Accelerate, St. James’ Hospital improves health information management using Canon document solutions

Лікарня св. Джеймса: підвищення продуктивності та поліпшення умов для пацієнтів

Завдання

Лікарня св. Джеймса — одна з найбільших клінічних лікарень у Європі з 11 клінічними відділеннями та 10 підрозділами. У ній працює понад 3500 співробітників і 110 консультантів. Її відділення швидкої допомоги приймає найбільше пацієнтів у Дубліні, зокрема лише у 2010 році їхня кількість сягнула 45 230 осіб.

У 1998 році в лікарні св. Джеймса було запроваджено систему електронного документообігу (EDM). Завдяки компанії Canon було запроваджено систему архівування й отримання даних у відділах швидкої допомоги та соціальної роботи, яка дала змогу впорядкувати й оптимізувати величезну кількість паперової документації.

Раніше керування документацією було важким процесом, пояснює менеджер з IT Марі Сіннотт (Marie Sinnott): «Пацієнти отримували паперову карту з детальною інформацією. Вони віддавали її лікарю, а потім забирали назад. Карти зберігалися в шафах. Це підвищувало ймовірність таких помилок, як втрата документа, що призводила до тривалого очікування, збільшення часу консультацій і лікування».

У 2004 році лікарня св. Джеймса почала розширювати портфель рішень EDM, запровадивши два модулі SAP ERP для обробки транзакцій і керування бізнесом. Однак, як пригадує Пат Бейлі (Pat Bailey) зі служби підтримки систем SAP у лікарні: «Ми зрозуміли, що, хоча модулі SAP відмінно працювали у відділах фінансів і кадрів, ми ще могли б додатково вдосконалити зберігання, індексацію й отримання файлів».

Accelerate, St. James’ Hospital improves patient experience using Canon document management solutions

Рішення Canon

Після масштабного дослідження ринку лікарня вибрала рішення Canon для керування документообігом: «Це здавалося природним, враховуючи, наскільки добре обладнання Canon уже працювало в лікарні». Однак Бейлі згадує, що його турбував один технічний аспект: «Яким би чудовим не здавалося це рішення, чи можна його буде інтегрувати з модулями SAP? Утім, це можна було легко зробити».

"Щоб отримати документи, потрібно було чекати від 5 хвилин до години. Тепер це лічені секунди."

Переваги

У відділі швидкої допомоги переваги відчулися відразу: «За допомогою нового рішення Canon, карта пацієнта заповнюється і сканується лише один раз. Потім лікар може знайти та відкрити цифровий документ одним натисканням кнопки. Щоб отримати документи, потрібно було чекати від 5 хвилин до години залежно від місця зберігання. Зараз для цього потрібно лічені секунди».

Однак Сіннотт невдовзі зрозуміла, що цю технологію можна використовувати не лише для архівації, швидкого пошуку й отримання файлів: «Можливості зберігання даних у цьому рішенні безмежні. А головне, що це універсальне рішення. Ми зрозуміли, що зможемо використати його і в нашому відділенні клінічної фотографії. Зрештою, стало очевидно, що рішення має потенціал для використання в будь-якому підрозділі».

Далі рішення впровадили у відділах фінансів та кадрів: «Це дало нам змогу централізовано зберігати важливі конфіденційні файли. Режим розширеного адміністрування гарантує, що доступ надається лише відповідним особам. Це проста, ефективна та безпечна система цифрового документообігу, яка дає змогу працівникам відділів фінансів і кадрів працювати швидше. Якщо виникає проблема, уповноважений персонал тепер може не витрачати години на пошук у шафах, а скористатися унікальною системою позначок, щоб виявити й усунути проблему за лічені хвилини».

"Усе це забезпечує цілеспрямованіше та професійніше обслуговування."

Accelerate, St. James’ Hospital boosts productivity using document management software from Canon

Рішенням Canon для керування інформацією про здоров’я скористався також відділ клінічної фотографії, де працюють із цифровими зображеннями (зробленими за допомогою камери Canon EOS 1Ds Mark III). Як пояснює Сіннотт: «Зараз зображення надійно зберігаються безпосередньо у теці пацієнта, що дає змогу уникнути втрати даних або несанкціонованого доступу до них. Ведення журналу зображень дає консультанту змогу ефективніше відслідковувати повторювані проблеми, як-от стан шкіри.

З точки зору Сіннотт і Бейлі переваги рішення Canon полягають не лише в запровадженні безпаперового документообігу, а й у кардинальному поліпшенні умов для кінцевих користувачів, тобто самих пацієнтів. Медичні записи пацієнта можна отримати централізовано, що дає змогу лікарям переглядати попередні клінічні дані. Це прискорює огляд пацієнтів... і, зрештою, забезпечує цілеспрямованіше та професійніше обслуговування».

Для Бейлі найкращим схваленням рішення Canon є відгуки працівників лікарні: «Підрозділи, у яких рішення вже впроваджено, намагаються максимально використати його потенціал. Решта підрозділів також планує скористатися ним якнайшвидше». Як зазначає Сіннотт: «Результати показали, що рішення буде зручним і корисним для будь-якого підрозділу».

Докладніше

Зверніться до нас

Дізнайтесь, як ми можемо прискорити роботу вашого бізнесу

Докладніше