DM-hero1.jpg

Компанія MSP оптимізує весь ланцюг постачання завдяки цифровими струминним принтерам, забезпечуючи собі майбутню конкурентоспроможність

Компанія MSP, яка спеціалізується на прямому маркетингу, обслуговувала своїх клієнтів за три етапи. Усі поштові документи попередньо друкували на аркушних офсетних друкарських машинах. Після цього їх персоналізували й друкували на лазерних принтерах. Потім їх укладали в конверти, готові до надсилання. Річний обсяг друку становив близько 100 мільйонів поштових відправлень, які створювалися за три етапи. Маркус Штрікер (Markus Stricker), директор, пояснює: «Нам було дуже складно залишатися конкурентоспроможними. Нас витісняли власники цифрових аркушних друкарських машин із меншими обсягами друку та нових цифрових кольорових струминних рішень. Крім того, навіть максимально оптимізувавши свій традиційний виробничий процес, нам не вдалося підвищити конкурентоспроможність. Ми знали, що для майбутнього розвитку необхідні зміни».

DM-image1.jpg

«Головна мета MSP — у повній мірі задовольнити вимоги своїх клієнтів. Ми готові зробити для цього все. Ми вважаємо, що перейшовши на цифровий струминний друк, ми зможемо запропонувати довгоочікувані інноваційні рішення. Компанія Canon із самого початку була чудовим партнером, допомагаючи нам розробляти майбутню стратегію й упроваджувати правильні рішення. Завдяки Canon у нас є все необхідне для майбутнього зростання».

Маркус Стрікер (Markus Stricker)