Canon допомагає компанії Staples підвищити доходи завдяки клієнтоорієнтованому підходу

Staples — це найбільша компанія-постачальник канцелярського приладдя та витратних матеріалів для офісів, яка володіє понад 2000 пунктів роздрібного продажу у 27 країнах світу.

Проте, незважаючи на міжнародний успіх бренду, магазин роздрібної торгівлі Staples у Нідерландах мав низький рівень прибутків і малу відвідуваність, внаслідок чого його керівництво було змушене розробити підхід, більш зосереджений на потребах клієнтів, щоб залишитися рентабельним на конкурентному ринку. Для підвищення цілісності пропозицій у магазині та в мережі Інтернет потребувалося більш інтегроване обслуговування клієнтів. Також необхідно було створити безпосередніші маркетингові канали для персоналізації та приваблювання клієнтів.

Staples обрала послуги для бізнесу Canon, щоб створити програму оцінки роботи магазину клієнтами. На основі їхніх відгуків компанія Canon згодом почала розробляти й розширювати загальний задум.

Staples-image1.jpg

«Щоб визначити фактори підвищення попиту серед клієнтів, ми потребували підходу з наданням консультаційних послуг. Наша компанія шукала стратегічне рішення, але воно не з’являлося, доки ми не почали користуватися послугами Canon для підприємств».

Річард Хоупперманс (Richard Houppermans), менеджер відділу підприємницьких послуг