ipack-hero1

Компанії i-Pack удалося отримати повний контроль над виробництвом завдяки Canon

ipack-logo

Норвезька компанія i-Pack із Сарпсборга завжди була успішним виробником графічних зображень для рекламних стендів і пакувальних матеріалів для точок продажу. З моменту свого заснування в 1997 р. в норвезькому місті Сарпсборзі компанія змінила кілька назв і власників. Вона співпрацювала з низкою провідних пакувальних компаній у Скандинавії та на інших європейських ринках.

Проте у 2013 р. її засновнику, Атле Андреассену (Atle Andreassen), почало здаватися, що компанія не реалізує весь свій потенціал. «Ми втратили свою ідентичність», — зазначає Андреассен. Оскільки компанія переважно виконувала функції місцевої збутової організації для своєї материнської організації, Андреассен викупив контрольний пакет акцій, щоб повернути бізнес на його основний шлях розвитку. Перейменувавши компанію на i-Pack AS, він вибрав нову стратегію з відновлення постачання та, що найважливіше, виготовлення високоякісних рекламних матеріалів і спеціального пакування. Довгостроковою метою стало лідерство в цій галузі.

«Завдяки підтримці й технологіям компанії Canon ми впевнено рухаємося до наших бізнес-цілей».

Атле Андреассен (Atle Andreassen), засновник

Результати

Час доставки для пропозиції «Точно вчасно» скорочено з трьох до одного тижня (для деяких типів замовлень)

Час доставки для пропозиції «Точно вчасно» скорочено з трьох до одного тижня (для деяких типів замовлень)

Місячні обсяги збільшено на 300 %

Місячні обсяги збільшено на 300 %

Планове зростання обсягів на 25 % до кінця 2015 р. й ще на 15 % протягом 2016 р.

Планове зростання обсягів на 25 % до кінця 2015 р. й ще на 15 % протягом 2016 р.

Підтримка формування недавно заснованого цифрового відділу i-Pack і подальше розширення за допомогою технології i-Pack Plast для дерев’яних, пластикових і металевих конструкцій, а також i-Pack Design & Communication для оригінального оформлення кампаній

Підтримка формування недавно заснованого цифрового відділу i-Pack і подальше розширення за допомогою технології i-Pack Plast для дерев’яних, пластикових і металевих конструкцій, а також i-Pack Design & Communication для оригінального оформлення кампаній

ipack-objective

Цільовий об’єкт

Розширити бізнес, щоб стати лідером у сфері рішень для точок продажу

Проблеми

• Неспроможність задовольнити потреби клієнтів у швидкому виконанні замовлень для точок продажу, які часто організовуються у відповідь на певні події

• Відсутність контролю якості друку, що впливає на якість кінцевого продукту

• Залучення сторонніх осіб до виконання невеликих завдань друку, що ускладнює виробничу лінію

• Обмежений і дорогий процес розробки прототипів

• Відсутність можливості створювати нові шляхи для подальшого розвитку бізнесу

Підхід

Компанія Canon проаналізувала бізнес-стратегію та оптимальне рішення, що дасть клієнтам змогу включати друк до списку пропонованих послуг

• Новий бізнес-партнер порадив упровадити технології Canon і Arizona в новому цифровому підрозділі

• Canon запросила компанію на попередній запуск серії Arizona 6000 у Ванкувері

• Було продемонстровано продуктивність і універсальність дрібносерійного виробництва пакувань, рекламних стендів і комерційної друкованої продукції з цілої низки матеріалів

• Компанія Canon забезпечила підтримку встановлення й інтеграції з наявною лінію обробки

ipack-spare