ABC- Hero1

Компанія Armstrong Watson об’єднала свої зусилля з Canon, щоб реалізувати корпоративну стратегію соціальної відповідальності «Бачення майбутнього»

Багатопрофільна бухгалтерська фірма Armstrong Watson із застарілим, ненадійним і затратним друкарським обладнанням мала на меті привести систему друку в компанії у відповідність правилам корпоративної соціальної відповідальності — аспект, який відіграє важливу роль під час прийняття рішення клієнтом. Завдяки тісній співпраці з Canon компанія змогла зберегти свої позиції на ринку, досягнувши власних цілей КСВ щодо впливу на навколишнє середовище — зменшила використання паперу й енергії та скоротила кількість друкарських пристроїв більше ніж на 70 %.

ABC-image1
ABC-image1

«Перш ніж порекомендувати нам щось, компанія Canon проаналізувала особливості нашого бізнесу та визначила, що та як потрібно покращити. Оскільки розуміння бізнесу клієнтів є нашим основним принципом, ми не мали жодних сумнівів у виборі компанії Canon для партнерства».

Девід Кларксон (David Clarkson), комерційний директор