Для офісу

Обробка зображення за будь-яких
умов освітлення

Обробка зображення за будь-яких умов освітлення_Рекламний щит

Першокласні характеристики в умовах слабкого освітлення

Ефективність роботи наших мережевих камер в умовах слабкого освітлення та якість відтворення кольору були особливо вдосконалені, щоб забезпечити точну зйомку як удень, так і вночі. Як результат — досягаючи рівноваги між шумом, роздільною здатністю і колірним балансом — наші камери спроможні забезпечити отримання точного кольорового зображення навіть в умовах слабкого освітлення.

«Незалежно від вибраної мережевої камери Canon ви можете бути впевнені, що в умовах слабкого освітлення вона забезпечуватиме найкращу якість»

Обробка зображення у складних умовах освітлення

Без ефективного керування камерою або компенсації несприятливі ефекти яскравого контрового освітлення, туману або імли можуть бути руйнівними для зображення. Власні алгоритми Canon для обробки зображень забезпечують найкращу якість зображення незалежно від умов освітлення.

Автоматична інтелектуальна обробка затінення (Auto-SSC)

На відміну від камер-конкурентів, які виконують серію знімків із різною витримкою і далі поєднують їх в одне зображення, щоб виділити сюжет із яскраво підсвіченим фоном, система автоматичної інтелектуальної обробки затінення (Auto-SSC) від Canon миттєво коригує параметри зйомки в режимі реального часу, поліпшуючи чіткість зображення на передньому плані. У результаті яскраві ділянки залишаються такими, а світлішають тільки темніші ділянки, отже ледь помітні силуети перетворюються на чітко окреслені об’єкти.

«За наявності яскравого контрового освітлення або в умовах слабкого освітлення застосування Auto-SSC (власного алгоритму Canon) гарантуватиме отримання найкращої якості зображення»

Компенсація імли

Haze Comp Image

Функція компенсації імли регулює контрастність зображення, щоб поліпшити видимість у тумані, імлі або смозі. Крім цього, вона робить зображення чіткішим під час збільшення віддалених об’єктів. Щоб отримати оптимальні результати, для рівня компенсації можна вибрати автоматичні режими Strong (Сильний), Medium (Середній) або Mild (М’який), або можна вибрати режим ручного регулювання.

Обробка зображення в кольорі

Система обробки зображень DIGIC DVIII, яка також використовується в професійних камерах Cinema EOS від Canon, забезпечує виняткову якість відео, низький рівень шуму, плавну градацію, а також точне відтворення яскравих кольорів незалежно від джерела світла.

«Це означає, що всі наші кольори відтворюються точно, незалежно від джерела світла»

Обробка зображення за допомогою ІЧ-випромінювання

У ситуаціях зі слабким або відсутнім навколишнім світлом застосування невидимого інфрачервоного освітлення традиційно використовується для освітлення об’єкта зйомки та надання можливості камері зняти зображення в чорно-білих тонах.

Технологія Super UD (наднизькодисперсного) об’єктива компанії Canon та інфрачервоного противідблискового покриття підвищує чутливість, дозволяє контролювати появу ореолів і відблисків, щоб звести до мінімуму втрати у фокусі, зазвичай пов’язані з використанням ІЧ-освітлення. Чисті різкі зображення, зняті в звичайному режимі, потребують меншої обробки, економлять пропускну здатність та витрати на зберігання зображень.

В камерах з вбудованими ІЧ-світлодіодами використовується подвійний світлодіодний масив, призначений для рівномірного освітлення об’єктів зйомки. Незалежно від відстані до об’єкта зйомки або його розташування поблизу від краю, зображення правильною експонуються та містять високий рівень деталізації, який перетворює знімки на вагомі докази.

Зйомка на відстані

Впровадження елементів з наднизькодисперсного скла, що мають високий показник заломлення, зменшують хроматичні аберації, притаманні об’єктивам із великими коефіцієнтами збільшення, мінімізують діжко- та подушкоподібні спотворення й забезпечують зйомку природних зображень із високою роздільною здатністю в усьому діапазоні масштабування.

PTZ-камери серії VS-R з можливістю збільшення зображення в 30 разів дозволяють операторам контролювати і записувати відеоматеріал на будь-якій відстані масштабування від нескінченності до мінімальної відстані до об’єкта 2 м (6,6 футів).