Компанія LO Media випробувала базове американське рішення для крос-медіа та була вражена потенціалом цієї технології, зокрема можливістю організувати персоніфіковану комунікацію з клієнтами з використанням багатьох каналів. Однак досвідчений менеджер Ларс добре розумів, що його компанії потрібен комплексний програмний пакет, а головне — підтримка та навчання від місцевого постачальника, інакше інвестиція виявилася б недостатньо рентабельною.
Перехід на тарифікацію на основі практичної цінності, що забезпечує кращий результат для клієнтів і вищі доходи для компанії
Реалізація ціліснішої бізнес-стратегії комунікацій (визначення найефективніших форм комунікації для кожного конкретного проекту)
Укладення нових довгострокових ділових угод
Річний дохід від продажів за принципом крос-медіа — приблизно 1 млн норвезьких крон (понад 100 тис. євро)
Зміцнення відділу друку
Повний перехід на віддалену публікацію (річний дохід 5 млн норвезьких крон)
Річний дохід від продажу нових продуктів через магазини віддаленої публікації — приблизно 1 млн норвезьких крон
Вивести друкарські послуги на сучасний рівень з використанням концепції крос-медіа, щоб перетворити компанію на комплексного постачальника комунікаційних послуг із підтримкою цифрових платформ.
• Падіння обсягів друку та ріст витрат (рішення: інтегровані комунікаційні сервіси, які відповідають цілям клієнта)
• Неефективне й недоцільне використання друку
• Відсутність знань щодо використання й продажу рішень для цифрової поліграфії
• Представники Canon порадили інвестувати в концепцію крос-медіа та звернути увагу на дедалі популярнішу форму роботи — віддалену публікацію.
• Компанія Canon забезпечила індивідуальне навчання клієнтського персоналу з крос-медіа.
• Бізнес-консультант Canon надає клієнту постійну підтримку з питань найвигіднішої експлуатації нових цифрових сервісів, зокрема допомагає шукати нові можливості та способи розвитку.