Прискорення циклу взаємодії з клієнтом
Цифрові робочі процеси підвищують продуктивність і зменшують затримки
Динамічні рішення, що забезпечують швидший і плавніший цикл взаємодії з клієнтами.
Якщо ви використовуєте повільну ручну систему супроводу нових клієнтів, яка не задовольняє потреби споживачів нашого тисячоліття, ваш бізнес може суттєво постраждати.
Цифрові робочі процеси підвищують продуктивність і зменшують затримки
Автоматичний моніторинг забезпечує краще керування процесом
Отримайте персоналізований, багатоканальний досвід супроводу нових клієнтів
Цифрове архівування зберігає дані в безпеці та дає змогу легко їх перевіряти
Інтелектуальніший підхід до набору студентів
André Jeursen
Керівник відділу освіти та складання іспитів, Маастрихтський університет
Школа бізнесу й економіки Маастрихтського університету потребувала швидшої обробки 6400 заяв на рік, щоб прискорити приймання студентів і полегшити навантаження на персонал. Система ручної реєстрації з використанням великої кількості папірців також призводила до помилок і не давала керівництву змогу контролювати стан справ або витрат часу.
Ми розробили автоматизовану систему приймання студентів, яка збирає інформацію про кожного заявника в одному файлі цифрової справи для легшого доступу. Окрім моніторингу в реальному часі система пропонує функції звітування про помилки, наприклад автоматичні запити про відсутність інформації та повідомлення про терміни сповіщення.
Окрім зменшення навантаження на персонал, прискорення приймання студентів призвело до щорічних заощаджень у сумі 30 000 євро, і це не враховуючи економії від зменшення людських помилок. Підвищення ефективності звітності також допомогло керівництву повністю контролювати процес приймання студентів і, відповідно, підвищити якість абітурієнтів.
Швидке й точне збирання паперових і цифрових документів
Автоматизовані запити даних надіслані для завершення справи
Передані документи додано й архівовано в цифровому форматі
Автоматичний моніторинг, корекція й аналіз
Прискорте розвиток бізнесу й відкрийте для себе нові способи залучення клієнтів за допомогою наших цифрових комунікаційних рішень.
Виконуйте більше завдань, зменшуйте витрати й забезпечуйте краще обслуговування клієнтів, обробляючи пошту ефективніше.
Посильте захист даних і забезпечте доступність документів у потрібному місці в потрібний час.