Ваші фотографії, наші вподобання: фотографування динамічних сюжетів

Пригоди Франко Моро (Franco Moro) під час зйомки фільму про скіджорінг надихнули нас провести цікавий конкурс, учасники якого повинні продемонструвати нам, як робити знімки об’єктів, що рухаються з великою швидкістю, щоб підкреслити стрімкість руху. Ми вибрали дві фотографії, які сподобалися нам найбільше, і попросили авторів розповісти історію їх створення. Обидва автори фотографій для зйомки рухомих об’єктів використовують коротку витримку затвора. Один із авторів зробив знімки в природному середовищі, а інший — у штучному.

Політ синиці, Пол Філліпс (Paul Phillips)

Політ синиці, Пол Філліпс (Paul Phillips)

«Я нещодавно придбав камеру Canon 5D Mark III і об’єктив 70–200mm f/4 USM. Прочитавши інструкцію, я прагнув якнайшвидше випробувати можливості зйомки з короткою витримкою затвора. Я знаю місцину, де люди похилого віку щодня годують птахів.

Мить, коли птахи летять до корму, — це чудова нагода перевірити вибране мною поєднання камери й об’єктиву. Зокрема, я хотів випробувати функції стабілізації зображення.

Моїм головним завданням було настроїти правильні параметри зйомки, оскільки я не знав напевне, які саме настройки найкраще підходять для зйомки рухомих об’єктів. Для зйомки такої маленької й непередбачуваною пташки потрібно ретельно вибирати витримку й параметри автофокусу. Тому я використав стандартні настройки для зйомки рухомих об’єктів. Оскільки мені також було потрібно наблизитися до об’єкта зйомки, я сів на землю за три метри від годівниць. Через деякий час птахи звикли до моєї присутності, хоча від звуку затвора вони починали розлітатися. Я терпляче чекав, підбираючи найкращий ракурс, щоб отримати бажаний результат. Зрештою я встановив на об’єктиві фокусну відстань 200 мм і задав витримку 1/1000 при чутливості 200 одиниць ISO.

Близько дев’ятої ранку все навкруги заграло дивовижними кольорами в променях світла. Мені, мабуть, уже ніколи не вдасться зробити такий знімок, оскільки вірогідність такого збігу обставин можна прирівняти до виграшу в лотерею двічі поспіль!»

Падіння лимону, Філіппо Фаніа (Filippo Fania)

Падіння лимону, Філіппо Фаніа (Filippo Fania)

«Можливо, це здасться дивним, але цю фотографію зроблено у мене вдома на кухні. Я намагався показати, наскільки динамічні сюжети можна фотографувати, адже знімок лимону, який падає у воду, може виявитися прекрасним, якщо зробити його в потрібний момент. Я взяв старий акваріум, штатив і синхронізатор спалахів із двома лампами з обох боків, щоб освітити брижі на воді.

Я використовував камеру Canon EOS 550D з об’єктивом 50mm F/1.8 у режимі пріоритету діафрагми (Av)».

Візьміть участь у конкурсі цього місяця

Нам цікаво дізнатися, яким ви бачите світ. Запрошуємо вас узяти участь у щомісячному конкурсі фотографії! Тему цього місяця можна знайти в нашій Галереї. Візьміть камеру, якою б вона не була, знайдіть цікавий сюжет і поділіться своїм баченням світу з усіма.