагу на соціальних майданчиках, як листя на лісовій підлозі, він каже, що знайти нову перспективу - це спосіб виділитися. «Ви можете подорожувати в далекі місця і робити чудові фотографії, але більшість редакторів не звертають на них жодної уваги, якщо вони справді не відрізняються", - говорить він. «Дійсно подумайте:" Що я можу додати до того, що вже є? "

Автор: Наталі Дентон (Natalie Denton)

Подібна продукція

Схожі статті

Натхнення — це ключ до створення видатних знімків, також будуть корисними поради для покупців, тематичні інтерв’ю — все це потрібно для втілення у життя найкреативніших ідей.

Повернутись до всіх оповідань