Borealis-hero1

Глобальне рішення для глобального бізнесу

Офіси компанії Borealis у 17 країнах залежать від глобальних ІТ-постачальників у плані швидкої реакції, коли це стосується питань технічної підтримки. Наявність єдиного постачальника послуг друку з єдиною контактною особою, яка керує наданням послуг в усіх країнах, — це критично важливий компонент даної вимоги.

Після ретельного дослідження ринку компанія Borealis вибрала Canon. 1 165 пристроїв у 17 країнах було замінено на 1 000 пристроїв лише за вісім місяців. Цей перехід був не лише плавним для всіх залучених користувачів, але й отримане рішення підвищило рівень захисту документів і заощадило компанії Borealis кошти, які вона витрачала раніше на технічне обслуговування та підтримку, завдяки високому рівню стандартизації.

Borealis-image1

«Загалом у цьому проекті я можу виділити три найважливіші моменти, — каже Джекі Ціллен. — По-перше, компанія Canon — це дійсно партнер світового масштабу. По-друге, розгортання всього проекту у плані часу, бюджету та досягнутого рівня стандартизації відбулося дуже плавно. І насамкінець, найважливіший для мене момент: підтримка з боку компанії Canon після завершення проекту не гірша, аніж під час його реалізації. Ми отримуємо найкращу у світі технічну підтримку, тобто саме те, що ми шукали серед технологічних партнерів.

«Наша мета полягала у плавному переході до стандартизованого та повністю мережевого середовища друку. Основною причиною цього переходу стало прагнення до централізованішої підтримки для наших користувачів, а також до заощадження коштів на обслуговуванні й технічній підтримці».

Джекі Ціллен (Jacky Cillen), керівник відділу інформаційних технологій і систем